XXL Nutrition

Roth's Log 2.0

Nice bodyweight dude! Aanstormend talent ;)

• Topic Starter Topic Starter
Nice bodyweight dude! Aanstormend talent ;)

Stond er zelf ook nogal van te kijken. Zal zometeen ff mn weegschaal proberen te fixen, dan weeg ik morgenochtend even!

+1

Heb je al keer pics gepost? brute stats!

Hier en hier. Ik zal volgende week weer even wat foto's maken, aangezien ik dan ga licht ga beginnen met de cut. Geloof dat ik ten tijde van die foto's op de 88kg o.i.d zat.

Stond er zelf ook nogal van te kijken. Zal zometeen ff mn weegschaal proberen te fixen, dan weeg ik morgenochtend even!

Hier en hier. Ik zal volgende week weer even wat foto's maken, aangezien ik dan ga licht ga beginnen met de cut. Geloof dat ik ten tijde van die foto's op de 88kg o.i.d zat.

Buff!

Hoeveel %bf was je daar op die foto's ?

Ben even lang als jouw, alleen wel 8kg lichter :p

Buff!

Hoeveel %bf was je daar op die foto's ?

Ben even lang als jouw, alleen wel 8kg lichter :p

Haha, thanks! Denk dat ik daar rond de 15% (max 16%) sta. Heb daarna mn carbs iets naar beneden gegooid (eet nu 4400kcal; 360 gram eiwitten, 570 gram carbs, 85 gram vet) destijds at ik zo'n 100 gram rijst meer per dag. Vetpercentage daalt nu ook heel geleidelijk merk ik aan de afgelopen 2 metingen. Klinkt misschien als erg veel, maar ik heb dit echt nodig om te gainen. Toen ik van de zomer rond de 3900kcal at kwam ik niet boven de 83kg uit.

Ben je maar 83kg:o? Wat betreft kracht zitten we volgensmij wel op hetzelfde niveau! Maar je staat een stuk droger of ben ik gewoon slap:(?!

Kwa kracht zitten we zeer in de buurt, hoop deze week wat 1rm neer te zetten die ongeveer gelijk zijn aan die van jouw.

Als dat 15% is, ben ik waarschijnlijk minder dik dan ik had verwacht. Naar mijn idee sta ik stukje droger als jij er toendertijd bij stond. Denk dat ik dan op de 11 a 12% zit ongeveer. Enige vet wat ik heb zit jammer genoeg wel rond me buik :o

Heb je het over die foto's die je in me OP vond van me log?

Kwa eten scheelt het denk ook niet erg veel :roflol:
Zelfde aantal cals en carbs bijna.

Nette stats brah, gaat de goede kant op! :D

Kwa kracht zitten we zeer in de buurt, hoop deze week wat 1rm neer te zetten die ongeveer gelijk zijn aan die van jouw.

Als dat 15% is, ben ik waarschijnlijk minder dik dan ik had verwacht. Naar mijn idee sta ik stukje droger als jij er toendertijd bij stond. Denk dat ik dan op de 11 a 12% zit ongeveer. Enige vet wat ik heb zit jammer genoeg wel rond me buik :o

Heb je het over die foto's die je in me OP vond van me log?

Kwa eten scheelt het denk ook niet erg veel :roflol:
Zelfde aantal cals en carbs bijna.

Zal eind van de week even wat foto's maken en mn vp weer meten, heb je wat vergelijkingsmateriaal. De foto's die ik in je log gezien had waren nog uit mei, dus neem aan dat je er wel wat buffer bij staat toch?

Nette stats brah, gaat de goede kant op! :D

Ben er ook erg blij mee!

Vanochtend op de weegschaal woog ik 92,3kg. Waar die 2kg in één keer vandaag komt geen idee, maar ik klaag er niet over zolang mn vp niet gestegen is;p.

Vandaag kort getrained. Heb de hele dag in de boeken gezeten (morgen en woensdag tentamen) en moet zo weer aan de slag. Heb alles weer veel te lang uitgesteld waardoor ik op het laatst alles moet bikkelen. Training van morgen gaat dus ook niet door aangezien ik pas rond 7 a 8u thuis ben en de volgende dag om half 6 al weer op moet. Daarom vandaag kort benen en biceps getrained.

Squat;
10 x 100
10 x 100
10 x 120
7 x 140
http://www.youtube.com/watch?v=oidnI_cCPig
2 x 160
http://www.youtube.com/watch?v=yJHd6BRXRPY
Eerste was niet diep genoeg en de derde ging ik te diep haha. Hebben jullie ook weer wat vermaak.

SLDL;
10 x 80
10 x 100
10 x 100
8 x 120 - hou de barbell hier teveel van mn lichaam af en bij het punt dat ik hem omhoog wil halen trek ik mn rug een klein beetje krom. Moet ik even op gaan letten.
http://www.youtube.com/watch?v=tobuQJt9bvU

Leg Press
10 x 170
10 x 220
10 x 260

Dumbbell Curl
10 x 16
10 x 20
10 x 20
3 x 26

Barbell Preacher Curl
4 x 10 x 30

School komt bij mij toch op nummer één, dus vandaar deze korte training. Benen lopen toch ver voor dus kan het wle hebben om ze een keer wat minder aan te pakken. Woensdag pak ik schouders + triceps.

nah erg diep zijn je squats niet... die 7*140 is echt ruim boven parallel.

en volgens mij moet je je benen niet locken met sldl.

wel een solid training :thumbup:

nah erg diep zijn je squats niet... die 7*140 is echt ruim boven parallel.

wel een solid training :thumbup:

Thanks kerel. Daar geeft bij de squats camera een ietwat vertekend beeld, squats waren minstens parralel. Luc M (filmer) kan dat beaamen. De eerste rep van de 160, dat was ver boven parralel. Ik zal volgende week wel een nieuw filmpje maken, want ik ben geen quater squatter.
Reden dat ik mijn benen niet volledig lock heeft te maken met de pezen bij mijn kuiten. Op de één of andere manier gaat dat ongelofelijk veel pijn doen, vandaar mijn wat wijdere stance en ietwat gebogen benen.

nah erg diep zijn je squats niet... Die 7*140 is echt ruim boven parallel.

Wel een solid training :thumbup:
+1

Verder zet je gewoon altijd wel nette trainingen neer dus daarop ga ik niet teveel reageren :P

Laatst bewerkt:
Ik zal volgende week wederom mijn squat filmen vanuit dezelfde angle als ik de 160 gefilmd heb. Dan kan je zien dat het wel degelijk parallel is. Ik snap dat misschien op dat filmpje het niet zo lijkt, maar ze waren net zo diep als de 2e rep van de 160. Benen meten overigens 66cm nu.

Laatst bewerkt:
nice vids brah

Stevige training kerel ...

Vond wel dat je spotter je wat had mogen helpen op die 3de rep van de 160 :p

No offence roth, maar de diepte bij 140kg is echt no way par

De tweede rep van 160kg, is wel netjes parallel! Wel nette squats :)

Thanks kerel. Daar geeft bij de squats camera een ietwat vertekend beeld, squats waren minstens parralel. Luc M (filmer) kan dat beaamen. De eerste rep van de 160, dat was ver boven parralel. Ik zal volgende week wel een nieuw filmpje maken, want ik ben geen quater squatter.
Reden dat ik mijn benen niet volledig lock heeft te maken met de pezen bij mijn kuiten. Op de één of andere manier gaat dat ongelofelijk veel pijn doen, vandaar mijn wat wijdere stance en ietwat gebogen benen.

op de vid lijkt het erop dat je je benen de gehele set volledig hebt gelockt.

Nice vid man, je bent flink sterk iig

Viel weinig meer te helpen ;) Hij ging over een dood punt heen en 160kg in mn 1tje naar boven werken was me toch iets teveel van het goede :cool:

En op dat boven parallel, nu ik het filmpje zo terug kijk lijkt dit idd wel zo. Komt misschien omdat ik meer van bovenaf filmde en bij die 160 stond de camera op een bench dus meer op dezelfde hoogte.

Laatst bewerkt:
Om uitsluitsel te geven wat betreft de squat, het filmpje is van boven gefilmed waardoor je de hoek van mijn benen erg slecht kan zien en ik begrijp dat jullie het lijkt alsof het quater squats zijn. Maar om jullie een referentiepunt te geven, let op de spotters en hoe ver de gewichten daar 'overheen' komen. Foto 1 is squat 140 en foto 2 is wat jullie wel parallel vinden. Anyways, ik zal regelmatig mn lifts blijven filmen dus dat komt wel goed.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Thanks bro!

Thanks beest! Zoals Luc (spotter) ook aangaf, ik liet de spanning op mn quads los dus was foutje van mijn kant.

No offence roth, maar de diepte bij 140kg is echt no way par

De tweede rep van 160kg, is wel netjes parallel! Wel nette squats :)

Thanks kerel, uitleg over de squat staat hierboven.

op de vid lijkt het erop dat je je benen de gehele set volledig hebt gelockt.

Oeps, ik had je bericht verkeerd gelezen. Ik dacht dat je vroeg waarom ik ze niet gelockt had. Mijn knieën zijn ligt gebogen, ik deed ze altijd locked tot ik de pijn kreeg. Overigens wordt wel door veel mensen aangeraden je benen te locken. O.a. hier.

Nice vid man, je bent flink sterk iig

Thanks brah!

Nu moet ik het voor mekaar krijgen om in 5 uur tijd een heel tentamen in mn kop te stampen, hell awaits haha.

waar de schijven zich bevinden qua hoogte zegt niks, als je een halve good morning maakt kom je dan ook zogenaamd dieper? ;)

Terug
Naar boven