- Waardering
- 164
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Goede squats man, pak je ze parralel of full? Sterke MP ook.
Thanks dude. Eerste twee setjes full, twee werksetjes parallel. Heb gemerkt dat zwaarder trainen voor mij erg goed werkt, vandaar parallel.

Ik zou gewoon zo min mogelijk supplementen gebruiken. Ik vind massgainers echt geldklopperij en vele andere sups ook. Enige wat echt helpt is creatine vind ik.
verder nette training damn![]()
Ik snap het nut nooit echt van die vitargo, denk je echt dat het zoveel meer resultaat/verschil geeft dan bijv. perfect carbs van b&f(30 euro goedkoper)?
Ik zou gewoon zo min mogelijk supplementen gebruiken. Ik vind massgainers echt geldklopperij en vele andere sups ook. Enige wat echt helpt is creatine vind ik.

Heb zelf ook een tijdje megagrow gebruikt. Of het echt geholpen heeft weet ik niet, was nog niet echt bezig met gewichten opschrijven enzo. Ik voelde me iig wel sterker!
Eens.
Ben ook een voorstander van zo weinig mogelijk supplementen. Gebruik op dit moment dan ook niets. Heb alleen rice & protein van Bodylab besteld, zodat ik een maaltijd kan vervangen voor een snelle hap. Heb nogal ****ed up tijden met school zo nu en dan, waardoor ik niet echt tijd heb om uitgebreid te eten.
De enige supplementen die in mijn ogen nuttig kunnen zijn: whey, creatine, maaltijdvervangers en misschien bcaa's in de cut. Verder probeer ik het zoveel mogelijk te beperken.
Maar aan de andere kant, als jij er goed op gaat, ik ga je niet tegenhouden, hehe.
Just my two cents!
In de tijd dat ik mega grow gebruikte (in combinatie met unleash v2 en EAS) had ik 3.5kg in een maand gepakt en zieke PR's gezet. Daar was ik wel erg tevreden over.
Alhoewel ik voorheen ook altijd zoiets had dat al die andere supplementen overbodig waren zie ik mensen om mij heen wel veel progressie pakken met de juiste supplementen. Dus als bepaalde producten er voor zorgen dat ik snellere gains maak, waarom zou ik het niet doen.

.Als je krachtstats tijdens de cut enorm instorten is je voeding niet in orde. Bij de juiste balans verlies je amper kracht en zou je zelf nog ietsjes sterker kunnen worden.

Het is denk meer het mentale aspect. Heel veel mensen denken dat je door bepaalde supps in eens een beest gaat worden, hierdoor gaan ze automatisch met meer motivatie de gym in en wordt er meestal ook beter gegeten. Maar de echte werking van supplementen vind ik persoonlijk erg minimaal..
Daar zit wat in natuurlijk. Als het voor jou helpt, gewoon doen man! Maar ik zie soms mensen meer supplementen nemen dan gewone voeding en denk ik echt, wtf waar ben jij mee bezig?
Maar goed, probeer het gewoon en laat ons het resultaat weten! Ben wel benieuwd wat het oplevert eigenlijk!
---------- Toegevoegd om 17:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:00 ----------
Ga btw in de cut denk ik wel een pre-wo booster nemen. Heb soms echt veel te weinig energie in de cut. Ben benieuwd of dat wat oplevert. Vind het echt verrot om je krachtstats in een paar maanden als sneeuw voor de zon te zien verdwijnen.
Ga jij dit jaar eig. ook cutten Roth?
Als je krachtstats tijdens de cut enorm instorten is je voeding niet in orde. Bij de juiste balans verlies je amper kracht en zou je zelf nog ietsjes sterker kunnen worden.
Als je krachtstats tijdens de cut enorm instorten is je voeding niet in orde. Bij de juiste balans verlies je amper kracht en zou je zelf nog ietsjes sterker kunnen worden.
Ben ik met je eens. Ik kan niet uit eigen ervaring spreken, maar mijn broer (Luc M) die afgelopen zomer tot zo'n 10% gegaan is heeft vrijwel geen krachtverlies gehad en zeker in het begin nog gegained.
.Hmm, dit jaar maar iets anders aanpakken dus. Dan deed ik iets verkeerd.
Wat voor wedstrijd zou je willen draaien Roth?
Damn bro, dat klinkt goed! Echt wel serious business in jouw gym! Zulken zul je hier niet vinden.
Het zou echt bruut zijn als dat doorgaat!
Daar heb ik wel geluk mee, ja;p. Momenteel begeleid hij 3 wedstrijdatleten bij ons in de gym (geloof ik), waaronder echt één enorme Tsjech.
Ik hoop het wel, het is toch mijn ultieme doel. Alhoewel ik zoiezo weet dat ik het af ga leggen tegen al die jongens die al aan de AAS zitten lijkt het me toch al een overwinning om daar uberhaupt te staan op zo'n 4 a 5%. Zolang ik niet laatste word vind ik alles best, haha.
Even 150 gram rijst en 150gram tonijn naar binnen werken en dan rug en achterkant schouders beuken!