AndroidHealthClinic

Roth's Log 2.0

• Topic Starter Topic Starter
Vooral fappen inderdaad, rechterbicep is 2 cm gegroeid.

Nee, het gaat echt lekker - tot mijn verbazing. Heb de afgelopen anderhalve week niet meer gecardio'd i.v.m erg verkouden en hoesten. Zit nu weer op de 92kg, bf iets gestegen. De vormen beginnen met name, naar mijn mening, een beetje te komen. Ga vanaf volgende week cardio opschroeven naar 25/30min. Stage gaat ook erg lekker, heb een goed ritme gevonden en heb het naar mn zin.

Training zijn nog steeds niet zo heel spectaculair. Zal deze week wel even wat foto's van mijn rug maken, die naar mijn mening er wel goed bijstaat. Volgende week ga ik met een nieuw schema beginnen, zit aan IF te denken misschien. Anders bouw ik zelf weer wat in elkaar. Vandaag wel 9x 46kg bb curls gezet, was wel nice.

Kan niet wachten om weer keihard te gaan bulken, niet bang te zijn om rustig te trainen zodat mn pantalons niet te klein worden en naar die 100kg te gaan. Maar och, ik train lekker, zit goed in mijn vel en heb het naar mijn zin om stage dus ik mag absoluut niet klagen.

Sups op dit moment zijn nog steeds arginine, wms en shakes. Met name over arginine + wms ben ik erg te spreken, volgens mij heeft dat veel te doen met mijn gains/geen gewichtsverlies terwijl ik wel lager in bf zit.

Fijn dat je lekker gaat bro, nice!:D

Wat is arigine en wms??? nog nooit van gehoord moet ik zeggen:p

Beters dat het goed gaat man!! ik moet eerdaags ook weer op stage, totaal geen zin in:p

Mooi om te horen Roth! Keep going zou ik zeggen! :D

Je moet afwisselen tijdens het fappen bro..

Mooi om te horen iig :D Ben benieuwd wat bulk gaat geven!

Fijn dat je lekker gaat bro, nice!:D

Ik heb niets te klagen homie, thanks:D!

Wat is arigine en wms??? nog nooit van gehoord moet ik zeggen:p

Beters dat het goed gaat man!! ik moet eerdaags ook weer op stage, totaal geen zin in:p

WMS
Arginine

Of ht echt hierdoor komt weet ik niet, maar volgens mij werkt het wel:p.

Mooi om te horen Roth! Keep going zou ik zeggen! :D

I feel good, I do my best. Zoals Roelly zou zeggen:p.

Je moet afwisselen tijdens het fappen bro..

Mooi om te horen iig :D Ben benieuwd wat bulk gaat geven!

True, anders gaat het verschil nooit weg. Same dude, haha. Ik wil zoiezo wel even naar de 10% zodat ik wat speling heb om te bulken straks.

Deze kerel zit gewoon aan de anabole :D

Vandaag echt een ****ing relaxe training neergezet.

Bench Press
10 x 60
8 x 80
6 x 100
2 (4) x 110

Incline Dumbbel Press
10 x 26
8 x 30
6 x 34
6 x 38

Cable Flyes
10 x 32
8 x 36
8 x 41
8 x 46

Reversed Grip Bench Press
10 x 60
8 x 80
6 x 90

Lever Chest Press
10 x 100
5 x 120 - stoeltje flikkerde onder me vandaan en daarna mn concentratie weg.
8 x 120

Hell yeh! PR op de bench en erg veel VPR's gezet.

Sterk man die bench, bruut!

Velly nice :D

Nice, congratz @ pr bro!:)

Pffff, lekkere training man! Brute bench :)

lekkere bench kerel!!!

that's good stuff right there mate !

Thanks dude, was er zelf ook ****ing blij mee haha. Duurt altijd zo lang voordat ik die gains kan maken met benchen.

Thanks bro!

Hell ya! Thanks homie.

Pffff, lekkere training man! Brute bench :)

Liep ook met een bigsmile rond de rest van de training, haha. Thanks!

Kan bij lange na nog niet aan jou tippen, hehe. Thanks!

that's good stuff right there mate !

Thanks bro, ik probeer jou een beetje na te doen met al die zieke gewichten van je haha!

Trots.

word tijd dat ik weer eens richting golds trek :P

Jezus, haha. Brute training vandaag. Had van XXL een sample 'Black Cats' gekregen en daar van twee pillen naar binnen gewerkt. Dacht in het begin niet veel te voelen, maar daar kwam wel verandering in toen ik begon en mezelf flink aan het opfokken was. Ik ga nu nog steeds hard op die zooi, terwijl ik het al 4 uur geleden ingenomen heb, haha.

In ieder geval, de training:
Bench Press
10 x 60
8 x 80
6 x 100
1 x 120 - HELL YA! Heb me echt een minuut lopen opfokken, slaan op mn hoofd en shit. Black cats in combinatie met een oerbrul zorgde ervoor dat ik het net redde.
5 x 100

Incline Dumbbel Press
10 x 26
8 x 34
6 x 38
2 (4) x 42 - HELL YA!

Cable Flyes
10 x 32
8 x 36
8 x 41
8 x 46 - lekkere pomp!

Reversed Grip Bench Press (in de smith)
10 x 60
8 x 80
5 x 100 - Als het dan toch zo goed gaat, waarom niet proberen. Viel wel erg zwaar

Lever Chest Press
10 x 100
10 x 120
8 x 140 - Ja toch!

Toen nog 20 min cardio gedaan.

Voel me nu alsof ik een een tijdje geleden sos gesnoven heb. Beetje tintelend gevoel in mn lichaam en erg druk in mn kop. Opzich geen vervelend gevoel, haha. Ben overigens wel benieuwd of het allemaal volkomen legaal is wat daar in zit. Werken doet het in ieder geval wel!

Terug
Naar boven