MuscleMeat

Rooke's trainingslog

mooie pr's keep it up!

Haha nee idd, had wat gepost met mijn PDA alleen die erdengeblocked ofzo, iig niet opgeslagen. Maar deze testosteronhengst is terug, live and kickin ;)

Rooke, je bent bij deze officieel chopped liver: ik dol je bench, je squat, etc, etc ;)

Squat

1x5x20
1x5x40
1x5x50
1x5x60
1x5x70
1x8x60

Bench

1x5x40
1x5x50
1x5x60
1x5x65
1x5x65
1x8x60

BOR

1x5x30
1x5x35
1x5x40
1x5x45

Latpull down:

1x5x50
1x5x70

Weighted dips

1x8xBW
1x8xBW
1x8xBW

Barbell Curls

1x8x14
1x8x14
1x8x12

Triceps extensions

1x8x35
1x8x40 (PR)
1x8x45 (PR)

Ik wilde toch nog een beetje rustig aan doen , hoewel dat ook wel moeilijk was :P. Toch gewoon lekkere training , goede pomp en helemaal leeg :D.

Squat en bench moet ik weer opbouwen maar kheb de tijd en weet wat ik kan:o

netjes

• Topic Starter Topic Starter
Vandaag alleen op Ether getraind, ff aan het afkoelen van de NO...de boost/pep is wel gelijk weg naja:D ,,, Door mn ziekte ben ik wel een end terug gevallen met bench en squat en bor...euh eigenlijk alles :eek:

Squat

1x5x20
1x5x50
1x5x60
1x5x65
1x5x70

Bench

1x5x45
1x5x50
1x5x55
1x5x60
1x5x65

BOR

1x5x35
1x5x40
1x5x45
1x5x50
1x5x50

Back extensions

1x8x10
1x8x10

Buik

4x8xbw side
2x8x10 situps.

Ey Rooky! Train je niet meer? Of weer ziek....

jawel train nog :P heb nog 3 trainingen op papier staan :D maar gewoon geen tijd en zin om ze te posten. Afgelopen dinsdag training moeten laten schieten door mn werk. 2x per week kan ik wel garanderen maar 3x....

Mooie training hoor!

net weer school gehad...en denk echt dat ik het op 2x per week moet gooien. Dus misschien ook ander schema :( voeding moet ik ook aanpassen want heb niet gek veel vrije tijd over om daar spul voor te maken. Studie...een investering voor later maar nu is het k*t :D

nu is de motivatie er helemaal uit...zonder nos ether of andere meuk.....
Echt vertieft! heb overdag gewoon geen tijd om goed te eten en savonds ben ik te moe om te trainen. Kan alleen op zondag goed trainen.Nu maar is uitkijken full body voor 2 dagen ofzo want deze drukte houdt minimaal nog 10 weken tot maximaal 3 jaar. jeej. Dit voelt echt k*t

nu is de motivatie er helemaal uit...zonder nos ether of andere meuk.....
Echt vertieft! heb overdag gewoon geen tijd om goed te eten en savonds ben ik te moe om te trainen. Kan alleen op zondag goed trainen.Nu maar is uitkijken full body voor 2 dagen ofzo want deze drukte houdt minimaal nog 10 weken tot maximaal 3 jaar. jeej. Dit voelt echt k*t

Die supps zijn puur mentaal je kan caffeine ook gebruiken als booster laat je lichaam niet vernken door een lange stop maar zet door et lijkt moeilijk he maar haal je motivatie uit andere dingen...

probeer het wel enigsinds op peil te houden...met fullbody en gewoon eiwit inname. En gewoon hopen op betere tijden :D

Rooke, loop niet zo te b**chen man :D Wat jij nodig hebt is een pre workout energizer. Ik heb net supercharge labrada aangeschaft, en neem 2 scheppen half uurtje voor training en je kan midden in de nacht zelfs nog trainen als je wil. Gewoon ff extra hard aanzetten, juist in perioden dat het wat moeilijker zit moet je extra je best doen om toch gaatjes voor trainingen te vinden en te gaan knallen, op die manier ga je alleen maar meer van de sport houden.

Knallen ouwe!

ja ik weet het wel maar tis gewoon dat het niet lekker voelt om maar 2x te kunnen :D Ik hou er te erg van :D En tja nu moet ik voor het eerst in mn leven me echt inspannen om iets naast sport te doen dus vandaar. Kga wel weer aan de energizer en gewoon de 2x dat ik ga gewoon hard gaan.

kan je echt geen 3x inplannen? Waar een wil is, is een weg he...

Hee Rooke, ik wil ook Bill Starr 5x5 gaan doen.. Tis tijd voor een nieuw schema voor me, en 5 dagen per week is momenteel te veel. Ik zag dat jij wat aanvullende oefeningen pakte naast je schema (Lat pulls o.a, bable curls, etc). Pakte je deze er gewoon bij, of zijn dit oefeningen die net als bij rippetoe na een tijdje erbij gepakt kunnen worden volgens het schema?

Als het je eigen invulling was, waarop heb je dit gebaseerd?

latt puls deed ik omdat BOR een tijdje niet lekker aanvoelde....bb curls die kan je gewoon aanvullend doen volgens de variant van flying fox een paar pagina's terug.

Ik doe nu btw 1 a 2 keer per week fullbody dwz 2 oefeningen per grote spiergroep.HEt is niet ideaal maar ik blijf wel bezig.

Ik begin vandaag met bill starr :D Vraagje; hoeveel rust nam jij tussen elke set? En opwarmsets voordat je begon met het 'echte' werk, of is de eerste set van 5 al opwarming?

Thanks man

elke set is een set...opwarming of niet... Maar naar mate het zwaarder werd nam ik wel een minuut of 2.

Ok, ik dacht misschien wordt er juist aangeradenminimaal rust te nemen ofzo. Ik failde vandaag gewoon op mijn topset 72,5, 4 repeats ipv 5, zwaarr matig :mad: Anyway, begin wel iets rustiger :S

Terug
Naar boven