Fitness Seller

Roth's Log 2.0

dno? deed hem nooit in smith dus kan niet vgl'n

Nette training Roth! Dikke incline bp ook! :thumbs:

Nice die dumbbell presses:D en die decline ook. Ik ga die morgen eens proberen met dumbbells, heb echt nog nooit decline gedaan:o

Mooie trainingen Roth!
Heb het idee dat je erg hard gaat ondanks de imo wel erg hoge volumes.

Facepulls doe ik met het touw terwijl ik een beetje achterover lig op de lat pulley.

Kuren ben ik in principe niet op tegen mits goed voorbereid en met de juiste motieven (dus het volgende level halen en niet omdat iemand lui/ongeduldig is). Hoe je tot nu toe overkomt lijk je het met de juiste motivatie te willen doen dus zeker als je inderdaad netjes wacht tot je 21e en je de jezelf opgelegde eisen hebt gehaald denk ik dat het wel goed zit.

• Topic Starter Topic Starter
dno? deed hem nooit in smith dus kan niet vgl'n

Ga hem aankomende zaterdag eens proberen. Vind je het niet wat riskant om het met losse stang te doen?

Nette training Roth! Dikke incline bp ook! :thumbs:

Thanks baas! Was er zelf ook wel tevreden over, misschien dat die 1 x 100 er wel inzit als ik incline als eerste oefening pak.

Nice die dumbbell presses:D en die decline ook. Ik ga die morgen eens proberen met dumbbells, heb echt nog nooit decline gedaan:o

Thanks ouwe! Dit is voor mij ook de eerste keer dat ik decline in mn schema heb zitten. Ik moet zeggen dat het me wel goed bevallen is. Je kan erg goed focussen op je spiercontractie.

Mooie trainingen Roth!
Heb het idee dat je erg hard gaat ondanks de imo wel erg hoge volumes.

Facepulls doe ik met het touw terwijl ik een beetje achterover lig op de lat pulley.

Kuren ben ik in principe niet op tegen mits goed voorbereid en met de juiste motieven (dus het volgende level halen en niet omdat iemand lui/ongeduldig is). Hoe je tot nu toe overkomt lijk je het met de juiste motivatie te willen doen dus zeker als je inderdaad netjes wacht tot je 21e en je de jezelf opgelegde eisen hebt gehaald denk ik dat het wel goed zit.

Thanks dude! Toevallig zij mijn trainingsmaat van de week hetzelfde. Ik weet niet wat het, maar de afgelopen weken boek ik gewoon echt wekelijks progressie wat betreft gewichten. Zit de laatste tijd erg lekker in het ritme met voeding en dat pakt wel goed uit - dus ik hoop het goed vast te houden.

Wellicht dat ik overigens tegen die tijd wel een heel andere blik op kuren heb. Als de wedstrijdvoorbereiding mij zo zwaar valt dat ik geen andere wedstrijd meer wil doen zie ik ook niet echt een reden om te kuren. Voorlopig iig nog lekker doorgainen op mn voeding

the more risks, the more fun?

Ben via dat topic ook bij je log uitgekomen. Kon je muzieksmaak en post altijd waarderen maar had nooit gezien dat je een log had:p.
De supps zijn binnen, ziet er allemaal goed uit. De M&P is wel een flinke dosis, 4 pillen op rustdag en 8 pillen op trainingsdagen (4 voor en 4 na de training). Dus ik ben benieuwd.

hehe, goed bezig bro:D .. flinke dosis inderdaad, 8 pillen is heavy man. Hoe zit het met je wms? smaakt het een beetje?

en zwaar nette incline bp zaterdag bro, training zag er goed uit.. vandaag weer knallen?

hehe, goed bezig bro:D .. flinke dosis inderdaad, 8 pillen is heavy man. Hoe zit het met je wms? smaakt het een beetje?

en zwaar nette incline bp zaterdag bro, training zag er goed uit.. vandaag weer knallen?

Thanks broeder! WMS is erg goed te doen. Smaakt goed en drinkt erg makkelijk weg. Voelde me zaterdag na de training ook een stuk fitter dan normaal. Bedankt voor die tip:thumbs:.

Vandaag benen weer flink aanpakken. Ik heb goed geslapen dus hoop eindelijk een keer die 4 x 160 te knallen. Laatste week van dit schema ook, zit erover te denken om in het volgende schema front squats te doen.

Thanks broeder! WMS is erg goed te doen. Smaakt goed en drinkt erg makkelijk weg. Voelde me zaterdag na de training ook een stuk fitter dan normaal. Bedankt voor die tip:thumbs:.

Vandaag benen weer flink aanpakken. Ik heb goed geslapen dus hoop eindelijk een keer die 4 x 160 te knallen. Laatste week van dit schema ook, zit erover te denken om in het volgende schema front squats te doen.

Klinkt goed bro, goed om te horen dat je de smaak goed vind, hij drinkt inderdaad lekker weg.. hehe, ja dat had ik ook man, veel meer power na me training, keer goed douche en dan kun je de rest van de dag er weer tegen aan :D

Ik ben benieuwd man, zou mooi zijn als je 4x160 pakt vandaag, ik hoop dat het je lukt bro.. ik wissel af en toe ook af met front-squats, gaat wel met een stuk minder gewicht maar ze zijn prima te doen. heerlijke oefening.

Train ze vandaag, fijne dag bro xx

Training begon nogal slecht. Toen ik begon met squatten kreeg ik een erge pijn in de rechterkant van mn onderrug. Eerste set 100 ging nog, tweede 120 begon het zeer te doen. Dus heb ik even wat hyperextensions gedaan om mn onderrug warm te krijgen en wat rek en strek werk. Toen ging het wel weer, maar wou even niet te gek doen om geen blessures te forceren.

Squat
10 x 100
8 x 120
10 x 100
10 x 100
15 x 100

SLDL
10 x 80
8 x 100
8 x 100
8 x 120

Leg Extensions
10 x 40
8 x 60
8 x 80
8 x 90

Seated Leg Curl
10 x 40
8 x 50
8 x 60
8 x 60

Standing Calf Raise
5 x 190
10 sec rust
4 x 190
10 sec rust
3 x 190

Seated Calf Raise
4 x 90
10 sec rust
4 x 90
10 sec rust
3 x 90

Al met al geen slechte training.

Jammer van je rug man. Vandaag geen last meer van? Flink volume op die squats btw, 15x100, dat moet wel gebrand hebben :D
Top!

15x100 is zwaar netjes man.. ziet er goed uit, jammer van je rug.. trekt wel weg bro.

keep it up, blijf je volgen

Jammer van je rug man. Vandaag geen last meer van? Flink volume op die squats btw, 15x100, dat moet wel gebrand hebben :D
Top!

Gek genoeg voel ik vandaag helemaal niets. Na de hyperextensions had ik er bij die 100 eigenlijk geen last meer van, maar wou toch even safety first en het gewoon rustig houden. Haha, op zeker. ****ing spierpijn in mn poten ook vandaag. Thanks!

15x100 is zwaar netjes man.. ziet er goed uit, jammer van je rug.. trekt wel weg bro.

keep it up, blijf je volgen

Thanks bro! Had er vandaag al geen last meer van dus het zal de gebrekkige warmup geweest zijn.

Lekker volume op je squats :thumb:

nette standing calf raises zeg, jammer dat wij niet zon apparaat hebben. Ik doe het altijd in de smith:p

Had trouwens decline geprobeerd, maar dat is niet echt een succes. Vind het om eerlijk te zijn echt geen fijne oefeningen voel meer dat ik me schouders pakte dan me borst.

Moet zeggen, sinds ik 2 weken bank squat doe, doet mn onderrug ook niet zo goed bij training.. had dit niet bij hack squat.. thans is mn techniek goed, en na de oefening heb ik er doorgaans niet echt last van :/

Goede training!

Wauw begin trots op je te raken man, nooit verwacht.

Thanks dude!

nette standing calf raises zeg, jammer dat wij niet zon apparaat hebben. Ik doe het altijd in de smith:p

Had trouwens decline geprobeerd, maar dat is niet echt een succes. Vind het om eerlijk te zijn echt geen fijne oefeningen voel meer dat ik me schouders pakte dan me borst.

In de smith? Zal niet heel fijn zijn lijkt me. Heb je geen leg press o.i.d. waar je kuiten op kan doen? Schijnt erg goed te zijn, ga het volgende schema proberen.

Mmm, probeer het nog een keer en als het dan niet bevalt zou ik het links laten liggen. De eerste keer ging bij mij ook niet zo soepel, veel kracht vanuit mn schouders indd. Leg de focus echt op je borst en push heel expliciet vanuit je borst.

Moet zeggen, sinds ik 2 weken bank squat doe, doet mn onderrug ook niet zo goed bij training.. had dit niet bij hack squat.. thans is mn techniek goed, en na de oefening heb ik er doorgaans niet echt last van :/

Core die het zwaar te voorduren krijg? Voorgaande onderrugproblemen kreeg ik altijd te horen dat ik meer core moest trainen van mn fysio.

Thanks kerel!

Wauw begin trots op je te raken man, nooit verwacht.

Thanks coach. Zonder jou was ik hier niet geweest:kiss:

Armen - ****ing druk, bijna alles bezet dus de chin ups maar even ingeruild voor hammer curls. Voor de rest lekker getrained. Ook even een setje gefilmd, kon het laatste setje niet filmen omdat trainingsmaat moest spotten. Niet heel indrukwekkend maar ik ben van plan om nu even waar meer lifts e.d. te gaan filmen. Is voor jullie ook wel wat leuker dan alleen maar naar wat cijfertjes kijken.

BB Front Preacher Curl
10 x 30
8 x 34
6 x 42
5 (6) x 46

Incline DB Curl
10 x 14
8 x 16
8 x 18

Hammer curls
10 x 18
8 x 22
5 x 26

Tricep Extensions
10 x 26
8 x 34
6 x 38
2 (4) x 42

CGBP
10 x 40
8 x 60
6 x 80
http://www.youtube.com/watch?v=dtpld2qyFKU
5 (6) x 90 - voelde damn good.

Standing Cable Tricep Extension
10 x 55
8 x 55
8 x 55

Tricep pushdown vs seated cable curl
8 x 59 & 8 x 50
8 x 59 & 8 x 60
8 x 59 & 8 x 70

Nu even kwark eten en dan pitten. Morgen schouders!

Sterke CGBP!

Wat zijn je doelen voor dit jaar als ik mag vragen?

Terug
Naar boven