AndroidHealthClinic

Roth's Log 2.0

Goede squats man, pak je ze parralel of full? Sterke MP ook.

Daar zal het vrouwtje vast blij mee zijn?! haha

Heeft iemand van jullie ervaring met Arginine? Ik ben van plan deze te halen in combinatie met Vitagro of Mega Grow.

Tips en/of adviezen?

Ik zou gewoon zo min mogelijk supplementen gebruiken. Ik vind massgainers echt geldklopperij en vele andere sups ook. Enige wat echt helpt is creatine vind ik.

verder nette training damn:eek:

Ik snap het nut nooit echt van die vitargo, denk je echt dat het zoveel meer resultaat/verschil geeft dan bijv. perfect carbs van b&f(30 euro goedkoper)?

• Like
Waarderingen: Roth
  • Topic Starter Topic Starter
Ik zou gewoon zo min mogelijk supplementen gebruiken. Ik vind massgainers echt geldklopperij en vele andere sups ook. Enige wat echt helpt is creatine vind ik.

verder nette training damn:eek:

Thanks!
Complex Carb Gainer van XXL heb ik voor momenten dat ik niet in staat ben te eten of eten mee te nemen en ik moet zeggen dat het goed bevalt.
Voor de rest heb ik Unleash, Mega Grow, EAS en Creatine gehad. Over Unleash en Mega Grow goed te spreken, Creatine van VitaLife niet heel veel voor mij gedaan volgensmij.

Wou even weer wat nieuws proberen, kijken hoe ik er op reageer.

Ik snap het nut nooit echt van die vitargo, denk je echt dat het zoveel meer resultaat/verschil geeft dan bijv. perfect carbs van b&f(30 euro goedkoper)?

Damn son, heel erg bedankt daarvoor. Ik geef je er volledig gelijk in en het prijsverschil is ongelofelijk groot. Beiden producten bevatten dezelfde ingrediënten en veel verschil kan ik op het eerste oog hiertussen niet ontdekken. Was bij Vitargo uitgekomen aangezien meerdere bb'ers in mijn gym het aangeraden hadden, maar dit is een veel beter alternatief.

Dan denk ik dat het Arginine en Perfect Carbs gaat worden!

Daar zal het vrouwtje vast blij mee zijn?! haha

Heeft iemand van jullie ervaring met Arginine? Ik ben van plan deze te halen in combinatie met Vitagro of Mega Grow.

Tips en/of adviezen?

Heb zelf ook een tijdje megagrow gebruikt. Of het echt geholpen heeft weet ik niet, was nog niet echt bezig met gewichten opschrijven enzo. Ik voelde me iig wel sterker!

Eens.
Ben ook een voorstander van zo weinig mogelijk supplementen. Gebruik op dit moment dan ook niets. Heb alleen rice & protein van Bodylab besteld, zodat ik een maaltijd kan vervangen voor een snelle hap. Heb nogal ****ed up tijden met school zo nu en dan, waardoor ik niet echt tijd heb om uitgebreid te eten.
De enige supplementen die in mijn ogen nuttig kunnen zijn: whey, creatine, maaltijdvervangers en misschien bcaa's in de cut. Verder probeer ik het zoveel mogelijk te beperken.

Maar aan de andere kant, als jij er goed op gaat, ik ga je niet tegenhouden, hehe. :p
Just my two cents!

Heb zelf ook een tijdje megagrow gebruikt. Of het echt geholpen heeft weet ik niet, was nog niet echt bezig met gewichten opschrijven enzo. Ik voelde me iig wel sterker!

Eens.
Ben ook een voorstander van zo weinig mogelijk supplementen. Gebruik op dit moment dan ook niets. Heb alleen rice & protein van Bodylab besteld, zodat ik een maaltijd kan vervangen voor een snelle hap. Heb nogal ****ed up tijden met school zo nu en dan, waardoor ik niet echt tijd heb om uitgebreid te eten.
De enige supplementen die in mijn ogen nuttig kunnen zijn: whey, creatine, maaltijdvervangers en misschien bcaa's in de cut. Verder probeer ik het zoveel mogelijk te beperken.

Maar aan de andere kant, als jij er goed op gaat, ik ga je niet tegenhouden, hehe. :p
Just my two cents!

In de tijd dat ik mega grow gebruikte (in combinatie met unleash v2 en EAS) had ik 3.5kg in een maand gepakt en zieke PR's gezet. Daar was ik wel erg tevreden over.

Alhoewel ik voorheen ook altijd zoiets had dat al die andere supplementen overbodig waren zie ik mensen om mij heen wel veel progressie pakken met de juiste supplementen. Dus als bepaalde producten er voor zorgen dat ik snellere gains maak, waarom zou ik het niet doen.

Het is denk meer het mentale aspect. Heel veel mensen denken dat je door bepaalde supps in eens een beest gaat worden, hierdoor gaan ze automatisch met meer motivatie de gym in en wordt er meestal ook beter gegeten. Maar de echte werking van supplementen vind ik persoonlijk erg minimaal..

In de tijd dat ik mega grow gebruikte (in combinatie met unleash v2 en EAS) had ik 3.5kg in een maand gepakt en zieke PR's gezet. Daar was ik wel erg tevreden over.

Alhoewel ik voorheen ook altijd zoiets had dat al die andere supplementen overbodig waren zie ik mensen om mij heen wel veel progressie pakken met de juiste supplementen. Dus als bepaalde producten er voor zorgen dat ik snellere gains maak, waarom zou ik het niet doen.

Daar zit wat in natuurlijk. Als het voor jou helpt, gewoon doen man! Maar ik zie soms mensen meer supplementen nemen dan gewone voeding en denk ik echt, wtf waar ben jij mee bezig?
Maar goed, probeer het gewoon en laat ons het resultaat weten! Ben wel benieuwd wat het oplevert eigenlijk! :D

---------- Toegevoegd om 17:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:00 ----------

Ga btw in de cut denk ik wel een pre-wo booster nemen. Heb soms echt veel te weinig energie in de cut. Ben benieuwd of dat wat oplevert. Vind het echt verrot om je krachtstats in een paar maanden als sneeuw voor de zon te zien verdwijnen :p.
Ga jij dit jaar eig. ook cutten Roth?

Als je krachtstats tijdens de cut enorm instorten is je voeding niet in orde. Bij de juiste balans verlies je amper kracht en zou je zelf nog ietsjes sterker kunnen worden.

Als je krachtstats tijdens de cut enorm instorten is je voeding niet in orde. Bij de juiste balans verlies je amper kracht en zou je zelf nog ietsjes sterker kunnen worden.

Sterker worden tijdens de cut? Hoe krijg je dat voor elkaar? Had vorig een dieet met een E/K/V verhouding van 35/40/25 ongeveer. Merkte direct dat ik veel minder energie had. Hoe doe jij dat dan?
Houd jij je verhoudingen gelijk? En ga je puur op (of zelfs onder) je onderhoud eten?
Ben wel benieuwd hoe je dat flikt! :D

Zit allemaal in je hoofd Aesthetic.

Het is denk meer het mentale aspect. Heel veel mensen denken dat je door bepaalde supps in eens een beest gaat worden, hierdoor gaan ze automatisch met meer motivatie de gym in en wordt er meestal ook beter gegeten. Maar de echte werking van supplementen vind ik persoonlijk erg minimaal..

True that. Ik eet momenteel 4500 a 5000kcal. Ligt er even aan of ik 500gr of 1kg kwark pak. Dus wat dat betreft zal ik zeker niet meer gaan eten, en zullen harde cijfers het resultaat moeten aantonen.

Daar zit wat in natuurlijk. Als het voor jou helpt, gewoon doen man! Maar ik zie soms mensen meer supplementen nemen dan gewone voeding en denk ik echt, wtf waar ben jij mee bezig?
Maar goed, probeer het gewoon en laat ons het resultaat weten! Ben wel benieuwd wat het oplevert eigenlijk! :D

---------- Toegevoegd om 17:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:00 ----------

Ga btw in de cut denk ik wel een pre-wo booster nemen. Heb soms echt veel te weinig energie in de cut. Ben benieuwd of dat wat oplevert. Vind het echt verrot om je krachtstats in een paar maanden als sneeuw voor de zon te zien verdwijnen :p.
Ga jij dit jaar eig. ook cutten Roth?

Ik wil in juli op 10% staan. Ben van plan om gewoon lekker rustig naar beneden te gaan om even te testen. Vanaf februari ga ik cardio erbij gooien en blijf ik gewoon eten wat ik nu eet. En dan even kijken hoever ik kom en langzaam mijn voeding naar beneden gooien. Ik wil volgend jaar een wedstrijd doen, dus ik wil gewoon even testen hoe ik overal op reageer. Wat kan alleen cardio voor mij doen, hoeveel moet ik eten/cardioen om een vetpercentage van 11-12% te behouden. Even goed mijn lichaam leren kennen.

Ben ik met je eens. Ik kan niet uit eigen ervaring spreken, maar mijn broer (Luc M) die afgelopen zomer tot zo'n 10% gegaan is heeft vrijwel geen krachtverlies gehad en zeker in het begin nog gegained.

Ben ik met je eens. Ik kan niet uit eigen ervaring spreken, maar mijn broer (Luc M) die afgelopen zomer tot zo'n 10% gegaan is heeft vrijwel geen krachtverlies gehad en zeker in het begin nog gegained.

Hmm, dit jaar maar iets anders aanpakken dus. Dan deed ik iets verkeerd :p.
Wat voor wedstrijd zou je willen draaien Roth?

Hmm, dit jaar maar iets anders aanpakken dus. Dan deed ik iets verkeerd :p.
Wat voor wedstrijd zou je willen draaien Roth?

Als je gaat cutten, post je voedingsschema in je log dan kunnen we daar mooi feedback op geven. En BCAA's in de cut kunnen natuurlijk ook nooit kwaad.

Ik wil nog graag een junioren wedstrijd meepakken. Ik juni 2012 word ik 21, dus ik hoop rond april/mei 2012 een wedstrijd te kunnen draaien. Maar ik ga het alleen doen als ik tevreden ben. Ik hoop iig Glenn Gravenbeek mij wilt begeleiden (instructeur bij onze gym). Ik ga van de zomer even om advies vragen, kijken of hij denkt of ik daadwerkelijk een kans maak.

Damn bro, dat klinkt goed! Echt wel serious business in jouw gym! Zulken zul je hier niet vinden. :(
Het zou echt bruut zijn als dat doorgaat!

Damn bro, dat klinkt goed! Echt wel serious business in jouw gym! Zulken zul je hier niet vinden. :(
Het zou echt bruut zijn als dat doorgaat!

Daar heb ik wel geluk mee, ja;p. Momenteel begeleid hij 3 wedstrijdatleten bij ons in de gym (geloof ik), waaronder echt één enorme Tsjech.

Ik hoop het wel, het is toch mijn ultieme doel. Alhoewel ik zoiezo weet dat ik het af ga leggen tegen al die jongens die al aan de AAS zitten lijkt het me toch al een overwinning om daar uberhaupt te staan op zo'n 4 a 5%. Zolang ik niet laatste word vind ik alles best, haha.

Even 150 gram rijst en 150gram tonijn naar binnen werken en dan rug en achterkant schouders beuken!

Daar heb ik wel geluk mee, ja;p. Momenteel begeleid hij 3 wedstrijdatleten bij ons in de gym (geloof ik), waaronder echt één enorme Tsjech.

Ik hoop het wel, het is toch mijn ultieme doel. Alhoewel ik zoiezo weet dat ik het af ga leggen tegen al die jongens die al aan de AAS zitten lijkt het me toch al een overwinning om daar uberhaupt te staan op zo'n 4 a 5%. Zolang ik niet laatste word vind ik alles best, haha.

Even 150 gram rijst en 150gram tonijn naar binnen werken en dan rug en achterkant schouders beuken!

Wajooow, dat is echt vet! Zo'n kans zou ik echt met beide handen grijpen!
Streef je er trouwens naar om naturel te blijven? Of interpreteer ik je post nu verkeerd?

Succes gap, give em hell! :D

Terug
Naar boven