Born Twitchy
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 274
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
platform is wel eerder een oefening die je in plaats van de normale deadlift doet, de ROM is ook groter.
Thanks Eddine, goede tips. Ga er later deze week even naar kijken, denk dat ik dan 2-3 setjes deadlift en 2-3 setjes rack pulls doe o.i.d.
Zometeen benen trainen, ben ****ing moe dus maar even kijken wat het word.

Thanks Eddine, goede tips. Ga er later deze week even naar kijken, denk dat ik dan 2-3 setjes deadlift en 2-3 setjes rack pulls doe o.i.d.
Zometeen benen trainen, ben ****ing moe dus maar even kijken wat het word.
Met koppijn, in slaap vallen en misselijkheid heb ik nog pr's gezet op squat!![]()
Gaat lekker hier zie ik wel! Vind je schema er best goed uit zien. Er is iig goed over nagedacht. Moet er wel bij zeggen dat het voor mij niet zou werken. Ik geef toch de voorkeur aan minder oefeningen en dan meer reps/ sets.
Maar goed, ik ben jou niet, dus ik ben benieuwd wat het op gaat leveren! Succes gap![]()
. Zo trainen blijkt te werken, dus why change a winning team om het maar even zo te zeggen
.Wat is het verschil tussen split squat en lunges? Volgens mij vrij weinig.
Lunges is om de beurt, en bij split doe je per been de set. Voor de rest helemaal hetzelfde zo te lezen. Maar die zijn inderdaad wel killing ja![]()
Ik train met roth mee en bij split squat voel ik mijn billetjes toch wat meer. En ja vandaag had ik weer eens zieke spierpijn in mijn benen, heerlijk :$

Netjes hoor, ga ook split squats eens proberen
Hoe bevalt je stage? Wat voor werkzaamheden moet je gaan uitvoeren?
Zonde van je squat, maar wel een lekkere training voor de beentjes!
Split squat lijkt me ook wel heavy ja
Ik zou gewoon omvallen vrees ik :')
I know, maar dat verschilt ook erg per persoon hoe men een oefeningen interpreteert, en ondervoelt.
Technisch gezien is het gewoon bijna dezelfde oefening![]()