Born Twitchy
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 274
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
nette videos weer bro, ziet er goed uit. prima training hoor, school is inderdaad belangrijk![]()
lekker door knallen en succes met je tentamens bro.
Wat een volume alweer!
Upright rows en facepulls vind ik ook erg fijn. Upright rows met handen bijna tegen elkaar vind ik de beste oefening voor de traps en stukken prettiger dan shrugs.
ga die cable row ook maar eens proberen dan.. nette MP ook bro, ziet er goed uit.
fijne dag vandaag
Nice work bro (zeker gezien ook de omstandigheden qua slaap, tentamen)
5 uren op de trein!
Je hebt wel wat over voor je studie manIk zou het niet zien zitten, of was het eenmalig?
Zo, heb alles even doorgenomen. Nette filmpjes man, die 160kg squat ziet er sterk uit!
Laatste training ziet er ook goed uit, lekker volume op die mp!![]()
Wat een volume alweer!
Upright rows en facepulls vind ik ook erg fijn. Upright rows met handen bijna tegen elkaar vind ik de beste oefening voor de traps en stukken prettiger dan shrugs.
ga die cable row ook maar eens proberen dan.. nette MP ook bro, ziet er goed uit.
fijne dag vandaag
5 uren op de trein!
Je hebt wel wat over voor je studie manIk zou het niet zien zitten, of was het eenmalig?
Zo, heb alles even doorgenomen. Nette filmpjes man, die 160kg squat ziet er sterk uit!
Wat een volume alweer!
fijne dag vandaag
5 uren op de trein!
Succes met je stage!
Hoezo dat je MP in smith pakt, voor de rest zware gewichten voor die MP!
Thanks dude! Heb je nog meer van dat soort alternatieve oefeningen? Merk dat ik op zo'n geheel nieuwe uitvoering erg goed reageer.

Ik noem hem split squat ... maar dit dus : Rear Leg Elevated Split Squat
![]()
Hier sterf je eens beetje op![]()