AndroidHealthClinic

Roth's Log 2.0

roth is niet te stoppen!

De honing zou ik laten zitten, maakt het wel erg zoet en plakkerig.

• Topic Starter Topic Starter

Thanks, erg handig! Karma hou je tegoed, kan atm niet geven. Schijnbaar kan ik de naam niet voluit typen aangezien het dan gecontroleerd moet worden door een mod o.i.d. Ik studeer HRM in Amsterdam. Waar ik stage loop hou ik liever voor me.

De honing zou ik laten zitten, maakt het wel erg zoet en plakkerig.

Oke, zijn ze voor de rest wel goed te eten:p?

omg dat dere streeffysiek! Wat een beest, met zo'n smalle taille :eek:

geen geld man sorry kennie bestellen, moet ook nog sups kope (megagrow etc) en dat gaat voor uiteraard.

maare mooi streef fysiek man ;D

Als diegene met jou streeffysiek even door traint is die bijna net zo groot als ik :D

j/k

wel roids fysiek maar dat is jou keuze;)

omg dat dere streeffysiek! Wat een beest, met zo'n smalle taille :eek:

Bewonderingswaardig he. Naar mijn mening het perfecte bodybuildfysiek, hoewel ik veel respect heb voor de grote pro's is dit toch mooier.

Als diegene met jou streeffysiek even door traint is die bijna net zo groot als ik :D

j/k

wel roids fysiek maar dat is jou keuze;)

True, maar als ik zoiets uberhaupt al zou kunnen bereiken zou dat over een termijn van zo'n 8 tot 10 jaar o.id zijn. Het is naar mijn mening een perfect fysiek, maar als ik dezelfde verhoudingen 10 of 20kg lichter zou bereiken zou ik daar ook tevreden mee zijn. Gaat me meer om de separatie op de benen, smalle taille, niet te grote traps en droogheid.

Bewonderingswaardig he. Naar mijn mening het perfecte bodybuildfysiek, hoewel ik veel respect heb voor de grote pro's is dit toch mooier.

I second that!
Oldskool maar dan met brute massa en droogheid. Heb ook heel erg respect voor iemand als Jay of Phil bijv., maar vind dit zoveel mooier. Die v-vorm knalt er ook echt uit! Love it :D

Nette trainingen worden hier gepost! Keep going!

Ik wacht op filmkes brah xD

hurry uppppp :P

Gisteren borst getrained, was een lekkere training. Had eigenlijk ook nog een filmpje van de 6 x 38kg db press maar die was perongeluk verwijderd. Filmpjes met dank aan zavil.

DB Press
10 x 26
8 x 34
6 x 38
1 (4) x 42

Incline BP
10 x 40
10 x 60
6 x 80
2 (5) x 90

Decline BP
10 x 50
8 x 60
8 x 80
5 x 90

Incline Cable Fly's
10 x 27
10 x 32
http://www.youtube.com/watch?v=3IQxHQ6vKfc
8 x 32
8 x 36

Dumbbell Pullover - Even proberen voor het volgende schema, ik zou graag wat feedback willen over de uitvoering. Doe ik het goed op deze manier?
10 x 26
10 x 26
http://www.youtube.com/watch?v=hTDLHqGz7RY

Lever chest close vs wide grip
6 / 6 x 40
6 / 6 x 60
6 / 2 (6) x 80

Door het vele leren nog niet toegekomen aan een nieuw schema maken. Moet even kijken of ik dinsdag wel kan trainen (ben wss pas rond 8u thuis en heb de volgende dag om half 9 weer tentamen in enschede, wat betekent om 5.15 opstaan). Dus hou ik hetzelfde schema nog een weekje aan met wat oefeningen die ik wil proberen.

6 oefeningen voor borst, god nondeju dat is niet weinig.

Wel nice gewichten die je gebruikt bij de press en incline!

Zo zie ik er dus ongeveer uit na enkele maanden op 15% :P hehe

Dumbbell pullover doe ik iig niet, maar denk dat techniek wel goed is???

HRM studeert een vriendin van me ook (HvA), zit nu volgens mij in haar laatste jaar.

Ik moet ook nog wat opdrachten afronden voor mijn studie (ook aan de HvA) maar ben er eigenlijk nooit :p

ziet er zwaar goed uit bro, netjes ook dat je filmpjes post! erg tevreden, en dat mag jij ook zijn met zo'n training ;)

Je weet dat pullover een oefening voor je lats is en niet of nauwelijks voor je borst toch?

6 oefeningen voor borst, god nondeju dat is niet weinig.

Wel nice gewichten die je gebruikt bij de press en incline!

Thanks kerel! De pullover was even kort een probeersel, wil er eigenlijk niet meer dan 5 doen.

Zo zie ik er dus ongeveer uit na enkele maanden op 15% :P hehe

Dumbbell pullover doe ik iig niet, maar denk dat techniek wel goed is???

Haha, denk ik wel ja! Ja volgens mij ook, op exrx doen ze hem iets anders - dat je alleen met een deel van je rug op het bankje ligt. Zal dat ook nog wel even proberen als ik besluit het in mn schema te doen.

HRM studeert een vriendin van me ook (HvA), zit nu volgens mij in haar laatste jaar.

Ik moet ook nog wat opdrachten afronden voor mijn studie (ook aan de HvA) maar ben er eigenlijk nooit :p

Ken ik haar wss niet, ben nu 3e jaars. Och, moet heerlijk zijn. Kan ook niet wachten om eindelijk klaar te zijn op de hva!

Gister na de gym even gewogen, gewicht was 93,4kg. lolwtf?! Was wel (laat) in de avond, dus had al zo'n 7 maaltijden op. Maar de 91kg zit ik nu wel steady (na een week arginine + WMS). Daar komt bij dat ik deze week ook nog 2x 17 min cardio gedaan hebt, dus verbaasd me wel een beetje. Vrijdag meet ik mn VP weer.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven