XXL Nutrition

Roth's Log 2.0

Deadlift tips van Mr. Deadlift, good stuff :D

• Topic Starter Topic Starter
Thanks Eddine, goede tips. Ga er later deze week even naar kijken, denk dat ik dan 2-3 setjes deadlift en 2-3 setjes rack pulls doe o.i.d.

Zometeen benen trainen, ben ****ing moe dus maar even kijken wat het word.

Thanks Eddine, goede tips. Ga er later deze week even naar kijken, denk dat ik dan 2-3 setjes deadlift en 2-3 setjes rack pulls doe o.i.d.

Met koppijn, in slaap vallen en misselijkheid heb ik nog pr's gezet op squat! :p

Ging wel rdelijk toch te training ? Damn son dat word morge spierpijn hebben XD

Gaat lekker hier zie ik wel! Vind je schema er best goed uit zien. Er is iig goed over nagedacht. Moet er wel bij zeggen dat het voor mij niet zou werken. Ik geef toch de voorkeur aan minder oefeningen en dan meer reps/ sets.
Maar goed, ik ben jou niet, dus ik ben benieuwd wat het op gaat leveren! Succes gap :thumbs:

Met koppijn, in slaap vallen en misselijkheid heb ik nog pr's gezet op squat! :p

Dat zat er bij mij niet in helaas, squat ging bar slecht - alhoewel de rest wel lekker ging.

Gaat lekker hier zie ik wel! Vind je schema er best goed uit zien. Er is iig goed over nagedacht. Moet er wel bij zeggen dat het voor mij niet zou werken. Ik geef toch de voorkeur aan minder oefeningen en dan meer reps/ sets.
Maar goed, ik ben jou niet, dus ik ben benieuwd wat het op gaat leveren! Succes gap :thumbs:

Thanks kerel:). Zo trainen blijkt te werken, dus why change a winning team om het maar even zo te zeggen:p.

Goed, gister begonnen met mijn stage. Kan 's avonds vroeg nog erg moeilijk in slaap komen omdat ik een ritme gewend ben dat ik rond 01:00 ga slapen. Daarnaast had ik gister zo ongelofelijk veel informatie gekregen dat ik met andere dingen in mijn hoofd bezig was. Vandaag idem, erg druk op stage - veel nieuwe dingen en erg veel opnemen allemaal. Vrijwel ook geen tijd gehad om te dbb'en. Maar komt wel weer. Bij deze iig mijn training van gister:

Back squat:
8 x 100
6 x 120
2 x 140
lol, ik zat heel ergens anders met mijn hoofd. Mijn benen waren ongelofelijk stijf van de hele dag op een ****ing bureaustoel zitten en het wou gewoon ff niet.

Front squat:
10 x 40
10 x 50
10 x 60
Even techniek onder de knie krijgen, ging allemaal vrij simpel. Voelt erg lekker aan, heb ik ook gemerkt vandaag haha.

Lying leg curl:
10 x 50
8 x 57
8 x 64
6 x 71
Wel met een katrol.

Split Squat
10 x 20
10 x 20
10 x 20
Damn, Robke.. Stond me daar toch een partij te zuchten haha. Wat een ****ing zieke oefeningen en brute burn!

Seated Leg Curl
10 x 40
10 x 40
10 x 40
Even rustig aan..

Toe Press
8 x 120
6 x 120
4 x 120
Iets te licht, wel erg lekker.

Seated Calf Raise
6 x 70
5 x 70
5 x 70
Mag ook wel wat zwaarder volgende keer.

Zometeen armen trainen, wordt wss morgen dat ik weer update!

Netjes hoor, ga ook split squats eens proberen;)

Hoe bevalt je stage? Wat voor werkzaamheden moet je gaan uitvoeren?

Zonde van je squat, maar wel een lekkere training voor de beentjes!

Split squat lijkt me ook wel heavy ja :P
Ik zou gewoon omvallen vrees ik :')

Wat is het verschil tussen split squat en lunges? Volgens mij vrij weinig.

Lunges is om de beurt, en bij split doe je per been de set. Voor de rest helemaal hetzelfde zo te lezen. Maar die zijn inderdaad wel killing ja :D

Laatst bewerkt:
Wat is het verschil tussen split squat en lunges? Volgens mij vrij weinig.

Lunges is om de beurt, en bij split doe je per been de set. Voor de rest helemaal hetzelfde zo te lezen. Maar die zijn inderdaad wel killing ja :D

Ik train met roth mee en bij split squat voel ik mijn billetjes toch wat meer. En ja vandaag had ik weer eens zieke spierpijn in mijn benen, heerlijk :$

Ik train met roth mee en bij split squat voel ik mijn billetjes toch wat meer. En ja vandaag had ik weer eens zieke spierpijn in mijn benen, heerlijk :$

I know, maar dat verschilt ook erg per persoon hoe men een oefeningen interpreteert, en ondervoelt.

Technisch gezien is het gewoon bijna dezelfde oefening ;)

Netjes hoor, ga ook split squats eens proberen;)

Hoe bevalt je stage? Wat voor werkzaamheden moet je gaan uitvoeren?

Split squats is echt een aanrader! Ik ga onderzoeken wat de opleidingsbehoefte is, hoe deze behoefte momenteel vertegenwoordigd is in het huidige interne en externe aanbod van opleidingen/trainingen en wat het financiële voordeel zal zijn om in deze behoefte intern of extern te voorzien. Daarnaast gewoon meedraaien op de afdeling.

Zonde van je squat, maar wel een lekkere training voor de beentjes!

Thanks bro! Dat ligt er imo aan hoe je het uitvoert. Als je de split squat uitvoert als een lunge, zoals hier ben ik het met je eens. Op het moment dat jij één been 'onbruikbaar' maakt door het op een bankje o.i.d te leggen komt een stuk meer stabilisatie op dat ene been te staan waarmee jij de squat uitvoert. Probeer het eens, je zal merken dat het anders is dan lunges alhoewel ik je theoretisch gezien gelijk moet geven dat het veel overeenkomt.

Split squat lijkt me ook wel heavy ja :P
Ik zou gewoon omvallen vrees ik :')

Hahaha, ik hield me vast aan een bankje ter stabilisatie;p.

Training van vandaag:
Dumbbell Curl
10 x 16
8 x 18
8 x 20
5 x 22

Barbel Prone Incline Curl
10 x 20
8 x 25
8 x 30
8 x 25
Voel deze oefening op een hele andere plek in mn biceps dan normaal, dus erg nice.

Lying Cable Curl
10 x 50
10 x 59
10 x 59

Cable Incline Pushdown
10 x 41
8 x 50
8 x 59
6 x 59
Erg lekkere oefeningen, aanrader.

Cable Kickbacks
10 x 14
8 x 14
8 x 14
6 x 18

Skull Crushers
10 x 25
10 x 30
10 x 30

Nu snel mn kwark eten en mn bed opzoeken.

Lekkere Curl!

Zo kom ik weer oefeningen tegen waar ik nooit heb van gehoord, altijd het proberen waard. Thanks!

Nette trainingen man, die arm oefeningen zien er zeker interessant uit! Vandaag rustdag?

die barbell prone incline curl heb ik nog nooit gedaan iig (als ik goede filmpje zat op youtube).. Ziet er iig wel nice uit, maar denk dat het min of meer overeenkomt met spider curl? :)

mooie training iig :D

:sd: :p

:jk:

Liggende cable curls zijn wel baas ;)

Roth jongen, hoe gaat het? Drukte? Kom je nog wel aan je trainingen toe?

Terug
Naar boven