MuscleMeat

Rooke's trainingslog

Hier ook 5 sterren toegevoegd!:thumbs:

• Topic Starter Topic Starter
thnx kerel!!

veel beterschap alvast

Nu niet ziek worden hé!

+5 ;)

Gewoon trainen jongen :P

Jwt :cool:

Weer eens tijd om een training te posten na zoveel geklets.

Ik wil wel :P maar moet ik wel trainen he :D Ik ga morgen echt proberen...zometeen even bak kwark pakken en daarna pitten. Moet morgen nog wel even aangifte doen...ben mn portemonnee verloren k*t zooi.

Ik wil wel :P maar moet ik wel trainen he :D Ik ga morgen echt proberen...zometeen even bak kwark pakken en daarna pitten. Moet morgen nog wel even aangifte doen...ben mn portemonnee verloren k*t zooi.

Damnit! BEn je veel kwijt?

ik heb standaard geen geld in mn portemonnee...maar ben wel mn ID , rijbewijs, pinpas , tankpas en zorgpas kwijt. Goed ruk dus.
eerst ff aangifte doen daarna trainen

ik heb standaard geen geld in mn portemonnee...maar ben wel mn ID , rijbewijs, pinpas , tankpas en zorgpas kwijt. Goed ruk dus.
eerst ff aangifte doen daarna trainen

:roflol: stond voor het politiebureau kijk ik nog 1keer in mn auto....ligt die gewoon tussen het middelconsole en mn stoel..THANK GOD...euh Mezelf:D

:roflol: stond voor het politiebureau kijk ik nog 1keer in mn auto....ligt die gewoon tussen het middelconsole en mn stoel..THANK GOD...euh Mezelf:D

:hahaha: Je had natuurlijk al een schets gemaakt van een Mexicaan die je zag wegrennen met je portemonnee;)

Goed genoeg gelult...er is weer getraind vandaag. Heb vandaag maar op reps en pomp getraind...sommige oefeningen waren echt hardcore :hedbang: schreeuwend de laatste reps eruit. Ook nog een volle 27minuten cardio gedaan...voel me nu best goed :D

Op een of andere manier heb ik last van mn rechter ham en quad....trekt als de ziekte maar met cardio gelukkig geen last van.

Db flat bench :
1x12x20
1x8x20 2s
1x10x20 3s
1x7x20 4s heen en 4sec terug.

Decline bench press :

1x12x40 2sec
1x8x40 2sec
1x12x40 2sec
1x12x40 4sec

Bovenstaand met elkaar gecombineerd dus eerst set db bench daarna gelijk een set decline bench.

Decline fly's
1x101x8 3sec
1x12x8 3sec
1x12x8 3sec
1x10x8 5sec
Borst trilde als een gek echt lekker :D

Triceps pushdown :
1x12x20
1x12x20
1x12x25
1x12x25 Keek in de spiegel en zag een monstertriceps :eek: Oefening ook lekker gecontroleerd uitgevoerd. Bar netjes tot boven de elleboog laten komen.

Cable fly's (weet niet hoe die heet maar iig van paralel shoulders naar buik)
1x10x8
1x12x10
1x7x12 5sec
1x6x14 5sec

Bovenstaande 2 ook weer met elkaar afgewisseld.

Reverse pushdown :
1x8x15
1x8x15

Triceps db extensions :
1x8x10
1x11x8
1x8x10

Nog wat buik gedaan en daarna de cardio...nu boodschappen doen voor mn verjaardag :cool:

Reden waarom ik triceps heb gepakt ipv biceps is omdat ik morgen weer ga trainen en dan is mn triceps dood :D:o

(maar training is mooi ;))

omfg dude...je gaat echt voor de 20k deze maand of niet :D

Terug
Naar boven