- Waardering
- 12.551
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Of heb je deload?

Winners never quit
Waar blijven jou trainingen dan?Of heb je deload?
Edit: oh zie het al je moet hem nog posten![]()
. Dat dit alles resulteerd in weinig sociaal contact doordeweeks boeit me dan geen ****, daar wordt je niet groot van
En dan heb je nog geen gezin & huis wat je moet onderhouden 

Ik gebruik 2 stukken isolatie van 

Lekkere training kerel
voor mij was de eerste stage week ook echt wennen, hele dagen van 8 tot 5 word je niet echt vrolijk van, vooral als je achter een pc moet zitten![]()
Nette back squat!
Succes met het trainen en combineren daarvan!
Frontsquat vind ik ook lastig wat betreft delts, als je een goede methode hebt gevonden please share
Wat betreft voeding kan je ook zelf proteine bars maken, lekker makkelijk tijdens werken![]()
Welcomen in the real world bro'En dan heb je nog geen gezin & huis wat je moet onderhouden
Dan wordt het nog allemaal wat hectischer
Lekker getraind toch wel weer. Moet je zeker erin houden. Anders heb je helemaal geen
houvast, tijd voor jezelf meer en wordt het allemaal net nog wat ellendiger
Ivm je Front Squats ... hou je je ellebogen wel goed hoog?Ik gebruik 2 stukken isolatie van
verwarmingsbuizen over mijn barbell met fronts. Dan blijft de barbell beter liggen & is het wat
zachter op je delts![]()
Lekkere training bro! Netjes dat je een beetje ritme hebt gevonden in de drukte. Ben blij dat ik nog een jaartje zonder die ellende zit, haha.
Wat betreft frontsquats: ik heb ze gister voor het eerst geprobeerd, maar kreeg geen last van m'n delts. Misschien helpt het als je de bar echt vlak tegen je keel legt. En zoals Robke zegt: ellebogen goed omhoog houden.
Het is even oefenen, maar het moet wel pijnloos kunnen denk ik!
Succes gozer![]()
Last van je schouders is bar te laag.
Gewoon achter je front delts houden en ellebogen inderdaad hoog, zover omhoog dat het lijkt alsof je hem in je keel gaat laten vallen.
goed tegen je strot aan proberen te leggen die barbell.
heb zelf ook altijd wel beetje last van front delts, toen ik weer net begon zelfs 2 dagen na de FSQ's nog gevoelt.
na een paar trainingen voel je er niks meer van
Superdude!
Hoeveel kcal is dat dan btw?Lijkt me wat weinig eigenlijk maar ik weet natuurlijk niet wat je onderhoud is.
Vind die 40gram whey na de training beetje overkill. Rest van de dag heb je al meer dan zat aan eiwitten binnen. Hoeveel melk drink je per dag?
Voor de rest lekkere training!