XXL Nutrition

Rooke's trainingslog (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

ze steekt haar tong naar mij rooke - potverdorie;)
 
zit beetje als onrustige hond hier thuis :) vrijdag pas vrijdag pas :D En er komt gelukkig een end aan de stress :P
 
Ontspannen! Zegt de dokter ook altijd;)
 
doe mn best J!! Nu is het zaakje allemaal overgedragen aan mn advocaat en heb ik rust:D

Hee, dat is goed nieuws.
Ik hoop dat je er goed vanaf gaat komen!!!

Ik hoorde bij mij op het werk vandaag dat er ook al 4 contracten niet worden verlengd:(
Gelukkig heb ik een vast dienstverband dus hopelijk hoef ik me nog geen zorgen te maken(denk ik???), maar je weet nooit.
Het voelt iig nogal onheilspellend...
 
Ontspannen! Zegt de dokter ook altijd;)

Hee, dat is goed nieuws.
Ik hoop dat je er goed vanaf gaat komen!!!

Ik hoorde bij mij op het werk vandaag dat er ook al 4 contracten niet worden verlengd:(
Gelukkig heb ik een vast dienstverband dus hopelijk hoef ik me nog geen zorgen te maken(denk ik???), maar je weet nooit.
Het voelt iig nogal onheilspellend...

m2 J ;)
ik loop echt zielloos op mn werk rond joh...maar snel beginnen met zoeken voor iets anders.
 
m2 J ;)
ik loop echt zielloos op mn werk rond joh...maar snel beginnen met zoeken voor iets anders.

Snap ik, motivatie zero natuurlijk...
Op naar iets anders!!!
 
morgen eindelijk weer trainen :hedbang::hedbang::hedbang: tis alleen deload :( maarja beter trainen dan niet trainen.

Net toch ongelooflijk gebult :roflol: maaltijd van totaal `1500kcal :roflol:
 
morgen eindelijk weer trainen :hedbang::hedbang::hedbang: tis alleen deload :( maarja beter trainen dan niet trainen.

Net toch ongelooflijk gebult :roflol: maaltijd van totaal `1500kcal :roflol:
1500kcal dat zijn de maaltijden.

Aangezien ik minder sport de laatste dagen moet ik mijn bulk wat omlaag schroeven gaat anders niet goed met vet% :o

High sets low reps compound style! :hedbang:
Wil per compound minimaal 20kg boven mijn top gewichten komen.
 
morgen eindelijk weer trainen :hedbang::hedbang::hedbang: tis alleen deload :( maarja beter trainen dan niet trainen.

Net toch ongelooflijk gebult :roflol: maaltijd van totaal `1500kcal :roflol:

en wat was dat voor maaltijd precies?
ik moet ook zulke maaltijden hebben namelijk.
 
die rackpulls zou zo maar is kunnen dat ik daar nog verdomd goed op ga scoren !! Er moet echt hard gebeest worden MC !!!! all out ! MASSA MASSA MASSA MASSA !!!!!
 
en wat was dat voor maaltijd precies?
ik moet ook zulke maaltijden hebben namelijk.

1 big tasty
6 kip nuggets
300ml melk
1 mac flurrie


:roflol:

Het was dat of 24 km in de file staan :D Was overigens om half 6 dit hoor :P
 
1 big tasty
6 kip nuggets
300ml melk
1 mac flurrie


:roflol:

Het was dat of 24 km in de file staan :D Was overigens om half 6 dit hoor :P

nice

Ik haal zaterdagavond altijd standaard mcChicken menu met 6 kipnuggets extra. Beloning voor de week.
En daarna ga ik ff langs de hoeren.
Hahahaha nee geintje, dat niet.
 
die rackpulls zou zo maar is kunnen dat ik daar nog verdomd goed op ga scoren !! Er moet echt hard gebeest worden MC !!!! all out ! MASSA MASSA MASSA MASSA !!!!!
Kijk dat is de instelling hehehe!!!! Heb er ook zin in... heb meteen mijn doelen hard gemaakt in mijn log.
 
Back
Naar boven