Fitness Seller

Rooke's trainingslog

nee want je MOET rouleren....en dan sta ik echt tegen van die rambo's die echt ke*ker hard trappen(althans ze komen hard aan,ik kan ook hard trappen zeiden ze).Als ik niet normaal benen kan trainen omdat ze beurs zijn of andere dingen....Ik ben er om te bodybuilden, of een poging tot iig.

Met een splischema met 1 x in de week benen trainen is het prima te combineren. Iedereen moet door de zure appel heen met het incasseren van lowkicks of trappen naar het lichaam. Doet altijd pijn. Ook het verkeerd plaatsen van zelf getrapte lowkick kan heel erg pijn doen. Maar dat hoort bij de sport als je daar niet tegen kan is het idd beter om te gaan BB-en. Imo is het juist goed dat je tegen Rambo`s gaat die kk-hard trappen dan leer je het het beste. Als je goed leert blokken dus goed opvangen met je scheen en een echt krachtig blok kan zetten kijken ze wel uit zelfs met scheenbeschermers. Dus niet meeveren met de trap wat veel beginners doen! Het gaat allemaal om techniek als je die nog niet onder controle hebt ga je pijn lijden.:D
Denk dat de combinatie het beste blijft met jouw leeftijd.
Gewoon doorzetten kerel en beuken zal je geestelijk ook sterker maken.
Alleen met mc chicken een beetje aan de gewichten hangen is leuk maar combi is beter voor je hele fysiek.

Laatst bewerkt:
ik denk dat hier ook het probleem schouders debet aan is - ik wist niet dat je nog aan kick-fun deed - heheh

maar als je dat combi + je houdt je rust niet goed in de gaten met bb , dan gaat dat blessures opleveren

kijk waar het euvel zit - zorg dat ze goed warm zijn + doe een rc-oef voor je schouders

Volgens mij was Rooke gestopt met kickboksen en doet hij momenteel enkel bb. Corrigeer me als ik het fout heb.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.644
kickboksen is inderdaad al maanden een gepasseerd station...zat al te kijken naar die quote van sarge :roflol: heb ik dat getypt :D

Pijn is overigens wel tikkie minder maar wel aanwezig :(

vandaar dacht ik dat je nog aan kick-fun deed - ouwe post dus - het zal wel dan

tja dat is idd lang geleden , wel uitkijken met je schouder dan

• #1.648
ja tis echt k*t.. dacht dat het vanochtend wel meeviel. Maar het is gewoo net zo erg als gisteravond.

Dat is minder man van je schouder.

• #1.651
thnx J !

Moet denk ik even schuiven in mn schema's voor de komende tijd. Ook ff fysio proberen te regelen.

fysio + rc oef zonder gewicht

• #1.653
zo de t*ring...ik heb toch zin om te trainen :( maar mag nog niet

veel succes met je schouder dude :(

• #1.655
kga vrijdag weer licht aan de bak. Dokter zei dat het hooguit wat slijmbeursgezeik is...

goed nieuws man , onderarmen/buik/traps - kleine spiergroepjes gaan trainen - lichte gewichten - veel herh

• #1.657
zit wel ff zwaar te twijfelen om morgen ff shrugs , biceps, en buik te doen ....echt ik kan haast niet wachten :P ik MOET MOET knallen

de pech is alleen dat ik door mn stress neit lekker kan eten.. Echt als ik duidelijkheid heb ga ik weer beestachtig knallen!! nu echt de motivatie te pakken die nodig is

zit wel ff zwaar te twijfelen om morgen ff shrugs , biceps, en buik te doen ....echt ik kan haast niet wachten :P ik MOET MOET knallen

de pech is alleen dat ik door mn stress neit lekker kan eten.. Echt als ik duidelijkheid heb ga ik weer beestachtig knallen!! nu echt de motivatie te pakken die nodig is
Wees nou wijs kerel... knallen zit er niet in. Ff rust of anders deload.

Ben vandaag niet geweest, klote nacht gehad dus was echt wrak. Ik ga morgen weer, als je echt iets wilt doen kunnen we morgen aan de deload beginnen... de keus is aan jou.

idd rooke - rustig aan - een slepende schoudersblessure is echt het laatste wat je wilt

Als je weet dat ik al een jaar niet voluit kan gaan zou ik echt nog maar eventjes wachten.....

Terug
Naar boven