Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nice die dumbbell pressesen die decline ook. Ik ga die morgen eens proberen met dumbbells, heb echt nog nooit decline gedaan
![]()
Mooie trainingen Roth!
Heb het idee dat je erg hard gaat ondanks de imo wel erg hoge volumes.
Facepulls doe ik met het touw terwijl ik een beetje achterover lig op de lat pulley.
Kuren ben ik in principe niet op tegen mits goed voorbereid en met de juiste motieven (dus het volgende level halen en niet omdat iemand lui/ongeduldig is). Hoe je tot nu toe overkomt lijk je het met de juiste motivatie te willen doen dus zeker als je inderdaad netjes wacht tot je 21e en je de jezelf opgelegde eisen hebt gehaald denk ik dat het wel goed zit.
Ben via dat topic ook bij je log uitgekomen. Kon je muzieksmaak en post altijd waarderen maar had nooit gezien dat je een log had.
De supps zijn binnen, ziet er allemaal goed uit. De M&P is wel een flinke dosis, 4 pillen op rustdag en 8 pillen op trainingsdagen (4 voor en 4 na de training). Dus ik ben benieuwd.
.. flinke dosis inderdaad, 8 pillen is heavy man. Hoe zit het met je wms? smaakt het een beetje? hehe, goed bezig bro.. flinke dosis inderdaad, 8 pillen is heavy man. Hoe zit het met je wms? smaakt het een beetje?
en zwaar nette incline bp zaterdag bro, training zag er goed uit.. vandaag weer knallen?
Thanks broeder! WMS is erg goed te doen. Smaakt goed en drinkt erg makkelijk weg. Voelde me zaterdag na de training ook een stuk fitter dan normaal. Bedankt voor die tip.
Vandaag benen weer flink aanpakken. Ik heb goed geslapen dus hoop eindelijk een keer die 4 x 160 te knallen. Laatste week van dit schema ook, zit erover te denken om in het volgende schema front squats te doen.
Jammer van je rug man. Vandaag geen last meer van? Flink volume op die squats btw, 15x100, dat moet wel gebrand hebben
Top!
15x100 is zwaar netjes man.. ziet er goed uit, jammer van je rug.. trekt wel weg bro.
keep it up, blijf je volgen
nette standing calf raises zeg, jammer dat wij niet zon apparaat hebben. Ik doe het altijd in de smith
Had trouwens decline geprobeerd, maar dat is niet echt een succes. Vind het om eerlijk te zijn echt geen fijne oefeningen voel meer dat ik me schouders pakte dan me borst.
Moet zeggen, sinds ik 2 weken bank squat doe, doet mn onderrug ook niet zo goed bij training.. had dit niet bij hack squat.. thans is mn techniek goed, en na de oefening heb ik er doorgaans niet echt last van :/
Wauw begin trots op je te raken man, nooit verwacht.