XXL Nutrition

Rooke's trainingslog

zo anders ik wel...vandaag gewoon naar mn werk, heb immers nog niets schriftelijks.
Niets op papier is geen ontslag he.
Het mooie weer komt eraan!
Misschien ben je dan wel opeens wel zwak, ziek en misselijk...;)
Als hij dat zou doen moet hij het doen voordat hij officieel ontslagen is. Dan kun je nog wat jaren in de ziektewet zitten. Zeggen dat je een psygische klap hebt gekregen en je het leven niet meer ziet zitten... komt altijd heftig aan bij arbo artsen :D.

Maar ja dat wil je nou ook weer niet, hij is jong alleen is het een lastige tijd momenteel.

Niets op papier is geen ontslag he.
Als hij dat zou doen moet hij het doen voordat hij officieel ontslagen is. Dan kun je nog wat jaren in de ziektewet zitten. Zeggen dat je een psygische klap hebt gekregen en je het leven niet meer ziet zitten... komt altijd heftig aan bij arbo artsen :D.

Maar ja dat wil je nou ook weer niet, hij is jong alleen is het een lastige tijd momenteel.

Zeker een lastige tijd!
Als hij zelf het idee zou hebben dat hij niet 1 2 3 aan werk kan komen zou ik het wel overwegen...
Eerst maar eens even alles op een rijtje zetten!:(

Balen man:mad: Hoop voor je dat je snel weer wat kan vinden!

Yo rooke kom eens op met die training van gisteren!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.625
gisteravond even andere dingen aan het regelen ;) zal zo ff mn training posten.

• #1.626
DL :

1x8x70
1x8x110
1x5x120
1x4x110
Kreeg wit en zwart voor de ogen, en fail op benen.

Incline bench :

1x8x54
1x8x50
1x8x55
Laatste rep ging ergens verkeerd...kreeg goed last van mn schouder.
Low pulley
1x10x35
1x10x45
1x10x55

Concentration hammer curl :

2x10x10
1x12x12

Rope extensions :

1x15x35
1x8x40
1x10x40

Calf raises :
1x8x85
1x8x90
1x7x90
1x7x80

bevalt goed he het samen trainen met mc - je bent naar mijn idee wat lichter aan het trainen , je zit wel beter in de reps dacht ik zo

keep on goning rooke

doe je die rope extension overhead? of voor de borst naar beneden?

• #1.629
overhead daar voelde ik mn schouder neit zo dus die kon wel .

• #1.630
bevalt goed he het samen trainen met mc - je bent naar mijn idee wat lichter aan het trainen , je zit wel beter in de reps dacht ik zo

keep on goning rooke

die incline bench pak ik breeder en dieper dan voorheen. BOR pak ik ook horizontaler , bench ook breder en dieper, deadlift helemaal vanaf de grond en regulars.

Over het algemeen zijn het betere reps...

keep on goning rooke
Niet om Rooke voor de voeten te lopen maar het is soms beter om een stapje terug te doen en goed op je houding te letten. Zoals Rooke ook aangeeft zijn deze trainingen erg zwaar en heeft hij regelmatig flinke spierpijn. Zijn spieren worden imo beter belast met een betere houding en daar ga je van groeien.

Je moet alleen ff je ego aan de kant zetten en een stapje terug kunnen doen. Je trainingen analyseren en erkennen dat aanpassing noodzakelijk is. Dat is vaak makkelijker gezegd dan gedaan, maar als je dat kan ben je echt met bodybuilding bezig.

Niet om Rooke voor de voeten te lopen maar het is soms beter om een stapje terug te doen en goed op je houding te letten. Zoals Rooke ook aangeeft zijn deze trainingen erg zwaar en heeft hij regelmatig flinke spierpijn. Zijn spieren worden imo beter belast met een betere houding en daar ga je van groeien.

Je moet alleen ff je ego aan de kant zetten en een stapje terug kunnen doen. Je trainingen analyseren en erkennen dat aanpassing noodzakelijk is. Dat is vaak makkelijker gezegd dan gedaan, maar als je dat kan ben je echt met bodybuilding bezig.

+1

Drop the ego, lower the weight

Toch lekkere DL!

• #1.635
:shoot::shoot: pijntjesdag vandaag...

Back squat :
1x10x60
1x10x70
1x4x80 liesklachten
1x12x60 laatste 2 reps ook lies

Pulldown :
1x10x50
1x6x55
fail shoulder

MP :
1x15xbb
1x12xbb
1x12xbb
goed warm en pomp. Rustig aan ivm shoulder

Fly :
2x10x10
1x12x10

Pushdown :
1x10x35
1x9x35
1x8x35
Goed strict , dus niet vooroverleunen.

Preacher curl :
1x10x30
1x10x32.5
1x12x38.5
toch hier en daar beetje last van schouder.

We nemen 1 dag meer rust maat... hopen dat je schouder dat fijn vindt. En als het erger wordt lassen we de week rust anders wat vroeger in. Een blessure kunnen we niet gebruiken. Maar ff nog wat trainingen pakken voordat we aan het echte werk beginnen kunnen we nog wel gebruiken.

We nemen 1 dag meer rust maat... hopen dat je schouder dat fijn vindt. En als het erger wordt lassen we de week rust anders wat vroeger in. Een blessure kunnen we niet gebruiken. Maar ff nog wat trainingen pakken voordat we aan het echte werk beginnen kunnen we nog wel gebruiken.

FF luisteren Rooky, anders kunnen we samen ieder een schouder trainen, zijn er dan toch twee;)

• #1.638
ik opteer inderdaad voor nu die week rust...zoals het nu voelt(kan morgen anders zijn) is het niet goed. Een drinkbeweging kan ik niet maken met die arm en optillen doet ook pijn. Ik durf er gewoon niet veel mee te doen.

edit : Ook tandenpoetsen en portemonnee uit kontzak verwijderen :(

Laatst bewerkt:
Misschien is een beetje rust nu dan niet verkeerd. ;)

Hoop dat je schouder snel herstelt, succes!

• #1.640
Misschien is een beetje rust nu dan niet verkeerd. ;)

Hoop dat je schouder snel herstelt, succes!

:wave: Loca! welkom :D

inderdaad eerst maar is wat rust pakken...net ingesmeerd met tantum:rolleyes: maar werkelijk alles doet pijn...dat laat ik het hier maar bij voordat ik met een klaagzang begin van heb ik jou daar :D

Terug
Naar boven