Fitness Seller

Roth's Log 2.0

• Topic Starter Topic Starter
epic dagindeling bro, om 00.00 nog ff gaan trainen met je volgevreten pens hahaha!:D
toch allezins nette workout.;)

Haha, thanks man. Kon het niet over mn hart verkrijgen om een training over te slaan.

netjes man, wat een voer haha :D

Geen idee waar ik het ook allemaal gelaten heb, haha.

Damn bro, mijn eten zou er al na 1 setje DL uitliggen :')

Hehe, daar had ik gelukkig geen last van;p!

Zeer brute deadlift!

Is dat met deadstop, zit denk sowieso wel 190kg erin!

Hahah damn, epic voeding :D

Zeer brute deadlift!

Is dat met deadstop, zit denk sowieso wel 190kg erin!

Thanks dude, was zelf ook erg verbaasd over de power. Moet wss wel 1 of 2 keer lukken, maar ga het nog niet proberen. Wil even wat rustiger opbouwen i.v.m last van pezen af en toe.
Ik lift wel altijd touch and go. Persoonlijk zie ik geen voordeel in deadstop voor een bodybuilder.

Hihi, de grilkok keek me ook al verbaasd aan toen ik daar voor de 7e keer aan kwam zetten en vroeg om 2 stukken biefstuk:p.

---------- Toegevoegd om 22:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:25 ----------

Foto's komen morgen. Ben mn broeder een beetje misgelopen en die zit nu weer in de gym.

Pics b*ch

(no homo)

:P

Idd, we willen fapmateriaal! :mad:

(no homo ofc)

Heb je nu 2 keer je rug getraind? En allebei even bruut nog wel :p

Ik lift wel altijd touch and go. Persoonlijk zie ik geen voordeel in deadstop voor een bodybuilder.

Voor 1rm is het zeker een voordeel als je deadstop lift. Sinds ik deadstop is mn liftoff veel sterker geworden. Was vroeger mn zwakke punt en nu is dat toch de lockout inmiddels denk ik :p Dus ja, met die 190 zal t wel helpen hoor ;)

Moeders is op vakantie en heeft alle camera's mee genomen. Vrijdag maak ik foto's en meet ik vp weer ffkes.

Ben benieuwd naar je pics bro!

Voor 1rm is het zeker een voordeel als je deadstop lift. Sinds ik deadstop is mn liftoff veel sterker geworden. Was vroeger mn zwakke punt en nu is dat toch de lockout inmiddels denk ik :p Dus ja, met die 190 zal t wel helpen hoor ;)

True, heb je absoluut gelijk in. Kracht maakt me tbh niet zoveel meer uit. Voorheen was ik obsessed met kracht en probeerde steeds nieuwe 1 RM's te halen, tegenwoordig doe ik het nooit meer. Eindig deadlifts (bounce n go) met 6 x 170, ga pas weer 10x zwaarder als het 8x lukt. Voelt een stuk beter voor mn rug ook, minder last van pijntjes enzo.

Voor de rest gaat het goed, erg druk met stage geweest. Heb een soort verkapte cut / clean bulk gedaan. 4x in de week korte cardio na de training, maar nog steeds redelijk hoog in kcals (~4000). Mede omdat ik op stage alleen brood kan eten vind ik het ****ed up om vol te cutten, dus dat ga ik in juli doen. Hoop deze maand de 10 a 11% te halen, om in juli naar de 8-9 te gaan. Weeg nu 89-90kg, verschilt een beetje.

Vandaag komt er nogal wat visite, gisteren 20 geworden, dus ik moet even kijken of ik vanavond tijd heb voor foto's - anders maak ik ze morgen. Dit keer is het een promise. Hebben ook een nieuwe, brute camera dus kan wat mooie high res foto's maken.

Nog van harte gozer :D

Wacht met smart op je pics :wanker:

Congratz ouwe, veel plezier straks.:)

Benieuwd hoe je eruit ziet ;)

Congrats ouwe!

Nog van harte gozer :D

Wacht met smart op je pics :wanker:

Thanks bro. Ik voel de kritische ogen al in mn rug, haha.

Congratz ouwe, veel plezier straks.:)

Thanks kast!

Ben ook erg benieuwd hoe het eruit ziet op de foto. Ik ben een beetje aan het kloten met zelf maken aangezien mn broer niet thuis is, maar wil niet echt lukken. Dus even wachten tot morgen.

Wij ook al tijden maar die p*ssy durft geen picas te posten.:p
http://www.youtube.com/watch?v=C6HMfkmZuvw

Thanks beest!

Achja, ik mag eigenlijk niet zeuren, ik heb ook al geen pics meer gepost sinds vorig jaar :o

:roflol::roflol:

Foto's zijn niet echt goed gelukt. Belichting was zwaar klote waardoor de definitie totaal niet aanwezig was. Op basis van deze foto's zou ik mezelf 13-14% schatten terwijl ik niet hoger sta dan 12. Ik moet het nog even precies meten, maar ik moet doen even doen op een niet trainingsdag.

Tinypic zit me een beetje te ****en, dus upload morgen de rest.
Gewicht zit rond de 89-90kg:
2iw59pc.jpg

Ziet er anders heel netjes uit goos!

Terug
Naar boven