XXL Nutrition

Roth's Log 2.0

• Topic Starter Topic Starter
Wajooow, dat is echt vet! Zo'n kans zou ik echt met beide handen grijpen!
Streef je er trouwens naar om naturel te blijven? Of interpreteer ik je post nu verkeerd?

Succes gap, give em hell! :D

Momenteel ben ik van plan om ofwel in september 2012 of januari 2013 mijn eerste kuur te doen, mits ik minimaal 95kg op 10% weeg. Boardregels zijn niet onder de 21 en wat dat betreft volg ik graag de raad op van mensen die er verstand van hebben. De reden dat ik wil kuren is enerzijds omdat ik graag wil ervaren hoe het is en anderzijds omdat aas het fysiek toch een stuk completer maakt. Daarnaast ben ik niet van plan om het bij 1 wedstrijd te laten zitten. Wellicht dat ik er over 2 jaar anders tegenaan kijk, dunno.

Training was wat minder gegaan, was vanochtend al om 6u wakker gemaakt omdat een zeker persoon een rekenmachine zocht waarna ik de slaap niet meer kon vatten (kon uitslapen tot 8u:fuu:). Dat resulteerde erin dat ik al snel draaierig werd, erg veel zweette en misselijk.

Pull-Up
10 x BW
10 x BW
8 x BW
7 x BW

Deadlift
10 x 100
8 x 140
5 x 160
9 x 140

T-Bar Row (exlc. stang)
10 x 60
8 x 80
20 x 40 - mn kop knalde bijna uit elkaar bij te zware gewichten dus maar ff licht gepakt en veel reps.
20 x 40

DB Row
10 x 34
8 x 38
8 x 42
Laatste geskipped, kon amper de beweging nog fatsoenlijk maken lol.

Incline Close Grip Pulldown
10 x 114
10 x 119
8 x 119 - db ertussen lukte niet, aan de ene kant zat de muur te dichtbij en aan de andere kant het gewicht van de andere kabel.

Rear Delt Pull
3 x 10 x 18
10 x 14

Facepulls;
10 x 46
10 x 50
10 x 55

En toen kon je me oprapen. Thuis in de bank in slaap gevallen, vandaar dat ik zo laat post. Nu pitten, morgen vrij.

Damn die facepulls vind ik met 35 al damn zwaar xD
DL mag er ook wel zijn :p wou dat ik hetzelfde kon posten :D

Damn die facepulls vind ik met 35 al damn zwaar xD
DL mag er ook wel zijn :p wou dat ik hetzelfde kon posten :D

Haha, komt binnenkort wel dude! Met die deadlift was ik ook erg blij ja, dit volume heb ik nog niet gehaald met deze gewichten dus daar was ik wel blij mee.

Ik pak facepulls als volgt (wel een idioot in het filmpje overigens):
http://www.youtube.com/watch?v=2d32eT8Lipc
Echter probeer ik mijn armen in een 90 graden hoek te houden bij de pull. Weet niet of jij hem anders doet;p?

lol
wat een debiel is dat :') hij gooit z'n eigen gw half naar achter :')

http://www.youtube.com/watch?v=kexr7CqnVng

Zo doe/deed ik ze, helemaal zelfde uitvoering behalve dat ik iets hoger uitkwam (voorhoofd)

Stick to the basics ivm kuren bro'.
Gewoon test op 500 max 750. Ik zou wel gelijk 12 weken nemen.
En 4 weken 20mg nolva erachteraan. Niets te fancy.

Maar als je jezelf nog kunt bedwingen, zeker nog even wachten ;)

Nice train again.

lol
wat een debiel is dat :') hij gooit z'n eigen gw half naar achter :')

http://www.youtube.com/watch?v=kexr7CqnVng

Zo doe/deed ik ze, helemaal zelfde uitvoering behalve dat ik iets hoger uitkwam (voorhoofd)

Dat is een betere illustratie van de oefening indd, haha.

Nice train again.

Bedankt dude! Lijkt mij inderdaad het beste om mee te beginnen. Maar ik ben zoiezo het aankomende anderhalf jaar nog niet van plan om te kuren. Wil mijn eerste wedstrijd natural draaien en minimaal 95kg op 10% wegen voordat ik begin.

Anderhalf jaar om 10kg verschil te maken ... op jouw leeftijd? Moet zeker te doen zijn !
Zeker met jouw toewijding ;)

Ziet er goed uit die training, broeder.. :) lekker door blijven knallen, nog niet gaan kuren man.. je kunt nog genoeg naturel pakken man ;)

Anderhalf jaar om 10kg verschil te maken ... op jouw leeftijd? Moet zeker te doen zijn !
Zeker met jouw toewijding ;)

Ik hoop het:p. Als ik niet teveel tegenslagen krijg zou het moeten kunnen.

Ziet er goed uit die training, broeder.. :) lekker door blijven knallen, nog niet gaan kuren man.. je kunt nog genoeg naturel pakken man ;)
Thanks homie. Zoiezo niet tot mn 21e, no worries bro.

Gewicht zit nu steady op de 90kg. Zojuist even mijn vetpercentage opgemeten (3x gecontroleerd) en kwam uit op 14,5%. Lichte daling ten opzichte van de vorige keer. Ga vanaf nu 1 a 2x per week cardio erin gooien denk ik, even overleggen met mn trainingsmaat en dit vanaf februari opvoeren tot 3x.

Daarnaast Anabolic WMS en Muscle & Pump Ultra (100% Arginine Ethyl Ester!) besteld dus ik ben erg benieuwd of dat iets voor mij gaat doen.

Vandaag verder een rustdag en morgen borst aanpakken.

Thanks homie. Zoiezo niet tot mn 21e, no worries bro.

Gewicht zit nu steady op de 90kg. Zojuist even mijn vetpercentage opgemeten (3x gecontroleerd) en kwam uit op 14,5%. Lichte daling ten opzichte van de vorige keer. Ga vanaf nu 1 a 2x per week cardio erin gooien denk ik, even overleggen met mn trainingsmaat en dit vanaf februari opvoeren tot 3x.

Daarnaast Anabolic WMS en Muscle & Pump Ultra (100% Arginine Ethyl Ester!) besteld dus ik ben erg benieuwd of dat iets voor mij gaat doen.

Vandaag verder een rustdag en morgen borst aanpakken.

Oke 'gelukkig' bro, goed om te horen.. anders even mijn topic lezen, staan wel goede tips in ;) (http://forum.dutchbodybuilding.com/f10/zit-denken-eerste-kuur-260487/)

Steady 90 is prima man, ik blijf beetje hangen rond de 85.. moet wat meer gaan eten want wil ook echt de 90 aan gaan tikken!
Maar komt goed bro, wms is echt een aanrader, m&p geen ervaring mee, maar dat hoor ik graag van je :D hou me beetje op de hoogte,

prettig weekend, doe rustig aan. Ben benieuwd naar je borst training.

Ga jou ook volgen, gaat lekker hier :D

He Roth, ik had nog even een vraagje over het opmeten van het vetpercentage. Welke huidplooien gebruik je hiervoor?
Ik heb namelijk wel een tabel en daarvoor moet je buik, borst en bovenbeen doen, maar krijg dat op m'n bovenbenen nooit voorelkaar. Die huid staat te strak om een fatsoenlijke plooi te pakken.
Ik vroeg me af hoe je dat flikt, want dan ben ik niet meer zo afhankelijk van de fitnessinstructeur. Die probeert me altijd een dieet aan te smeren zodra m'n vp boven de 15% begint te komen :o..
Alvast bedankt gozer!

Ga jou ook volgen, gaat lekker hier :D

Thanks dude:D!

Oke 'gelukkig' bro, goed om te horen.. anders even mijn topic lezen, staan wel goede tips in ;) (http://forum.dutchbodybuilding.com/f10/zit-denken-eerste-kuur-260487/)

Steady 90 is prima man, ik blijf beetje hangen rond de 85.. moet wat meer gaan eten want wil ook echt de 90 aan gaan tikken!
Maar komt goed bro, wms is echt een aanrader, m&p geen ervaring mee, maar dat hoor ik graag van je :D hou me beetje op de hoogte,

prettig weekend, doe rustig aan. Ben benieuwd naar je borst training.

Ben via dat topic ook bij je log uitgekomen. Kon je muzieksmaak en post altijd waarderen maar had nooit gezien dat je een log had:p.
De supps zijn binnen, ziet er allemaal goed uit. De M&P is wel een flinke dosis, 4 pillen op rustdag en 8 pillen op trainingsdagen (4 voor en 4 na de training). Dus ik ben benieuwd.

He Roth, ik had nog even een vraagje over het opmeten van het vetpercentage. Welke huidplooien gebruik je hiervoor?
Ik heb namelijk wel een tabel en daarvoor moet je buik, borst en bovenbeen doen, maar krijg dat op m'n bovenbenen nooit voorelkaar. Die huid staat te strak om een fatsoenlijke plooi te pakken.
Ik vroeg me af hoe je dat flikt, want dan ben ik niet meer zo afhankelijk van de fitnessinstructeur. Die probeert me altijd een dieet aan te smeren zodra m'n vp boven de 15% begint te komen :o..
Alvast bedankt gozer!

Ik zou je een 7 punts meting aanraden.. De drie punt is naar mijn mening niet heel precies, daar kwam bij mij 13% uit. Je kan hier de meetpunten zien en hoe of je het vel horizontaal of verticaal moet pakken en je kan hier calculeren wat je vetpercentage is.

Ik meet mijn bovenbeen als volgt: Je gaat zitten en strekt je been, ontspan je been. Vervolgens pak je met met beide handen de huid goed beet zodat iemand anders kan meten. Om het alleen te doen is erg moeilijk. Gewoon aan ouders/maten vragen of ze het even om kunnen meten. En zoals je op de eerder gegeven link ziet moet je het wel echt op de bovenbeen doen, daar is het wat makkelijk om huid te pakken dan daar boven de knie. Ik hoop dat het zo lukt en anders hoor ik het wel, maak ik wel een filmpje o.i.d om het te laten zien.

Ik zou je een 7 punts meting aanraden.. De drie punt is naar mijn mening niet heel precies, daar kwam bij mij 13% uit. Je kan hier de meetpunten zien en hoe of je het vel horizontaal of verticaal moet pakken en je kan hier calculeren wat je vetpercentage is.

Ik meet mijn bovenbeen als volgt: Je gaat zitten en strekt je been, ontspan je been. Vervolgens pak je met met beide handen de huid goed beet zodat iemand anders kan meten. Om het alleen te doen is erg moeilijk. Gewoon aan ouders/maten vragen of ze het even om kunnen meten. En zoals je op de eerder gegeven link ziet moet je het wel echt op de bovenbeen doen, daar is het wat makkelijk om huid te pakken dan daar boven de knie. Ik hoop dat het zo lukt en anders hoor ik het wel, maak ik wel een filmpje o.i.d om het te laten zien.

Thx brah! Zal het vanavond direct even proberen!
Laat het nog wel weten of het lukt. Meet je ook op bepaalde tijden i.v.m. vochtbalans?

Thx brah! Zal het vanavond direct even proberen!
Laat het nog wel weten of het lukt. Meet je ook op bepaalde tijden i.v.m. vochtbalans?

Ik heb nu 2x gemeten, beide keren op vrijdag om 15.00 ongeveer. Je VP zal (denk ik) 's ochtends lager zijn dan 's avonds. Ik heb geen idee wat de gebruikelijke tijd is om te meten om eerlijk te zijn:p

9x140:)

Voelt lekker he:p
Nette training weer!! ;)

Wtf was je van plan te gaan kuren?:O

Laatst bewerkt:

Qft maar begreep dat ie sowieso nog wilde wachten tot 2012 toch?
Enne lekkere training weer ouwe, jij blijft knallen he?:p

9x140:)

Voelt lekker he:p
Nette training weer!! ;)

Wtf was je van plan te gaan kuren?:O

Haha, dat was een leuke burn in mn onderrug. Thanks!
Nee, nee haha. Naar aanleiding van de vraag of ik altijd natural wou blijven omdat ik wedstrijdambities heb gaf ik als antwoord dat ik in de toekomst wel van plan ben om te kuren. Echter zou dit op zijn vroegst september 2012 zijn.

Qft maar begreep dat ie sowieso nog wilde wachten tot 2012 toch?
Enne lekkere training weer ouwe, jij blijft knallen he?:p

Thanks beest! Ik doe mn best:p.

Training van zojuist. Ging lekker. Supps erbij gepakt, was ****ing opgepompt (denk door de Muscle & Pump)

DB Press
10 x 26
8 x 34
6 x 38
2(4) x 42

Incline BP
10 x 40
10 x 60
6 x 80
2 (5) x 90 - nnniccce!

Decline BP
10 x 50
8 x 60
8 x 80
4 (6) x 90

Incline Cable Fly's
10 x 27
8 x 32
8 x 32
8 x 36 - volgende week maar zwaarder

Lever chest close vs wide grip
6 / 6 x 40
6 / 6 x 60
6 / 5 x 70

Om even te proberen voor in het nieuwe schema:
Reversed Grip Bench Press (in de Smith voor veiligheid)
10 x 20
10 x 40
10 x 50
Erg lekkere oefening, kreeg een goede burn.

Nu even mn kip & rijst naar binnen werken en daarna genieten van de zaterdagavond:joint:!

Laatst bewerkt:
Die reversed grip bp is wel nice ja, al is het lullig om hem eruit te nemen of je moet barbell eerst op je leggen en dan grip omdraaien :P

Terug
Naar boven