Fitness Seller

Roth's Log 2.0

De foto die je gedraaid hebt ziet er inderdaad goed op diepte uit inderdaad :)

netjes bas XD

nette videos weer bro, ziet er goed uit. prima training hoor, school is inderdaad belangrijk ;)

lekker door knallen en succes met je tentamens bro.

Leuk die filmpjes!

Sterke benen zeg!

10x260 legg press? damn lol:D

• Topic Starter Topic Starter
nette videos weer bro, ziet er goed uit. prima training hoor, school is inderdaad belangrijk ;)

lekker door knallen en succes met je tentamens bro.

Leuk die filmpjes!

Sterke benen zeg!

Thanks boys!

Vanacht 4 magere uren slaap gehad, 5 uur in de trein gezeten voor een tentamen wat 30 ****ing minuten duurde maar wel goed gegeten. De training gewoon rustig aan gedaan, niets spectaculairs. Wat nieuwe dingen voor mn volgende schema uitgeprobeerd.

Smith MP
12 x 50
10 x 60
10 x 60
10 x 60

Lying Cable Upright Row - ****ing relaxe oefening, thanks Rob voor de tip.
10 x 50
10 x 59
10 x 68
10 x 73

Incline barbell raise:
4 x 10 x 20

Lying side raise:
4 x 10 x 6

Rear Delt Pull
4 x 10 x 18

Facepulls:
3 x 10 x 58

Cable kickbacks:
4 x 10 x 14

Lever tricep extension
10 x 40
10 x 50
8 x 60

Rope pulldown
3 x 10 x 41

18 minuten cardio op de crosstrainer.

Laatst bewerkt:
Wat een volume alweer!

Upright rows en facepulls vind ik ook erg fijn. Upright rows met handen bijna tegen elkaar vind ik de beste oefening voor de traps en stukken prettiger dan shrugs.

ga die cable row ook maar eens proberen dan :D .. nette MP ook bro, ziet er goed uit.

fijne dag vandaag

Nice work bro (zeker gezien ook de omstandigheden qua slaap, tentamen)

5 uren op de trein! :o

Je hebt wel wat over voor je studie man :p Ik zou het niet zien zitten, of was het eenmalig?

Zo, heb alles even doorgenomen. Nette filmpjes man, die 160kg squat ziet er sterk uit!
Laatste training ziet er ook goed uit, lekker volume op die mp! :thumbs:

Wat doe je eigenlijk voor een studie?

Wat een volume alweer!

Upright rows en facepulls vind ik ook erg fijn. Upright rows met handen bijna tegen elkaar vind ik de beste oefening voor de traps en stukken prettiger dan shrugs.

Main target is toch de lateral delt voor zover ik weet? Of spreek je als je hem zo close grip pakt wel de traps aan?

ga die cable row ook maar eens proberen dan :D .. nette MP ook bro, ziet er goed uit.

fijne dag vandaag

Echte aanrader bro, voelde hem na het eerste setje gelijk al super.

Thanks dude! Heb je nog meer van dat soort alternatieve oefeningen? Merk dat ik op zo'n geheel nieuwe uitvoering erg goed reageer.

Je hebt wel wat over voor je studie man :p Ik zou het niet zien zitten, of was het eenmalig?

Zit nu in het 3e jaar en moest een minor doen. Nou ben ik redelijk ambitieus en wou ik iets wat alleen in Enschede aangeboden werd. Had maar 1x per week echt les, en dat was dan in Enschede. Ver reizen, maar worth it - erg veel geleerd.

Zo, heb alles even doorgenomen. Nette filmpjes man, die 160kg squat ziet er sterk uit!

Thanks baas!

Op de één of andere manier wil die het niet plaatsen als ik mijn studie erin zet, dus doe ik het maar even zo. De minor afgerond nu, voor de toets van dinsdag een 9,2 gehaald (lol) en a.s. maandag beginnen met stage.

Wat een volume alweer!

Main target is toch de lateral delt voor zover ik weet? Of spreek je als je hem zo close grip pakt wel de traps aan?

fijne dag vandaag

Thanks dude! Heb je nog meer van dat soort alternatieve oefeningen? Merk dat ik op zo'n geheel nieuwe uitvoering erg goed reageer.

Zit nu in het 3e jaar en moest een minor doen. Nou ben ik redelijk ambitieus en wou ik iets wat alleen in Enschede aangeboden werd. Had maar 1x per week echt les, en dat was dan in Enschede. Ver reizen, maar worth it - erg veel geleerd.

Thanks baas!

Op de één of andere manier wil die het niet plaatsen als ik mijn studie erin zet, dus doe ik het maar even zo. De minor afgerond nu, voor de toets van dinsdag een 9,2 gehaald (lol) en a.s. maandag beginnen met stage.

Wat een volume alweer!

fijne dag vandaag

Thanks baas!

Personeel & Arbeid, maar dan deels in het engels. Zit op de Hogeschool van Amsterdam. De minor afgerond nu, voor de toets van dinsdag een 9,2 gehaald (lol) en a.s. maandag beginnen met stage.

Succes met je stage!

Hoezo dat je MP in smith pakt, voor de rest zware gewichten voor die MP!

Succes met je stage!

Hoezo dat je MP in smith pakt, voor de rest zware gewichten voor die MP!

Zal in het begin wel ff wennen worden, eetschema moet ik gaan veranderen en daarnaast dagelijks om kwart voor 7 opstaan. Daarnaast zal mn sociale leven doordeweeks nihil zijn aangezien het enigste wat ik nog doe werken, eten, trainen, eten, slapen is. Maar och, heb er wel zin in.

Voornamelijk afwisseling. Zag dat veel pro's het ook deden, dus wou het een keer proberen. Is erg goed bevallen. Vanaf nu ga ik weer dumbbell press erin gooien.

;)

Ik noem hem split squat ... maar dit dus : Rear Leg Elevated Split Squat

rear-squat.jpg

Hier sterf je eens beetje op :)

Zo he, muscle & brains!Lijkt me wel een zwaar schema zo bijna zonder social life btw...hoop dat je het trekt man.;)

Gozah, even over je squats.
In het begin ga je goed, later word je wat slordiger met de uitvoering. Pas daar mee op, er zijn veel mensen hier die er over kunnen meepraten dat ze een fikse blessure oplopen. Pak liever iets minder en doe je uitvoering goed. Dat voel je ook in je benen. Een correcte, stricte uitvoering zal je spieren meer aanspreken en laten groeien dan slordiger met veel gewicht.

Waar je ook mee moet oppassen is dat je je rug niet té hol maakt tijdens het squatten. Het kan voor instabiliteit zorgen en onnatuurlijke belasting van de ruggenwervel. En dat brengt gegarandeerd problemen met zich mee op termijn.

---------- Toegevoegd om 08:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:47 ----------

Auwww!

;)

Ik noem hem split squat ... maar dit dus : Rear Leg Elevated Split Squat

rear-squat.jpg

Hier sterf je eens beetje op :)

Terug
Naar boven