Fitness Seller

Roth's Log 2.0

nice bro, ziet er goddamn goed uit man. vooral jaloers op squat en cgbp.

big up!

Nice squats:heart:

Mooie trainingen zo kort na jaarwisseling :D

Nice squats indeed!

nice man ... goed begin van het jaar al :D

Was vandaag in je gym, aardige lui.
Train je in een blauw trainingspak?
gr

• Topic Starter Topic Starter
nice bro, ziet er goddamn goed uit man. vooral jaloers op squat en cgbp.

big up!

Mooie trainingen zo kort na jaarwisseling :D

nice man ... goed begin van het jaar al :D

Thanks mannen! Mocht inderdaad niet klagen, had verwacht dat ik er niet veel van ging bakken na het weekend. Zometeen rug knallen!

Ja was best legendarisch, na het werk nog ff doorgegaan...pfff doe ik voorlopig ook niet meer.

Than it was worth it:D!

Was vandaag in je gym, aardige lui.
Train je in een blauw trainingspak?
gr

Viel de reistijd mee? Mooi dat het bevalt iig. Heb je al ingeschreven? Ik train meestal 's avonds, moet zometeen nog gaan. Ik draag een blauwe nike trainingsbroek met meestal een trui of mn 'leg day, love it or hate it' shirt. Heb altijd mn schema op papier en een oldskool belt bij me. Ben één van de weinige die met pen en papier rond loopt, dus je herkend me wel;p. Als je een keer zin hebt om mee te trainen hoor ik het wel!

Thanks mannen! Mocht inderdaad niet klagen, had verwacht dat ik er niet Viel de reistijd mee? Mooi dat het bevalt iig. Heb je al ingeschreven? Ik train meestal 's avonds, moet zometeen nog gaan. Ik draag een blauwe nike trainingsbroek met meestal een trui of mn 'leg day, love it or hate it' shirt. Heb altijd mn schema op papier en een oldskool belt bij me. Ben één van de weinige die met pen en papier rond loopt, dus je herkend me wel;p. Als je een keer zin hebt om mee te trainen hoor ik het wel!
Nee nog niet ingeschreven. Busreis viel aardig tegen toch al 40-45min:(Alleen vannaf me school maar 10minuten dus dat is weer een pluspunt.
Dat is ook het enige wat me weerhoud om erheen te gaan.
Als ik eruit ben of ik daar ga trainen dan wil ik zeker een keer mee knallen:D

Met die jongens die daar lopen lijkt het wel alsof ik nooit getraind hebt:o

Valt echt wel mee dude. Lopen best veel ecto's rond. Als je gewoon goed traint is iedereen heel positief. Als je alleen borst en biceps loopt te pompen kijken mensen je raar aan, maar we hebben een goede begeleider rondlopen (Glenn, grote n*ger) en meerdere wedstrijdatleten die nooit te beroerd zijn om je te helpen met houding of een oefening uitleggen.

Rug van gisteren, niet zo'n hele speciale training. Was nogal moe.
Pull-Up
10 x BW
10 x BW
8 x BW
7 x BW

Deadlift
10 x 100
8 x 120
8 x 140
8 x 140 - Even niet te zwaar gepakt, wou de onderrug een beetje rust gunnen.

T-Bar Row (exlc. stang)
10 x 40
8 x 60
8 x 80
4 x 100

DB Row
10 x 34
8 x 38
8 x 42
4 x 46

Incline Close Grip Pulldown
10 x 114
10 x 114
10 x 119 - ga er ff een db ofzo op proberen te gooien.

Rear Delt Pull
10 x 18
10 x 23
8 x 23
8 x 23

Facepulls;
10 x 46
10 x 54
7 x 64

Traps circuit.

nette training kerel.

Hoe doe jij je pull ups?
brede grip, smalle grip? met je nek of borst naar de stang?
en strek je je armen volledig bij het zakken?

• Like
Waarderingen: Roth
Lekkere training man!

Dumbbells erop gooien werk meestal prima, hier heb ik tot 80kg erop weten te proppen maar door de katrollen had ik hier maar de helft aan :o

nette training kerel.

Hoe doe jij je pull ups?
brede grip, smalle grip? met je nek of borst naar de stang?
en strek je je armen volledig bij het zakken?

Ik streef erna om met mn borst naar de stang te gaan, laatste reps wordt het soms kin.
Wat betreeft breedte, als het ware heb ik een 90 graden hoek. Ongeveer zoals het plaatje hieronder;
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Ja, als ik dat niet doe gaat het een slinger beweging maken en kan ik mij niet goed concentreren op mn lats. Er was laatst een onderzoek gepost dat het voor pull ups niet uitmaakt of je een brede of smalle grip pakt, kan het zo één twee drie niet vinden, naar aanleiding daarvan ben ik het gaan doen met de grip zoals hierboven beschreven en dat heeft voor mij wel positief uitgepakt.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:roflol:. Lats zijn mn sterke punt;p.

Lekkere training man!

Dumbbells erop gooien werk meestal prima, hier heb ik tot 80kg erop weten te proppen maar door de katrollen had ik hier maar de helft aan :o

Thanks dude. Ja, daar heb ik dus ook last van. Er zijn twee katrollen, dus dat betekent dat het werkelijke gewicht door twee gedeeld moet worden right? Probleem is dat bij ons de dumbbells vanaf 26kg vrij lang worden, dus ik hoop dat het gaat passen. Is het handig om een gewicht aan beide kanten te doen of maakt dat verder niet uit?

Ik zit te twijfelen om het product 'Super Enzyme' aan te schaffen. Is een product dat er voor zorgt dat de voeding een stuk beter opgenomen word. Kon er niets over vinden op dbb en ook vrij weinig op het internet. Iemand van jullie hier ervaring mee?

Nette training Roth! Dikke dumbbell rows ook!
Tot hoe ver gaan de dumbbells in jouw gym? En hoe ziet een incline pulldown eruit? nog nooit van gehoord namelijk :p

Terug
Naar boven