XXL Nutrition

Roth's Log 2.0

wat een eigenaar.. :')

Hehe, wat een neus.

Wel lekkere bor's!

Still alive Roth?

'Sup bro?Sabbatical genomen?

• Topic Starter Topic Starter
Still going strong, jullie zouden ondertussen moeten weten dat ik onbreekbare motivatie heb om beest te worden.

Trainingen zijn de laatste tijd niet zo heel boeiend meer. Zit lager in eten en cardio veel. Benen ga ik niet veel zwaarder meer dan dat ik nu train, vind het wel best zo en wil mij voorlopig even wat meer focussen op die inner sweep. Van de zomer ga ik wel weer vol benen knallen, maar voorlopig lopen ze ver genoeg voor op de rest om daar even rustig aan te doen.
Ga elke week nog wel vooruit, maar dat zijn 1 a 2 reps bij het laatste setje. Voor de rest is alles vrijwel hetzelfde omdat ik bij een aantal oefeningen ook wat hoger in reps zit. Dus denk niet dat het erg boeiend voor jullie is om dit constant te posten?

Ik vind het doorgaans wel boeiend :D Maar als je er zelf niet veel (meer) aan hebt, moet je het natuurlijk niet posten :)

Laat iig weten als je nieuwe 1RM pr's hebt :D

Alleen bench pr's zijn interessant! :D

Ach je logt voor jezelf, als je er geen zin in hebt. Gewoon tijdje niet doen, scheelt je ook wat tijd die je nu al krap hebt.

jij traint toch in goldsgym nieuwegein? heb ik vandaag getrained. erg mooie gym man!

Ik vind het doorgaans wel boeiend :D Maar als je er zelf niet veel (meer) aan hebt, moet je het natuurlijk niet posten :)

Laat iig weten als je nieuwe 1RM pr's hebt :D

Komt goed, als ik wat leuke gewichten verplaats probeer ik wel een filmpje te maken en post ik het hier.

Alleen bench pr's zijn interessant! :D

Ach je logt voor jezelf, als je er geen zin in hebt. Gewoon tijdje niet doen, scheelt je ook wat tijd die je nu al krap hebt.

Verdomme, nou net de oefening waar ik de minste pr's op pak.. haha!

jij traint toch in goldsgym nieuwegein? heb ik vandaag getrained. erg mooie gym man!

Yes sir. Mag inderdaad niet klagen, alhoewel de dumbbells wel aan vervanging toe zijn en wat meer bankjes zouden ook niet misplaatst zijn. Je was er in de middag denk ik? 's avonds strangers gezien.

Beest, op hoeveel kcal zit je nu dan?

Yes sir. Mag inderdaad niet klagen, alhoewel de dumbbells wel aan vervanging toe zijn en wat meer bankjes zouden ook niet misplaatst zijn. Je was er in de middag denk ik? 's avonds strangers gezien.

hahaha die DB's zijn idd een ramp xD

Post je PR's inderdaad maar en een filmpje zou zo nu en dan ook niet misstaan! ;)

We miss you brah...(no homo):p

Beest, op hoeveel kcal zit je nu dan?

Maandag t/m vrijdag zo'n 3500kcal en in het weekend 4500kcal. Misschien dat ik doordeweeks nog een maaltijd erbij ga nemen in de vorm van een brinta/havermout en whey shake of een weightgainer. Want gainen ga ik iig niet meer doen op dit eetschema.
Post je PR's inderdaad maar en een filmpje zou zo nu en dan ook niet misstaan! ;)

Vandaag wel een lekkere training neergezet.

We miss you brah...(no homo):p

Kusje bro!

BOR:
10 x 60
8 x 80
8 x 100
10 x 100

Lever Seated Rows
10 x 80
8 x 100
8 x 100
8 x 100

One Hand Pulldown
10 x 25
10 x 25
10 x 25

One Hand Cable Rows
10 x 41
8 x 46
8 x 50

Deadlift.
10 x 100
8 x 120
8 x 140

15 min cardio.

Felt good. Dit weekend goede, deftige foto's. Promise. Ga het met de voeding even twee weken aankijken. Gewicht zit nu rond de 90.5 en 91.3kg. Wel gedaald dus, maar vp is volgens mijn spiegel ook wel naar beneden maar dat zal van het weekend ook definitief blijken. Als het gewicht te rap gaat ga ik zoiezo een extra maaltijd in de vorm van een shake toevoegen wat ik gewoon rap naar binnen kan werken op mijn werk. Als ik daadwerkelijk op 13% sta, wat ik denk, betekent dat ik 1.5% naar beneden ben in 2 weken - wat mij wel iets te snel gaat aangezien ik pas in juli op de 10% wil staan.

1,5 in 2 weken fuuuuuuuu Geef mij een paar %? :( Ik doe moeite en er gaan maar 0,8 van af :( :P

Ben benieuwd naar foto's iig ^^

+ mooi training weer :D

Op die andere pics leek je bf eerder rond de 16-18%. Btw hoezo bij bent over row eerst 8 reps op 100 kg en daarna 10?

1,5 in 2 weken fuuuuuuuu Geef mij een paar %? :( Ik doe moeite en er gaan maar 0,8 van af :( :P

Ik ben een ectomorph, dus cutten is het probleem niet:p. Cutten is voor mij het probleem niet.

Op die andere pics leek je bf eerder rond de 16-18%. Btw hoezo bij bent over row eerst 8 reps op 100 kg en daarna 10?

Je doelt op de foto's die ik vorige week hier neergezet had of die ik in december hier niet gezet had? Wat de foto's van vorige week betreft, het geeft geen realistisch beeld. Wat de foto's van december betreft, het zou goed kunnen dat ik daar hoger dan 15% sta. Nooit gemeten, maar meer dan 16/17 zal het echt niet zijn. De betrouwbaarheid van mijn vetmeting durf ik redelijk hoog in te schatten, aangezien iedere huidplooi drie a vier keer gemeten is. Dus tenzij de calculator van exrx fout is. Daarnaast betwijfel ik of ik de 18% ooit aan zou kunnen tikken, lol.

Wat betreft de bor, intentie was om nog 120 te pakken maar daar zag ik toch maar vanaf dus pakte ik 10x 100.

Wat betreft de 8

---------- Toegevoegd om 23:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:42 ----------

Ik ben een ectomorph, dus cutten is het probleem niet:p. Cutten is voor mij het probleem niet.

Je doelt op de foto's die ik vorige week hier neergezet had of die ik in december hier niet gezet had? Wat de foto's van vorige week betreft, het geeft geen realistisch beeld. Wat de foto's van december betreft, het zou goed kunnen dat ik daar hoger dan 15% sta. Nooit gemeten, maar meer dan 16/17 zal het echt niet zijn. De betrouwbaarheid van mijn vetmeting durf ik redelijk hoog in te schatten, aangezien iedere huidplooi drie a vier keer gemeten is. Dus tenzij de calculator van exrx fout is. Daarnaast betwijfel ik of ik de 18% ooit aan zou kunnen tikken, lol.

Wat betreft de bor, intentie was om nog 120 te pakken maar daar zag ik toch maar vanaf dus pakte ik 10x 100.

Doelde op je laatste pics ;)

Oke, je doet maar 1 werkset meestal?

strakke training, lekker zo door blijven gaan. Ik ben benieuwd naar de foto's

Terug
Naar boven