Fitness Seller

Roth's Log 2.0

• Topic Starter Topic Starter
Nette training Roth! Dikke dumbbell rows ook!
Tot hoe ver gaan de dumbbells in jouw gym? En hoe ziet een incline pulldown eruit? nog nooit van gehoord namelijk :p

46 slechts, dus dat is wel balen. Maar er klopt volgens mij geen **** van de getallen die er op staan, want als je het gewicht telt dat erop zit kom je uit op 52kg. Maar misschien komen er binnenkort nieuwe dumbbells, probleem is alleen dat de eigenaar zich meer wilt profileren als een health club dan als hardcore gym.

Ik heb Roelly die oefening zien doen in één van zijn filmpjes, kan het goede filmpje even niet meer vinden.
http://www.youtube.com/watch?v=89xRT4AD8AU
Hij pakt het met 1 hand, ik lig met mn borst op het bankje en gebruik en gebruik een row bar (plaatje). Echte aanrader, gaat flink wat spierpijn opleveren:p.

60kg dacht ik
of was het 40?:p

t/m 26 in stappen van 2kg en vervolgens t/m 46 in stappen van 4. Vooral met borst is dat wel een moeilijke overbrugging.

Laatst bewerkt:
46 slechts, dus dat is wel balen. Maar er klopt volgens mij geen **** van de getallen die er op staan, want als je het gewicht telt dat erop zit kom je uit op 52kg. Maar misschien komen er binnenkort nieuwe dumbbells, probleem is alleen dat de eigenaar zich meer wilt profileren als een health club dan als hardcore gym.

Ik heb Roelly die oefening zien doen in één van zijn filmpjes, kan het goede filmpje even niet meer vinden.

Hij pakt het met 1 hand, ik lig met mn borst op het bankje en gebruik en gebruik een row bar (plaatje). Echte aanrader, gaat flink wat spierpijn opleveren:p.

t/m 26 in stappen van 2kg en vervolgens t/m 46 in stappen van 4. Vooral met borst is dat wel een moeilijke overbrugging.

Oh nice, 46kg is nog altijd meer dan bij onze gym. Zelfde probleem hier, het liefst waren ze volgens mij helemaal healthclub geworden. Huisvrouwen die een onbeperkt abonnement betalen en slechts 1 maal in de zoveel weken komen, zich scheel betalen aan voedingsadvies en op de koop toe nog een zonnebankabbo hebben, brengen nou eenmaal meer geld in het laatje dan jongens zoals jij en ik.
En bovendien zijn die makkelijker te begeleiden, zet ze op een apparaat dat maar 1 bewegingsrichting heeft en ze vinden zichzelf al goed bezig zijn. :p

Zodra ik een plaatsje heb voor een homegym, ga ik er direct eentje aanschaffen. Heeft voor mij veel meer voordelen!

EDIT:
Lekkere oefening lijkt me dat trouwens. Ga 'm zeker eens proberen wanneer ik weer volgens een split ga trainen!

Laatst bewerkt:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Lol, ik deed ze met 60 kg.Alleen moest ik ze zelf inelkaarknutselen met korte halterstangen en plates, dat gaat nu helaas niet meer want die gast waar ik ze van leende leent ze niet meer uit.:(

@ roth nette training weer maat!Jullie hebben nog mazzel bij ons gaan de db's maar tot 32 kg.:(

---------- Toegevoegd om 20:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:11 ----------

Ik zit te twijfelen om het product 'Super Enzyme' aan te schaffen. Is een product dat er voor zorgt dat de voeding een stuk beter opgenomen word. Kon er niets over vinden op dbb en ook vrij weinig op het internet. Iemand van jullie hier ervaring mee?

Insuline is de nutrientpusher No.1 brah!:p

Lol, ik deed ze met 60 kg.Alleen moest ik ze zelf inelkaarknutselen met korte halterstangen en plates, dat gaat nu helaas niet meer want die gast waar ik ze van leende leent ze niet meer uit.:(

@ roth nette training weer maat!Jullie hebben nog mazzel bij ons gaan de db's maar tot 32 kg.:(

---------- Toegevoegd om 20:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:11 ----------

Waarom koop je dan niet zelf van die losse dumbbellstangetjes, zijn de kosten toch niet?

Netjes man

Oh nice, 46kg is nog altijd meer dan bij onze gym. Zelfde probleem hier, het liefst waren ze volgens mij helemaal healthclub geworden. Huisvrouwen die een onbeperkt abonnement betalen en slechts 1 maal in de zoveel weken komen, zich scheel betalen aan voedingsadvies en op de koop toe nog een zonnebankabbo hebben, brengen nou eenmaal meer geld in het laatje dan jongens zoals jij en ik.
En bovendien zijn die makkelijker te begeleiden, zet ze op een apparaat dat maar 1 bewegingsrichting heeft en ze vinden zichzelf al goed bezig zijn. :p

Zodra ik een plaatsje heb voor een homegym, ga ik er direct eentje aanschaffen. Heeft voor mij veel meer voordelen!

EDIT:
Lekkere oefening lijkt me dat trouwens. Ga 'm zeker eens proberen wanneer ik weer volgens een split ga trainen!

Haha, dat ken ik maar al te goed. Twee extra zumba-zalen? Geen probleem! Nieuwe db's? Komt wel een keer. Als er cardio apperaat o.i.d kapot is dan is het beginnen een dag gefixt, als beneden iets kapot is ligt het er soms een hele week. Maar ik mag niet klagen, ik heb alles wat ik nodig heb;p.

Daar blijf ik voorlopig nog even vanaf, haha.

Thanks, xx.

DB Press
10 x 26
8 x 34
6 x 38
2(3) x 42

Incline BP
10 x 40
10 x 60
4(6) x 80
3(6) x 80 - bleh, slecht.

Decline BP
10 x 50
8 x 60
8 x 80
6 x 80

Incline Cable Fly's
10 x 27
8 x 27
8 x 32
10 x 36

Lever chest close vs wide grip
6 / 6 x 40
6 / 6 x 60
6 / 4 x 70

Daarna nog superset van 2 chest apperaten om het af te ronden. Lekkere training zo laat op de avond.

nette incline flies, denk dat ik die morgen ook maar eens ga doen:D

• Like
Waarderingen: Roth
Nice dumbbell press, gingen de weights in mijn gym ook maar zo hoog. Incline cable fly is echt een chille oefening imo.

mooie training brah :D
Ga proberen zo nu en dan toch je log ff te volgen :P

• Like
nette incline flies, denk dat ik die morgen ook maar eens ga doen:D

Thanks! De cable fly's zijn echt heerlijk, heeft er voor gezorgd dat borst goed gegroeid is afgelopen tijd.

Nice dumbbell press, gingen de weights in mijn gym ook maar zo hoog. Incline cable fly is echt een chille oefening imo.

Thanks dude, leuk dat je hier komt checken! Heb vroeger toen ik hier nog niet poste altijd je log gevolgd, heb veel respect voor de dedication & gains van je op jonge leeftijd. Van plan om binnenkort weer te gaan loggen?

mooie training brah :D
Ga proberen zo nu en dan toch je log ff te volgen :P

Thanks homie:heart:. Succes met de tentamens de aankomende week!

Nette training, goeie presses ouwe nice!:D

• Like
Goede presses alweer :thumb:

Thanks dude, leuk dat je hier komt checken! Heb vroeger toen ik hier nog niet poste altijd je log gevolgd, heb veel respect voor de dedication & gains van je op jonge leeftijd. Van plan om binnenkort weer te gaan loggen?

Thanks man! Nu je er over begint, ik ga er meteen even een aanmaken. ;)

Nette training, goeie presses ouwe nice!:D

Thanks nog boys! Borst begint steeds beter bij te trekken, daar ben ik wel erg blij mee.

Benen & voor- en zijkant schouders van maandag
Squat
10 x 100
8 x 120
6 x 140
3 (4) 160 - 1 niet diep genoeg. Misschien volgende keer maar nog even een setje 140 o.i.d doen want ik krijg er toch maar steeds max 2 goede reps uit.

SLDL
10 x 80
8 x 100
8 x 120
15 x 80

Leg Extensions
10 x 40
8 x 60
8 x 80
6 x 90

Seated Leg Curl
10 x 40
8 x 60
15 x 60
15 x 40

Standing Calf Raise
5 x 190
10 sec rust
5 x 180
10 sec rust
3 x 180

Seated Calf Raise
4 x 90
10 sec rust
3 x 90
10 sec rust
3 x 90

Seated MP - groot verschil met in de smith.
10 x 40
8 x 60
3 (5) x 80
9 (10) x 60

Upright Row
10 x 38
8 x 42
8 x 46
7 x 50

Incline BB Front Raise
10 x 20
10 x 20
10 x 25

Lying Side Raise
10 x 6
8 x 8
7 x 10

Underhand Chin-Up
10 x BW
10 x BW
9 x BW

BB Front Preacher Curl
10 x 30
8 x 34
6 x 38
7 (8) x 42

Incline DB Curl
10 x 46
8 x 16
7 x 18

Tricep Extensions
10 x 26
8 x 30
6 x 34
8 x 38

CGBP
10 x 40
8 x 60
6 x 80
3 (4) x 90

Standing Cable Tricep Extension
10 x 55
8 x 59
5 x 64

Tricep pushdown vs seated cable curl
8 x 59 & 8 x 50
8 x 64 & 8 x 60
8 x 68 & 7 x 70

Weer lekkere trainingen. Gewicht schommelt nu een beetje tussen de 90 en de 91kg. Zal één dezer dagen weer ff mn VP opmeten, denk dat het nog steeds 15% zal zijn of misschien wat minder door de cardio die ik er zo nu en dan bijgedaan heb.

Damn dude wat een uitgebreide training, nice!Je zal wel aardig dood zijn nou?:p

damn lange training :P

Dikke training Roth! :thumb: Hoe lang train je gewoonlijk?

Terug
Naar boven