Fitness Seller

Roth's Log 2.0

Pics ouwe...wij willen pics!:mad:
Hahaha nette training btw.:)

Nette training Roth! 3x100 BP is bruut! :D

• Topic Starter Topic Starter
Dan moet je dr ook nice bij staan :P Heb je toch een mooie 5kg meer vvm dan me :D (en een percentage dat 10% lager ligt ofc :D)

Mwah, ik begin wel massa te krijgen maar ik mis de vorm. Daar baal ik van.

eigenlijk doe jij wel verdorie veel setjes voor je borst hé :p

Wel redelijk, maar sinds ik hier mee ben begonnen heb ik ongelofelijk veel progressie op mn borst geboekt. Dus ik blijf het even aanhouden voorlopig:p.

Pics ouwe...wij willen pics!:mad:
Hahaha nette training btw.:)

Verdomme, oké dan - ik heb foto's van mn pootjes genomen. Upperbody komt morgen ofzo, was wederom niemand thuis om foto's te maken.

Nette training Roth! 3x100 BP is bruut! :D

Thanks bro, met die 100 reppen is hard! Heeft ook even geduurd, haha.

Training van vandaag:
Back squat:
8 x 100
6 x 120
6 x 140
2 x 160 - even kijken of die nog lukt;p.

Front squat:
3 x 10 x 60
Gaat al een stuk beter met de barbell en front delts/houding. Volgende week weer 10kg erbovenop.

Lying leg curl:
10 x 57
8 x 64
8 x 71
6 x 77

Split Squat
10 x 20
10 x 20
10 x 20

Seated Leg Curl
10 x 40
10 x 50
10 x 60

Toe Press
5 x 200
4 x 200
3 x 200

Seated Calf Raise
6 x 80
5 x 80
5 x 80

En wat foto's van de vogelpootjes:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Zeer nette training, lekkere legg curls:D

Kan je die pics ff uploaden via http://tinypic.com/:p imagehack werkt niet, iig voor mij niet:p

kracht is echt enorm voor de omvang van je benen. ze ogen niet erg groot op de foto's maar je squats zijn echt sick!

Kan pics ook niet zien, maar damn bro 2 x 160 is nice!! :D

Zeer nette training, lekkere legg curls:D

Kan je die pics ff uploaden via http://tinypic.com/:p imagehack werkt niet, iig voor mij niet:p

Speciaal voor jou:
qqxt7d.jpg

kracht is echt enorm voor de omvang van je benen. ze ogen niet erg groot op de foto's maar je squats zijn echt sick!

Thanks, komt deels door mn badminton achtergrond dat ik sterker in mijn benen ben. Ben erg benieuwd hoe groot je mijn benen schat aan de hand van deze foto's:p?

Kan pics ook niet zien, maar damn bro 2 x 160 is nice!! :D

Thanks beest! Als het goed is moet je deze boven wel kunnen zien.

Laatste pic zie je duidelijk massa!:) Heel nice. lekkere bakjes kwark daar haha, toevallig van AH zaanse hoeve? Die had ik vroegah

Wanneer de ub pics?:p

Hehe deze zie ik ja, zit toch wel goed wat massa op hoor :D

nice train again mate !

en check die brute quad dan eens over je been lopen :) :thumbs:

lekkere quads inderdaad bro, zie nu je foto's pas! very nice.

maten durf ik niet aan. ik kan het slecht inschatten want je bent weer wat groter en iets vetter dan mij... maar vertel :)

Laatste pic zie je duidelijk massa!:) Heel nice. lekkere bakjes kwark daar haha, toevallig van AH zaanse hoeve? Die had ik vroegah

Wanneer de ub pics?:p

Thanks bro, beentjes ben ik ook erg tevreden over. Mijn outersweep vind ik voorlopig wel even voldoende, ga me na dit schema vooral concentreren op de binnenkant. Dus close stance leg press en voeten naar binnen bij leg extensions.

Zal vanavond UB foto's proberen te maken, als er iemand thuis is. Probleem is dat ik mn broer meestal pas rond half 11 a 11 tref, en als ik me dan nog zo ga inspannen om te poseren kan ik niet slapen daarna.

Hehe deze zie ik ja, zit toch wel goed wat massa op hoor :D

Thanks bro!

nice train again mate !

en check die brute quad dan eens over je been lopen :) :thumbs:

Vind de foto's persoonlijk ook wel nice, hoop dat als ik droger sta ik ook wat meer definitie krijg.

lekkere quads inderdaad bro, zie nu je foto's pas! very nice.

Thanks homie!

maten durf ik niet aan. ik kan het slecht inschatten want je bent weer wat groter en iets vetter dan mij... maar vertel :)

Pootjes meten nu 66/67cm (bovenbeen dan). Wat dat betreft vind ik de balans tussen grootte/kracht wel redelijk kloppen, zo niet wat zwak. Mijn broer is een stuk sterker terwijl zn benen toch zo'n 2 a 3cm kleiner zijn.

Thanks bro!

Nu weer even mn biceps pompen:o

Laatst bewerkt:
Vandaag armen getraind, niet veel bijzonders.

Daarna getracht foto's te maken, echter werkte de zelfontspanner niet mee. Iedere keer dat ik de zelfontspanner aan zette ging de camera uit, k*tding. Dus heb ik voor de spiegel staan kloten. Probleem: met flits zie je geen **** en zonder flits zijn alle foto's bewogen ook al houd ik die camera zo stil als wat. Ik heb dat foto's in de badkamer maken tijdperk net gemist, dus heb er gewoon een stuk of 10 gemaakt waarvan er twee redelijk zichtbaar zijn.
De minst bewogen foto:
5n5bpu.jpg

De enige foto met flits waar iets op te zien is. Pose is ****ed up: borst, linked bicep en buik niet aangespannen.
jfkeo9.jpg

Als ik mn broeder eens wat eerder tref zal ik goede foto's maken.

waar zijn le buikspieren? :P

Je ziet toch een nice V-shape al :)

Wel grote faparm links in vgl met rechts bro.. meer afwisselen :)

Zijn besteld, konden over 3 a 4 weken afgehaald worden.

Je ziet toch een nice V-shape al :)

Wel grote faparm links in vgl met rechts bro.. meer afwisselen :)

Even lezen bro, links is niet aangespannen (spiegel). De V-shape komt hier niet helemaal tot zijn recht, leun teveel naar voren en kon het niet optimaal aanspannen door die k*tcamera. Van de week komen deftige rug foto's, heb goede progessie geboekt dus ben erg benieuwd.

Ik hoorde dat Wehkamp mooie had!

Even lezen bro, links is niet aangespannen (spiegel). De V-shape komt hier niet helemaal tot zijn recht, leun teveel naar voren en kon het niet optimaal aanspannen door die k*tcamera. Van de week komen deftige rug foto's, heb goede progessie geboekt dus ben erg benieuwd.

haha :P J/k

had ik wel gelezen hoor :D

Terug
Naar boven