- Waardering
- 1.374
- Lengte
- 1m65
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

.Ziet er goed uit bro, zit er geen automaker op je camera ofzo? .. krijg je wat meer waarde voor je fysiek. Maar desondanks prima hoor.
lekker door blijven knallen / eten dan groei je als een beescht![]()
Goeie foto's Roth! Je lats zien er van voren al goed uit, ben benieuwd naar een BDB![]()
Ik vermoed dat deze pics je geen recht doen bro, w8 wel ff een paar behoorlijke pics af.
No offense btw, jwt!
Non taken. Je hebt gelijk bro, zelf foto's maken is nou ook niet bepaald een succes. Komen binnenkort goede.

seated db press ziet er wel heavy uit.. kom zelf de 26
niet voorbij so far![]()
wel veel oefeningen voor je delts....
die DB press zijn wel goed hoor![]()
Single hand side raises is echt een goede oefeningje kan ze ook liggend doen (op je zij) zijn ze nog iets zwaarder aangezien je dan niet kan cheaten
Mooie training!![]()
Ken het probleem, posen is bijna onmogelijk met een cam/foon in je hand.
Nette training, lekkere presses btw broeder.
![]()
sterke schoulder presses!
---------- Toegevoegd om 00:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:59 ----------
Benen gaan er ook al goed uitzien![]()
netjes men.. foto's zijn allang uitgeprint, alleen zitte nu al witte vlekken op en heb geen inkt meer om nieuwe te printe!!
Margoed, vandaag heb ik me bicepjes tricepjes gepakt dus denk dat ik ga fale morge @ rug. Maar ik ben er nu weer bij @ 7uur.
Zie je morge xje!
Zoals al duizend keer gezegd: supersterke dbpress!!
Volgende keer de 36'ers aanvallen?
. Iets te veel moeite met stabilisatie nog, maar ik ga het volgende week wel proberen denk ik.
.Kan je niet toevallig ook zelf je dumbbell samenstellen?