Bia
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 48
Ik zie een plaatje met een of andere starwars figuur met pwned erop staan, vandaar..
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik zie een plaatje met een of andere starwars figuur met pwned erop staan, vandaar..
Wat is dat voor gelul over een schaap brah?U srs?
Nette training weer btw, beescht!

. Mijn excuses dan dude, ik had een plaatje van exrx hier neergezet maar dat kan schijnbaar niet. hier de uitvoering zoals ik bedoeldeHaha, thanks baas!
Toen ik aan het trainen was had een boy de behoefte een heel gesprek aan te knopen, waarna die nogal wat vragen stelde over mijn doelen en wat ik eet etc. Vervolgens begon die een heel verhaal op te hangen over een turkse groothandel waar ze vlees verkochten en hij raadde me aan om een schaap of een doos kippen te halen![]()

Thanks, ook maar is een keer proberen.lol, wtf. Mijn excuses dan dude, ik had een plaatje van exrx hier neergezet maar dat kan schijnbaar niet. hier de uitvoering zoals ik bedoelde
lol, wtf. Mijn excuses dan dude, ik had een plaatje van exrx hier neergezet maar dat kan schijnbaar niet. hier de uitvoering zoals ik bedoelde

Godver, die doe jij met 23kg.?Damn brah jij moet een paar schouders hebben gek, ik red net 15 kg...![]()
Dikke training weer Roth! Goed bezig
En een schaap, hahaha. Dat is pas alpha man, je eigen eten slachten. Hardcoreeee![]()
Nette dl en zeer nette row mijn vriend... erg netjes, gaat goed hier![]()
misschien keertje low reps high weights proberen?
Mm klinkt goed man, kun / wil je me pm'en dit weekend? wil beetje met je schema mee denken / kijken .. misschien dat ik er ook nog wat aan heb want ben er zelf ook nog niet helemaal uit..
maar klinkt goed inderdaad, WMS is prima spul man! en wat betreft de Rack pulls, zelf niet echt ervaring mee (pas 5x gedaan ofzo) maar hoor er geen slechte dingen over, maar weet niet precies of je dan je DL eruit moet halen.
denk dat je beter low reps + low weight dl kunt doen, en gewoon zware rack pulls.
Sure bro. Ik heb vandaag even een leerdag, volgende week tentamens. Zat ook heel erg te twijfelen of rack pulls wel een vervanger is, op de schema's met deadlift erin heb ik wel altijd de beste gains gemaakt. Ik ga er morgen voor zitten, je ziet het wel in je inbox verschijnen!
)Die protein bars recept staan paar paginas terug in me log, zal ff opzoeken voor je