AndroidHealthClinic

Rubensossa's trainingslog

Max Effort en Dynamic Effort, principes van WSB ;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.022
Ja, bij maximum effort train je met maximale loads en bij dynamic effort train je op snelheid met loads van ongeveer 45-65% van je 1RM.

Hoe gaat het trouwens met de cut Ruben?

• #2.024
Papi Chulo zei:
Hoe gaat het trouwens met de cut Ruben?

mja, valt tegen. Ben een beetje stil komen te staan. Volgende week ga ik weer hardlopen en op vakantie in Portugal zal ik ook wel wat afvallen.

Klote is dat he....als je het mij vraagt valt of staat het met cardio....het is gewoon moeilijk op te brengen om dat ook nog es super fanatiek te doen naast je normale training.

• #2.026
Papi Chulo zei:
Klote is dat he....als je het mij vraagt valt of staat het met cardio....het is gewoon moeilijk op te brengen om dat ook nog es super fanatiek te doen naast je normale training.

Yup, pretty sucks. Maar volgende week wordt het weer 3x per week hardlopen, naast 3 tot 4 keer krachttraining.

RubenSossa zei:
Yup, pretty sucks. Maar volgende week wordt het weer 3x per week hardlopen, naast 3 tot 4 keer krachttraining.

let op je knieen... Dat zijn flinke belastingen, zeker als je het niet gewend bent.

:o

• #2.029
sure, zal m'n knieen in de gaten houden bro! ;)

• #2.030
oh ja, vergeten erbij te vermelden:

de GM's waren met bent knees, arched back. Rom was zo goed als parallel.

Morgen is het ME BENCH day, waar ik me ontzettend op verheug..:D

Trainse alvast, als je al niet hebt getraind!

succes met je trainingen rubensossa

• #2.033
Thx boys!

today:

day 2 ME BENCH:

4''Board presses:
warm up
3x120 kg
3x130 kg
3x140 kg (pr)
2x150 kg (pr)
Fx160 kg (net iets te zwaar, maar zit er wel in)
1x150 kg (easy, rap omhoog)

Close grip incline bench:
5x80 kg
6x80 kg
5x80 kg

Cable pushdowns:
12xfullstack
2x10xfullstack (v-handle)
8xfullstack

Gironda dumbbell swings:
8x10 kg (zwaar)
10x5 kg
10x5 kg
image020.jpg

Unwinding press:
10x5 kg
image019.jpg

Cable rows:
10x80 kg
2x8xfullstack
6xfullstack

Hammer curls:
8x22 kg
8x26 kg
6x30 kg
5x32 kg

Ondanks 3 uurtjes slaap vannacht en weer van 6.00 tot 14.30u te hebben gewerkt, wederom een best nette training. Hele lange tijd geleden dat ik voor het eerst weer benchpress als eerste oefening deed. Moet zeggen, je merkt wel verschil. Toch wat meer power.

Een hele aardige, stevige Duitser van 47 heeft me nog geholpen om m'n geimproviseerde 'board' vast te houden. Bij de 160 kg moest ie toch ff ingrijpen om me te helpen..:D
Hij vond het ook geweldig dat ik powerlift-style trainde, hehehe, leuk zoiets.

Tijdens de Cable rows kwam er opeens een ongelooflijk geil, lekker, donker wijf voor me latpully's doen.. Roze kort truitje, strak kort broekje met korte pijpjes...:eek: Damn, k*twijfen ook, vernken je hele concentratie. :(

• #2.034
Vandaag zijn trouwens ook m'n light en average bands aangekomen! :hedbang:

Die plaatjes zijn zeker vooral RC oefeningen?

Haha die duitser is Ludwig ! Hij houdt altijd een oogje in het zeil ;)
Maar die meid heb ik gemist toen ik er was????

• #2.037
Papi Chulo zei:
Haha die duitser is Ludwig ! Hij houdt altijd een oogje in het zeil ;)
Maar die meid heb ik gemist toen ik er was????

1,75 m lang, schat zo'n 90-100 kg, dikke armen en flinke schouders, bierbuik en een heel fout dun snorretje net boven z'n lip. Hij woonde in Karken zei die. Wel erg aardige vent moet ik zeggen.

black rush zei:
Die plaatjes zijn zeker vooral RC oefeningen?

Nee, niet direct, al zal het je RC's wel goed doen. De oefeningen zijn vooral bedoeld voor de laterale schouderkop. Zie t-nation voor artikel!

• #2.038
Oh btw, ik heb zelfs met de 160 kg bench geen last gehad van m'n polsen. De druk konden ze makkelijk aan, dus dat is echt relaxed. :)

Verder waren alle lifts RAW, dus geen straps, geen polsbandjes en zelfs geen halterriem!

dikke bench gast, is zo'n board dan 4 inch?

• #2.040
4'' is zo'n 10-11 cm. Je laat de stang voor een moment op het board rusten, maar je houd wel spanning vast.

Terug
Naar boven