XXL Nutrition

Roth's Log 2.0

Voeding ziet er strak uit imo. Maar Nutella? Hoe kom je daar zo bij :p? Of gewoon omdat het lekker is?

Mooi schema, ik zou moddervet worden met zoveel brood:p

Als je het zo k*t vind dat je na het trainen nog zo veel maaltijden moet nemen en daardoor laat naar bed gaat/moet, schrap dan gewoon die rijst/tonijn maaltijd en maak je ontbijt zo: 150 gram havermout, 50 gram whey en 1 stuk fruit. Voor evt extra kcals maak je een andere maaltijd iets groter.

Ik ken het probleem, ik wil ook altijd nog 2 maaltijden na mijn training hebben wat resulteert in stress. ****ed up

Vlak voor het avondeten trainen geen optie?

Cleane 1000kcal shake bij thuiskomst direct na trainen en nog een bakje noten/kwark voor slapen?

• Topic Starter Topic Starter
Kom zo uit me hoofd rond de 260gram eiwit per dag, dan is die whey opzich nog wel redelijk ja. Dacht dat je wat meer had.

Zit zelf denk ook wel rond dat getal.
Komt vooral doordat ik rond de 2 a 3 liter melk per dag drink :p

Mmm, wel een stuk minder dan voorheen. Maargoed ik vind het niet relax om tonijn en eieren etc mee te nemen naar mijn werk. Misschien dat ik 5 eieren toevoeg bij mijn avondeten.

Voeding ziet er strak uit imo. Maar Nutella? Hoe kom je daar zo bij :p? Of gewoon omdat het lekker is?

Nutella is delicious mattie. Ik kijk er elke dag naar uit, haha.

Mooi schema, ik zou moddervet worden met zoveel brood:p

Dit is echt heel weinig voor mij, haha. Voorheen at ik i.p.v die 4 boterhammen per maaltijd 130 gram rijst. Ben overigens wel wat droger aan het worden, geloof ik. Abs beginnen wat meer door te komen en aders idem. Zal van het weekend mn bf weer opmeten.

Als je het zo k*t vind dat je na het trainen nog zo veel maaltijden moet nemen en daardoor laat naar bed gaat/moet, schrap dan gewoon die rijst/tonijn maaltijd en maak je ontbijt zo: 150 gram havermout, 50 gram whey en 1 stuk fruit. Voor evt extra kcals maak je een andere maaltijd iets groter.

Gaat me niet om de kh, maar om de eiwitten.. kh wil ik juist wat naar beneden. Vandaag heb ik de 2 maaltijden gewoon ineen gegooid. 150 gram rijst, 150 gram kip en 150 gram tonijn om een uurtje later kwark te eten. Was goed te doen en denk dat ik dat erin houd.

Ik ken het probleem, ik wil ook altijd nog 2 maaltijden na mijn training hebben wat resulteert in stress. ****ed up

Stel junkies dat we zijn, haha. Zonder onze 'hit' kunnen we niet slapen!

Vlak voor het avondeten trainen geen optie?

Cleane 1000kcal shake bij thuiskomst direct na trainen en nog een bakje noten/kwark voor slapen?

Ik kom om 18:20 thuis iedere dag, dus dat wordt moeilijk. Maar wat zou ik in zo'n shake kunnen doen dan bv?

Vandaag schouders:
Seated DB Press
10 x 22
8 x 26
6 x 30
5 (6) x 34 - werd een beetje ****ed up geholpen anders had ik er nog wel wat uit kunnen halen.

Lying cable upright row
10 x 64
8 x 73
8 x 77
8 x 82

Underhand Front Raise
10 x 10
10 x 12
10 x 12

Single Hand Side Raise
10 x 10
10 x 12
10 x 12

Rear Delt Pull
10 x 14
8 x 18
8 x 18
8 x 18

Rear Delt Pull
10 x 14
8 x 14
8 x 14

Nu gauw mn bed opzoeken.

Sterke shoulder press man!

Ik doe:
500ml melk
150gr havermout
40gr whey
banaan/peer/appel

Is zo een 1000kcal in 800-900ml dus sla je in 1 keer weg :)

baswaar is je 5500 kcal per dag schema JONGUH@ gay

p.s; net terug man van de gym add!cct

zie je morge? xje

Thanks brah.

Ik doe:
500ml melk
150gr havermout
40gr whey
banaan/peer/appel

Is zo een 1000kcal in 800-900ml dus sla je in 1 keer weg :)

Is dat wel een beetje normaal weg te drinken dan? Ik kan dat dikke spul echt moeilijk wegkrijgen.

baswaar is je 5500 kcal per dag schema JONGUH@ gay

p.s; net terug man van de gym add!cct

zie je morge? xje

Ben rond 7 a kwart over 7 bij je, even kijken hoe laat ik eet. xje

Oke, is rijst met alleen tonijn een beetje te doen? Heb je nog een lekker recept ofzo..

Oke, is rijst met alleen tonijn een beetje te doen? Heb je nog een lekker recept ofzo..

fl**ker er anders gewoon wat ketchup bij. Dat doe ik sinds kort ook. Maakt het heel wat smakelijker en van dat beetje ketchup krijg je echt geen obesitas! Je moet er wel een beetje van kunnen genieten bro! ;)

fl**ker er anders gewoon wat ketchup bij. Dat doe ik sinds kort ook. Maakt het heel wat smakelijker en van dat beetje ketchup krijg je echt geen obesitas! Je moet er wel een beetje van kunnen genieten bro! ;)
Yo, dat doe ik sowieso al ;) Soms ook chilisaus, maar dan nog is het vaak een droge t*ring zooi.

Yo, dat doe ik sowieso al ;) Soms ook chilisaus, maar dan nog is het vaak een droge t*ring zooi.

Oke, goed zo! Zonder saus o.i.d. is het echt niet te vreten man. :p
Ja kan er altijd nog groenten bij gooien, krijg je nog wat vezels mee ook. Vind rijst met broccoli/ sperziebonen/ doperwten (eigenlijk alle groene groentes wel) best te doen :)

idd lekkere schouder presses!:D

Hierbij wil ik graag Roth de privilege geven om mijn 100ste post op zijn topic te hebben!

Ik eet het gewoon zonder iets. Proef het niet eens meer. Enigste waar ik nog een nasty smaak bij proef is kwark.

idd lekkere schouder presses!:D

Thank you boys!

Oke, goed zo! Zonder saus o.i.d. is het echt niet te vreten man. :p
Ja kan er altijd nog groenten bij gooien, krijg je nog wat vezels mee ook. Vind rijst met broccoli/ sperziebonen/ doperwten (eigenlijk alle groene groentes wel) best te doen :)

Nutella, broeder.. Nutella. Het lichtpuntje van de dag:p!

Training van vandaag, rug:
BOR:
10 x 60
8 x 80
8 x 100
4 x 120 - waren meer yates rows.

Lever Seated Rows
10 x 60
8 x 80
8 x 90
6 (8) x 100

One Hand Cable Rows