Roth
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 748
- Lengte
- 1m83
Ik noem hem split squat ... maar dit dus : Rear Leg Elevated Split Squat
![]()
Hier sterf je eens beetje op![]()
Haha, damn bro - wil je me dood hebben?! Zou je hem met dumbbells aanraden of met een barbell? Dan zou mijn leg schema er als volgt uitzien; 3 setjes back squat, 3 setjes front squat, 4 setjes lying leg curl, 3 setjes split squat, 3 setjes leated leg curl. Damn, zal aan het einde wel weer nieuwe broeken moeten kopen.
Zo he, muscle & brains!Lijkt me wel een zwaar schema zo bijna zonder social life btw...hoop dat je het trekt man.![]()
Hihi, daten
?
?Gozah, even over je squats.
In het begin ga je goed, later word je wat slordiger met de uitvoering. Pas daar mee op, er zijn veel mensen hier die er over kunnen meepraten dat ze een fikse blessure oplopen. Pak liever iets minder en doe je uitvoering goed. Dat voel je ook in je benen. Een correcte, stricte uitvoering zal je spieren meer aanspreken en laten groeien dan slordiger met veel gewicht.
Waar je ook mee moet oppassen is dat je je rug niet té hol maakt tijdens het squatten. Het kan voor instabiliteit zorgen en onnatuurlijke belasting van de ruggenwervel. En dat brengt gegarandeerd problemen met zich mee op termijn.
Daar heb je gelijk in, als ik iets wil voorkomen is het wel blessures. Waar gaat het precies fout in mijn uitvoering? Ik geloof dat ik mijn onderrug gewoon hol houd toch? Ik reageer erg goed op zwaar trainen, veel herhalingen op lager gewicht doet heel weinig voor mij. Heb dit 2 keer gedaan en in die periodes heb ik minder dan de helft gegained dan met lagere reps en hogere gewichten terwijl mijn voeding hetzelfde was. Voornamelijk het zware squatten zorgt ervoor dat mijn benen groeien als kool, legs zijn in 5 maanden tijd nu 5cm gegroeid.

. En ja beter eerst BOR en daarna de rackpulls