MuscleMeat

Roth's Log 2.0

Ziet er goed uit bro, zit er geen automaker op je camera ofzo? .. krijg je wat meer waarde voor je fysiek. Maar desondanks prima hoor.

lekker door blijven knallen / eten dan groei je als een beescht :D

Goeie foto's Roth! Je lats zien er van voren al goed uit, ben benieuwd naar een BDB :D

gay

Ik vermoed dat deze pics je geen recht doen bro, w8 wel ff een paar behoorlijke pics af.;)
No offense btw, jwt!

• Topic Starter Topic Starter
haha :P J/k

had ik wel gelezen hoor :D

Oh, haha. Had even over het sarcasme heen gelezen:p.

Ziet er goed uit bro, zit er geen automaker op je camera ofzo? .. krijg je wat meer waarde voor je fysiek. Maar desondanks prima hoor.

lekker door blijven knallen / eten dan groei je als een beescht :D

Die gaf vond het gister tijd om er mee te stoppen. De batterijen waren helemaal vol (zelfs nieuwe geprobeerd), maar constant als ik zelfontspanner wou gebruiken gaf die aan dat de batterijen leeg waren.

Goeie foto's Roth! Je lats zien er van voren al goed uit, ben benieuwd naar een BDB :D

Thanks bro, ik zal ook een fatsoenlijke FDB maken - ik lijk hier een verdomme ecto.

Je mag de foto's best boven je bed hangen hoor. Wil er best iets opschrijven van "Voor Edwin, in de late en eenzame uurtjes".

Ik vermoed dat deze pics je geen recht doen bro, w8 wel ff een paar behoorlijke pics af.;)
No offense btw, jwt!

Non taken. Je hebt gelijk bro, zelf foto's maken is nou ook niet bepaald een succes. Komen binnenkort goede.

Schouders - ging wel lekker, beetje teveel geluld.
Seated DB Press
10 x 22
8 x 26
6 x 30
7 x 34 - had een beetje hulp nodig bij het stabiliseren, pushen verder alleen.

Lying cable upright row
10 x 68
8 x 77
8 x 86
8 x 96

Underhand Front Raise
10 x 8
10 x 10
10 x 12

Single Hand Side Raise
10 x 10
10 x 12
10 x 14

Rear Delt Pull
10 x 18
10 x 18
10 x 18

Cable Rear Lateral Raise
8 x 14
8 x 14
8 x 14
8 x 14

Damn sterke db press!

seated db press ziet er wel heavy uit.. kom zelf de 26 niet voorbij so far :P

wel veel oefeningen voor je delts....

die DB press zijn wel goed hoor :o

Single hand side raises is echt een goede oefening:D je kan ze ook liggend doen (op je zij) zijn ze nog iets zwaarder aangezien je dan niet kan cheaten:)

Mooie training!:D

sterke schoulder presses!

---------- Toegevoegd om 00:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:59 ----------

Benen gaan er ook al goed uitzien :thumb:

netjes men.. foto's zijn allang uitgeprint, alleen zitte nu al witte vlekken op en heb geen inkt meer om nieuwe te printe :(!!

Margoed, vandaag heb ik me bicepjes tricepjes gepakt dus denk dat ik ga fale morge @ rug. Maar ik ben er nu weer bij @ 7uur.

Zie je morge xje!

lekker volume weer !

Erg netjes man, lekker die db press man. Sterk!

Pfff sterke db press man! I'm jelly :(

Zoals al duizend keer gezegd: supersterke dbpress!!
Volgende keer de 36'ers aanvallen?

• Topic Starter Topic Starter

seated db press ziet er wel heavy uit.. kom zelf de 26
niet voorbij so far :P

Thanks boys.

wel veel oefeningen voor je delts....

die DB press zijn wel goed hoor :o

Ik train schouders vrij licht he, dus dat valt wel mee.

Single hand side raises is echt een goede oefening:D je kan ze ook liggend doen (op je zij) zijn ze nog iets zwaarder aangezien je dan niet kan cheaten:)

Mooie training!:D

Ken het probleem, posen is bijna onmogelijk met een cam/foon in je hand.
Nette training, lekkere presses btw broeder.
:)

sterke schoulder presses!

---------- Toegevoegd om 00:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:59 ----------

Benen gaan er ook al goed uitzien :thumb:

netjes men.. foto's zijn allang uitgeprint, alleen zitte nu al witte vlekken op en heb geen inkt meer om nieuwe te printe :(!!

Margoed, vandaag heb ik me bicepjes tricepjes gepakt dus denk dat ik ga fale morge @ rug. Maar ik ben er nu weer bij @ 7uur.

Zie je morge xje!

Erg netjes man, lekker die db press man. Sterk!

Pfff sterke db press man! I'm jelly :(

Thanks boys!

Zoals al duizend keer gezegd: supersterke dbpress!!
Volgende keer de 36'ers aanvallen?

Hebben we helaas niet, het gaat van 34 naar 38 (wat als je de gewichten opteld 40kg is, maar waar 38 op staat) dus daar moet ik nog even voor beesten:p. Iets te veel moeite met stabilisatie nog, maar ik ga het volgende week wel proberen denk ik.
____________________________________________________________________________________
Vandaag echt een k*t namiddag gehad en totaal geen zin om te trainen. Allereerst echt slecht geslapen omdat ik mn ****ing raam op een kier had laten staan waardoor het ongelofelijk koud in mn kamer was, kwam er pas in de ochtend achter dat de raam de reden daarvoor was. Vervolgens toen ik om 17.30 de trein wilt pakken heeft de trein van 17.15 een half uur vertraging. Echter toen die trein er was zat dat ding zo ****ing vol dat ik er niet meer in paste. De volgende train had wederom een kwartier vertraging en was weer net een jodentransport zo vol zat het. Kreeg er ****ing hoofdpijn van. Vervolgens ook nog onverwachts alleen omdat er bij mn trainingsmaat op het laatste moment iets tussen kwam waardoor ik geen muziek bij me had (grootste motivatiebron) en ik daarom maar besloot om het rustig aan te doen - niet helemaal gelukt:p.

BOR:
10 x 60
8 x 80
8 x 100
10 x 100 - vanaf de 5e rep waren het yates rows

Lever Seated Rows
10 x 80 - ik dacht dat ik 60 deed
8 x 100 - dacht dat ik hier 80 deed, dus was al ****ing pissed omdat het zo zwaar was;p.
8 x 100
10 x 80 - kwam erachter dat ik 100 gepakt had dus pakte ff wat lichter.

One Hand Pulldown
10 x 32
10 x 32
10 x 32

One Hand Cable Rows
10 x 41
10 x 41
10 x 41

Deadlift.
15 x 100
20 x 100
20 x 100

12 min cardio.

Resultaat; nog vermoeider, nog meer hoofdpijn maar wel een voldaan gevoel. Nu mn bed opzoeken, peace.

Laatst bewerkt:
Kan je niet toevallig ook zelf je dumbbell samenstellen?

Terug
Naar boven