AndroidHealthClinic

Roth's Log 2.0

Aardig gek dat je met 6x100 120 drukt, nice man!

Hehe, eindelijk weer een training en wat voor één, nice bro!:D

Wajoooow, brute training bro! :eek:

zwaar nette training broer :) keep it up like this.

• Topic Starter Topic Starter
Aardig gek dat je met 6x100 120 drukt, nice man!

Thanks, Dennis! Had het zelf ook niet verwacht. Ik wou gewoon 110 doen, maar mn trainingsmaat daagde me uit. Toen dacht ik, proberen kan altijd:p

Hehe, eindelijk weer een training en wat voor één, nice bro!:D

Hihi, zal proberen weer wat regelmatiger te gaan loggen. Thanks broeder!

Wajoooow, brute training bro! :eek:

I do my best! Was ook echt blij, haha. Na die bench had ik gelijk een goede mindstate en dan gaat de rest ook beter. Thanks!

zwaar nette training broer :) keep it up like this.

Thanks broer! Hoe gaat het met jou? Still going strong? En nieuwe album van Vinnie Paz & Ill Bill en Snowgoons al gedownload? En gast, Macklemore moet je ook even checken. Wings & Otherside, wat een nummers..

Redelijk hier man, nogsteeds rustig 4x in de week trainen, volledige focus op benen (3x in de week, low mid high) .. en verder gewoon lekker eten etc.. niets te klagen. vinnie paz heb ik al, maar die andere macklemore nog niet gecheckt, ik laat je weten hoe het voelt :D

Vandaag wel een lekkere bicep/tricp training erop zitten. 8 x 46kg gecurld zonder al te veel moeite en tricep extensiosn met 38kg gingen ook wel lekker. Voor de rest niet zo heel veel speciaals.

Vraagje
Doe nu sinds twee weken frequent 20 minuten cardio, zo'n 4 a 5 keer per week. Probleem is, ik blijf gewicht gainen? Geen idee hoe het kan, ben wel wat droger geworden. Vind ik zelf, maar ook de mensen om mij heen. Moet van de week mn vetpercentage even meten om het zeker te weten.

Wat ik alleen niet snap is waar die gewichtsstijging vandaan komt, doe ik iets verkeerd? Ik eet nog redelijk veel, maar toch zo'n dikke 600kcal minder dan voorheen. Per cardio sessie (fietsen) verbrand ik zo'n 220 a 250kcal. Hartslag ligt rond de 140-150. Voor en na de training pak ik arginine en WMS (carbloader). Na het trainen pak ik een shake, nog 120 gram rijst met 150 a 200 gram kip (ligt aan mn honger) en voor het slapengaan 500 gram kwark.

Niet dat ik verwacht dat ik in twee weken tijd ongelofelijk veel vet ga verliezen, maar ik heb het idee dat ik iets fout doe. Eet ik gewoon nog teveel carbs, ligt het aan de 120 gram rijst na het trainen of zou de WMS hier een rol in kunnen spelen?

Laatst bewerkt:
Als je gewicht gaint en droger word zie ik geen probleem? Denk dat veel mensen daar jaloers op zijn, en dan doe je het zeker niet verkeerd.

Daarnaast is 2 weken nog vrij kort, als je merkt dat je droger word. Gewoon daarop af gaan, dat is het beste!

Als je toch perse wilt afvallen is het vrij simpel. Als je aankomt eet je meer cal dan dat je verbruikt en vica versa. Zou de WMS dan laten staan. Dat zijn snelle carbs volgens mij, rijst kan je wat verminderen. Hangt er echt vanaf hoe de rest van je voeding is.

Ik zeg: niets afvragen, gewoon doordoen :P

Maar zou niet weten hoe het komt..

Brute bench gast! 120 man... pff :D

Vetpercentage laten checken en als je echt droger geworden bent, gewoon zo verder doen!

Idd, vp% even laten meten bro! :D
Vet verliezen en spiermassa aanzetten is de natte droom van elke bodybuilder :wanker:

Als je gewicht gaint en droger word zie ik geen probleem? Denk dat veel mensen daar jaloers op zijn, en dan doe je het zeker niet verkeerd.

Daarnaast is 2 weken nog vrij kort, als je merkt dat je droger word. Gewoon daarop af gaan, dat is het beste!

Als je toch perse wilt afvallen is het vrij simpel. Als je aankomt eet je meer cal dan dat je verbruikt en vica versa. Zou de WMS dan laten staan. Dat zijn snelle carbs volgens mij, rijst kan je wat verminderen. Hangt er echt vanaf hoe de rest van je voeding is.

Tja, dat soort dingen zijn meestal te mooi om waar te zijn.. Vandaar dat ik er een beetje mijn vraagtekens bij zet. Ik ga van het weekend even mn vetpercentage meten en dan heb ik duidelijkheid inderdaad. Doe ik het over twee weken weer en dan weet ik of ik de WMS moet droppen of niet.

Ik zeg: niets afvragen, gewoon doordoen :P

Maar zou niet weten hoe het komt..

Hehe, gelijk heb je eigenlijk ook.

Brute bench gast! 120 man... pff :D

Vetpercentage laten checken en als je echt droger geworden bent, gewoon zo verder doen!

Was er zelf ook erg blij mee, haha. Alhoewel al mijn gemoedsstand de Black Cats volgens mij ook wel wat bijdroeg;p.

Idd, vp% even laten meten bro! :D
Vet verliezen en spiermassa aanzetten is de natte droom van elke bodybuilder :wanker:

Probleem is dat ik bij een natte droom altijd wakker word en me realiseer dat het niet echt was:(. Ik ga het van het weekend doen, ik laat het gelijk weten!

Donderdag wel weer een heerlijke training neergezet. Was ongelofelijk heet in de gym en had ook nog eens een trui aan, die ik niet uit kon doen omdat ik er een tanktop onder had.

Sinds deze week overigens ook begonnen met nieuw schema.

Deadlift
10 x 100
8 x 120
6 x 140
4 x 160
Volgende keer alles 10 omhoog gooien.

DB Rows - 5 sets, 1e set duim naar binnen, 2/3/4 duim boven, 5 duim buiten.
8 x 30 - heavyy, je pakt echt een ander stuk dan normaal.
10 x 34
8 x 38
6 x 42
10 x 38 - ff wennen aan de beweging, voelt raar.

Seated High Rows
10 x 100
8 x 114 (fs)
8 x 114
8 x 114

Underhand Pulldown
10 x 50
8 x 60
8 x 80

Low Rows
10 x 68
8 x 77
6 x 86

Als mn bro vanavond thuis is even bf meten.

Sterke rows bro

Heya, eindelijk weer een training en een nette ook!:)

goede trainingssssss

Donderdag was ik wezen stappen (alcohol vrij ofc) en vrijdag overdag was het met die hitte te warm om te trainen en op vrijdagavond heb ik een vast ritueel om de week af te sluiten met een jointje. Dus toen was het plan om zaterdag rug te trainen, wou rond half 5 gaan maar werd er toen aan herinnert dat wij op een verjaardag verwacht werden en met die mensen gingen uiteten.

Naar van de valk, live and cooking ofzoiets geweest. Een soort veredelde wok was het. Alle reden om es flink mn boekje te buiten te gaan en te vreten alsof het mn laatste maaltijd was. Resultaat: 6 stukken biefstuk, 2 stukken kip, 0,5 sparib, zo'n +- 150 gram rijst en 100 gram bami, 2 frikandellen, klein beetje patat, babi pangang en nog ijs om het af te sluiten. Damn, felt good haha.

Vervolgens kwam ik om half 11 thuis, volledig volgevreten en eigenlijk was de zin om te trainen volledig weg. Als je zo vol zit word ik altijd moe;p. Uiteindelijk toch maar besloten om te gaan, dus een black cat genomen en was rond 00;00 in de gym. Was van plan om gewoon ff snel af te ronden en rustig aan te doen, maar dat is niet helemaal gelukt;p.

Deadlift
10 x 100
8 x 120
6 x 140
8 x 160 - lulz, geen idee waar ik de power vandaan haalde.

DB Rows - 5 sets, 1e set duim naar binnen, 2/3/4 duim boven, 5 duim buiten.
8 x 34
10 x 38
8 x 42
8 x 46 - zwaarste db (als je gewichten natelt is het 50kg, maar er staat 46 op)
10 x 38

Seated High Rows
10 x 114 (fs)
8 x 114
8 x 114
8 x 114 - moet even wat bedenken om het zwaarder te maken.

Underhand Pulldown
10 x 64
8 x 68
8 x 68
8 x 73

Low Rows
10 x 68
8 x 77
8 x 86

Vervolgens nog traps lopen beuken.
Ook bodyfat opgemeten. Vorige week zondag kwam het uit op 13,9%, was ik zelf nogal verbaasd over. Misschien kwam het doordat ik teveel gejunked had de dag ervoor. Gister kwam er 13,3 uit - wat heel goed kan kloppen.

Ik zal vanavond wel even wat foto's van mn rug maken.

epic dagindeling bro, om 00.00 nog ff gaan trainen met je volgevreten pens hahaha!:D
toch allezins nette workout.;)

netjes man, wat een voer haha :D

Damn bro, mijn eten zou er al na 1 setje DL uitliggen :')

Terug
Naar boven