Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik vind het doorgaans wel boeiendMaar als je er zelf niet veel (meer) aan hebt, moet je het natuurlijk niet posten
Laat iig weten als je nieuwe 1RM pr's hebt![]()
Alleen bench pr's zijn interessant!
Ach je logt voor jezelf, als je er geen zin in hebt. Gewoon tijdje niet doen, scheelt je ook wat tijd die je nu al krap hebt.
jij traint toch in goldsgym nieuwegein? heb ik vandaag getrained. erg mooie gym man!
Yes sir. Mag inderdaad niet klagen, alhoewel de dumbbells wel aan vervanging toe zijn en wat meer bankjes zouden ook niet misplaatst zijn. Je was er in de middag denk ik? 's avonds strangers gezien.
Post je PR's inderdaad maar en een filmpje zou zo nu en dan ook niet misstaan!![]()
Op die andere pics leek je bf eerder rond de 16-18%. Btw hoezo bij bent over row eerst 8 reps op 100 kg en daarna 10?
1,5 in 2 weken fuuuuuuuu Geef mij een paar %?Ik doe moeite en er gaan maar 0,8 van af
![]()
Ben benieuwd naar foto's iig ^^
+ mooi training weer![]()
. Cutten is voor mij het probleem niet.Op die andere pics leek je bf eerder rond de 16-18%. Btw hoezo bij bent over row eerst 8 reps op 100 kg en daarna 10?
1,5 in 2 weken fuuuuuuuu Geef mij een paar %?Ik doe moeite en er gaan maar 0,8 van af
![]()
Ben benieuwd naar foto's iig ^^
+ mooi training weer![]()
. Cutten is voor mij het probleem niet.Op die andere pics leek je bf eerder rond de 16-18%. Btw hoezo bij bent over row eerst 8 reps op 100 kg en daarna 10?