MuscleMeat

Roth's Log 2.0

Omdat het moet.

• Topic Starter Topic Starter
Doelde op je laatste pics ;)

Oke, je doet maar 1 werkset meestal?

Heb je enig idee wat 18% is? lol. Ga van het weekend ook gelijk meten, ik schat dat ik zo rond de 13% zit.

Meestal twee. Die 8 x 100 was als stricte BOR het zwaarst wat ik kan gaan. Laatste setje doe ik meer een kruising tussen BOR / yate row.

strakke training, lekker zo door blijven gaan. Ik ben benieuwd naar de foto's

Thanks bro, komt goed!

---------- Toegevoegd om 23:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:52 ----------

Dat is indd nog een betere. Zavil is de letterlijke man met de hamer (lees: 40kg dumbbell) die mij slaag geeft op de momenten dat ik tracht te falen.

18%, dat zou me erg verbazen. 18% is echt 'veel'. Lijkt mij niet dat je zo vet staat :p

---------- Toegevoegd om 13:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:02 ----------

Nette training btw, zo zien we ze graag :D

18% is inderdaad toch wat overdreven, eerder 15-16. Maar zoals je zelf al aangaf, die pics vertekenen een beetje dus het zal vast minder zijn ;)

zieke ROW's man roth, jezus jaloers :D

'Sup bro?:dunno:

he zleepin'

Doing good, zal zo even foto's posten.

Het is wakker!:D

Verdomme, ben ik gedegradeerd tot 'het'? haha.

Had erg veel pijn in mn rechtbeen ter hoogte van het scheenbeen, ik denk dat het lag aan split squats - had er voornamelijk pijn van t/m 3-4 dagen na de benentraining - en nu ik het gister overgeslagen heb vandaag eigenlijk bijna geen last. Morgen voor de zekerheid nog langs fysio om een scheenbeenvliesontsteking/irritatie uit te sluiten en door knallen. Triceps schema iets omgegooid, close grip bench press en bench dips erin gegooid. CGBP tot 90kg gegaan en bench dips tot +40kg. Verder beetje curlen, squatten enzeau.

Nou, hier de beloofde foto's: Back komt later deze week.

Ter vergelijking, dit is oktober 2009.
xni7hy.jpg

Nowdays;
[afbeelding niet meer beschikbaar]
2jbl8hf.jpg

xb0j7.jpg

mubp0m.jpg

29c1mp1.jpg

w7j4a9.jpg

Laatst bewerkt:
daten? :heart:

Anyways, op laatste foto komt de V-vorm toch goed tot uiting hoor :D Keep going :)

Net fysiek hoor!

Denk dat een paar procent in bf dalen + wat zon. Heel netjes eruit komt!

daten? :heart:

Anyways, op laatste foto komt de V-vorm toch goed tot uiting hoor :D Keep going :)

Hihi:$! Thanks, rug is wel één van mijn sterkere punten, zal morgen of overmorgen even foto's daarvan maken.

Net fysiek hoor!

Denk dat een paar procent in bf dalen + wat zon. Heel netjes eruit komt!

Thanks kerel & so true. Ik ben echt ongelofelijk wit, neem me al lang voor om regelmatig een zonnebank te pakken maar komt er niet echt van:p. Daling in bf ben ik hard mee bezig dus dat komt (hopelijk) goed!

Ach, ik ben ook ****ing wit. Zonnebank ben ik geen voorstander van. Wacht gewoon tot mei, en ben dan zat buiten te vinden. Dan komt die kleur vanzelf.

king ik pak morge weer zonnebankje denk ik, ga mee dan

Ach, ik ben ook ****ing wit. Zonnebank ben ik geen voorstander van. Wacht gewoon tot mei, en ben dan zat buiten te vinden. Dan komt die kleur vanzelf.

Duurt bij mij ****ing lang ook voordat ik kleur, damn whiteman.

Ik was eerst!
Hahaha nice work bro, all natural, nice.;)

Thanks bro! Ben eigenlijk wel tevreden over de progressie die ik gemaakt heb. Over mijn fysiek nog lang niet, maar van 68kg naar 91kg in een jaar en 4 maanden is opzich geen slechte prestatie.

Net schouders getraind, ging nice. 38kg shoulder press gezet o.a. - zal zo ff posten.

Nice fysiek:eek: je staat op hetzelfde bf als ik, ook idd 14/15;) gaat er wel weer af voor de zomer? Hoelang ben je van plan te cutten?

Terug
Naar boven