remco51092
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 17
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 127kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
dat was wel zwaar bikkelen en schreeuwenmaar het is me gelukt.

hij was leeg, althans zo goed als!! Het boeit me niet wat anderen van me denken maarals het moet moet het
![]()

3x77,5 vind ik al best wel zeg... Ff voor de duidelijkheid, das een stang, van 20kg, met aan elke zijde 28,75 kilo: 1x20, 1x5, 1x25, 1x1,25
Voor het geval je beroerd kan rekenen![]()

inplaats 28,75kg 
3x77,5 vind ik al best wel zeg... Ff voor de duidelijkheid, das een stang, van 20kg, met aan elke zijde 28,75 kilo: 1x20, 1x5, 1x25, 1x1,25
Voor het geval je beroerd kan rekenen![]()
stang(=20) + 10 +15 +2.5 +1.25 
just to be shure
Mooie prestatie, ik ga zelf wat veranderen binnen mijn schema, wil toch onderhand wel naar de 85 toe (denk dat ik nu 75 keer 1 repeat omhoog krijg, ga dinsdag ff proberen).Die komma moet je er maar bij denken krengdat kan jij zotezien
jij typt nu 51,25kginplaats 28,75kg
![]()

Ik ben de afgelopen week ziek geweest...begin nu weer beetje mn eetlust terug te krijgen. Wanneer dat helemaal goed is begin ik weer met trainen.

nu gaan we de komende weken weer bouwen. Sups ga ik ook changen want ik voel nu niet zo gek veel meer van NOX en een heel zakje op de avond vind ik te veel want dan slaap ik niet. Denk dat ik de komende tijd het hou bij Purple wraath en nos ether. WAnneer de ETHER op is ga ff maandje kappen met creatine, daarna aan de mega grow/supercharge/mstak
. Toch gewoon lekkere training , goede pomp en helemaal leeg
.