Fitness Seller

Roth's Log 2.0

• Topic Starter Topic Starter
Wat is dat voor gelul over een schaap brah?U srs?
Nette training weer btw, beescht!

Haha, thanks baas!
Toen ik aan het trainen was had een boy de behoefte een heel gesprek aan te knopen, waarna die nogal wat vragen stelde over mijn doelen en wat ik eet etc. Vervolgens begon die een heel verhaal op te hangen over een turkse groothandel waar ze vlees verkochten en hij raadde me aan om een schaap of een doos kippen te halen:roflol:

Ik zie een plaatje met een of andere starwars figuur met pwned erop staan, vandaar..

lol, wtf :roflol:. Mijn excuses dan dude, ik had een plaatje van exrx hier neergezet maar dat kan schijnbaar niet. hier de uitvoering zoals ik bedoelde

Laatst bewerkt:
Haha, thanks baas!
Toen ik aan het trainen was had een boy de behoefte een heel gesprek aan te knopen, waarna die nogal wat vragen stelde over mijn doelen en wat ik eet etc. Vervolgens begon die een heel verhaal op te hangen over een turkse groothandel waar ze vlees verkochten en hij raadde me aan om een schaap of een doos kippen te halen:roflol:

Epic, wel weer eens wat anders dan de huisdealer die gear probeert te slijten.:D

Dikke training weer Roth! Goed bezig :thumb:

En een schaap, hahaha. Dat is pas alpha man, je eigen eten slachten. Hardcoreeee :D

Godver, die doe jij met 23kg.?Damn brah jij moet een paar schouders hebben gek, ik red net 15 kg...:o

De kabels gaan wel via 2 of 3 katrollen, weet ik niet zeker. Dus dan denk ik dat het geen 23kg zal zijn. Ik zou het graag willen, maar ik ben zoizo niet steker dan jou haha.

Dikke training weer Roth! Goed bezig :thumb:

En een schaap, hahaha. Dat is pas alpha man, je eigen eten slachten. Hardcoreeee :D

Thanks beest! Hahahahaha, true that!

Vandaag rug getrained, ging erg lekker. Ik weet niet of ik alle credit aan de Arginine moet geven, maar de afgelopen week draai ik echt makkelijk flinke volumes overal.

Pull-Up
10 x BW
10 x BW
10 x BW
6 x BW

Deadlift
10 x 100
10 x 120
10 x 140
8 x 140

T-Bar Row (exlc. stang)
10 x 40
8 x 60
8 x 80
5 x 100

DB Row
10 x 34
8 x 38
8 x 42
8 x 46

Incline Close Grip Pulldown
10 x 114
10 x 119
10 x 119

Traps nog even aangepakt. Morgen een rustdag en zaterdag borst. Zal van db press wel filmpje maken.

Hele nette training Roth :clap:

dikke shit man :)

damn right dat dat volumes zijn :thumbs:

• Like
Waarderingen: Roth
Zo! Wat een volume weer, ziet er goed uit! :D

• Like
Waarderingen: Roth
Nette dl en zeer nette row mijn vriend... erg netjes, gaat goed hier :D

misschien keertje low reps high weights proberen?

Thanks kerel! Ik heb nog even een vraagje: ik kan me herrineren dat jij ooit een recept hebt gepost om van die proteïne bars te maken, ik kon alleen geen topic van je vinden. Klopt dat en heb je dat recept nog;p?

Thanks dude!

damn right dat dat volumes zijn :thumbs:

Je artikel heeft me geïnspireerd.. haha. Thanks!

Zo! Wat een volume weer, ziet er goed uit! :D

Thanks beest, spierpijn is behoorlijk aanwezig haha!

Nette dl en zeer nette row mijn vriend... erg netjes, gaat goed hier :D

misschien keertje low reps high weights proberen?

Thanks bro! Was eigenlijk niet geplanned om dit volume te draaien, bij de meeste oefeningen aim ik voor 10, 8, 6, 4 of 10, 8, 8, 6. Maar gewichten waar ik de vorige keer 3-4 reps uit kreeg lukte het dit keer om het dubbele te doen. Denkt dat WMS en Arginine hier zeker een rol in spelen, dus wat dat betreft ben ik erg tevreden. Volgende week ga ik beginnen met een nieuw schema, van het weekend even in elkaar zetten, en dan ga ik op compounds weer wat lager in reps.

Ik zit er overigens over te denken om de deadlift er even 2 maanden uit te halen en te vervangen door Rack Pulls. Slim of dom idee?

Laatst bewerkt:
Mm klinkt goed man, kun / wil je me pm'en dit weekend? wil beetje met je schema mee denken / kijken .. misschien dat ik er ook nog wat aan heb want ben er zelf ook nog niet helemaal uit..
maar klinkt goed inderdaad, WMS is prima spul man! en wat betreft de Rack pulls, zelf niet echt ervaring mee (pas 5x gedaan ofzo) maar hoor er geen slechte dingen over, maar weet niet precies of je dan je DL eruit moet halen.

denk dat je beter low reps + low weight dl kunt doen, en gewoon zware rack pulls.

Mm klinkt goed man, kun / wil je me pm'en dit weekend? wil beetje met je schema mee denken / kijken .. misschien dat ik er ook nog wat aan heb want ben er zelf ook nog niet helemaal uit..
maar klinkt goed inderdaad, WMS is prima spul man! en wat betreft de Rack pulls, zelf niet echt ervaring mee (pas 5x gedaan ofzo) maar hoor er geen slechte dingen over, maar weet niet precies of je dan je DL eruit moet halen.

denk dat je beter low reps + low weight dl kunt doen, en gewoon zware rack pulls.

Sure bro. Ik heb vandaag even een leerdag, volgende week tentamens. Zat ook heel erg te twijfelen of rack pulls wel een vervanger is, op de schema's met deadlift erin heb ik wel altijd de beste gains gemaakt. Ik ga er morgen voor zitten, je ziet het wel in je inbox verschijnen!

Sure bro. Ik heb vandaag even een leerdag, volgende week tentamens. Zat ook heel erg te twijfelen of rack pulls wel een vervanger is, op de schema's met deadlift erin heb ik wel altijd de beste gains gemaakt. Ik ga er morgen voor zitten, je ziet het wel in je inbox verschijnen!

Oke is prima kerel, succes vandaag en met je tentamens, moet wel goed komen! (pm maar als je hulp nodig hebt hehe :D)

mm, ja ik ga het beetje bekijken met die rack pulls, zal wel beetje info zoeken, komt wel goed.. thanks alvast, ik zie het wel verschijnen xx

Die protein bars recept staan paar paginas terug in me log, zal ff opzoeken voor je

Nieuwe avatar jonge ?

Die protein bars recept staan paar paginas terug in me log, zal ff opzoeken voor je

Ah, zou erg handig zijn! Vanaf 31 januari ga ik beginnen aan mijn stage (40u in de week) en dan zijn dat soort dingen toch wel handig.

Ja man, heb mn streeffysiek gevonden.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Btw al op label54 gekeken? Ik kom straks wel ff op msn, kunnen we ff bestellen.

Terug
Naar boven