- Waardering
- 1.374
- Lengte
- 1m65
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hahahaha, ben je weer te hard gegaan mattie? Ah ****it weetje, het was nieuwjaar dan moet je gewoon naar de klote.
nice bro, ziet er goddamn goed uit man. vooral jaloers op squat en cgbp.
big up!
Ja was best legendarisch, na het werk nog ff doorgegaan...pfff doe ik voorlopig ook niet meer.
! Was vandaag in je gym, aardige lui.
Train je in een blauw trainingspak?
gr
Nee nog niet ingeschreven. Busreis viel aardig tegen toch al 40-45minThanks mannen! Mocht inderdaad niet klagen, had verwacht dat ik er niet Viel de reistijd mee? Mooi dat het bevalt iig. Heb je al ingeschreven? Ik train meestal 's avonds, moet zometeen nog gaan. Ik draag een blauwe nike trainingsbroek met meestal een trui of mn 'leg day, love it or hate it' shirt. Heb altijd mn schema op papier en een oldskool belt bij me. Ben één van de weinige die met pen en papier rond loopt, dus je herkend me wel;p. Als je een keer zin hebt om mee te trainen hoor ik het wel!
Alleen vannaf me school maar 10minuten dus dat is weer een pluspunt.

Met die jongens die daar lopen lijkt het wel alsof ik nooit getraind hebtDat zeker brah.
Zou de kers dan eindelijk weer gaan trainen? *pinkt traantje weg*

Met die jongens die daar lopen lijkt het wel alsof ik nooit getraind hebt![]()

Met die jongens die daar lopen lijkt het wel alsof ik nooit getraind hebt![]()
nette training kerel.
Hoe doe jij je pull ups?
brede grip, smalle grip? met je nek of borst naar de stang?
en strek je je armen volledig bij het zakken?
. Lats zijn mn sterke punt;p.Lekkere training man!
Dumbbells erop gooien werk meestal prima, hier heb ik tot 80kg erop weten te proppen maar door de katrollen had ik hier maar de helft aan![]()
60kg dacht ikNette training Roth! Dikke dumbbell rows ook!
Tot hoe ver gaan de dumbbells in jouw gym?