Kubus86
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 2
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lichter gewicht meer reps en lekker laten branden.Weer eens tijd om een training te posten na zoveel geklets.

Ik wil welmaar moet ik wel trainen he
Ik ga morgen echt proberen...zometeen even bak kwark pakken en daarna pitten. Moet morgen nog wel even aangifte doen...ben mn portemonnee verloren k*t zooi.
ik heb standaard geen geld in mn portemonnee...maar ben wel mn ID , rijbewijs, pinpas , tankpas en zorgpas kwijt. Goed ruk dus.
eerst ff aangifte doen daarna trainen
stond voor het politiebureau kijk ik nog 1keer in mn auto....ligt die gewoon tussen het middelconsole en mn stoel..THANK GOD...euh Mezelf
stond voor het politiebureau kijk ik nog 1keer in mn auto....ligt die gewoon tussen het middelconsole en mn stoel..THANK GOD...euh Mezelf
![]()
Je had natuurlijk al een schets gemaakt van een Mexicaan die je zag wegrennen met je portemonnee
schreeuwend de laatste reps eruit. Ook nog een volle 27minuten cardio gedaan...voel me nu best goed 

Oefening ook lekker gecontroleerd uitgevoerd. Bar netjes tot boven de elleboog laten komen.

Sloeber