chunky
Huge Freak
- Waardering
- 52
- Lengte
- 1m92
- Massa
- 118kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
chunky zei:klote man zo'n blessure, ik heb vorig jaar ook een aantal weken mijn pols alleen ondersteunend pijnvrij kunnen gebruiken. Ik zou toch gewoon rust nemen en daarne weer langzaam opvoeren met de gewichten.
succes

maurice86 zei:nette workout kerel. Idd koffie kan je soms echt helpen met knallen.
die 5*100 bij bench, was die vrij licht of heb je gewoon een heel verschil tussen je RM's?
builderB zei:bench als 3e oefening en toch meer reps met 100 kg dan FS
maar goed, ik zit je maar te zieken, feli met je PR, maar hoezo maar 1 maaltijd? je zit toch in de cut? (of is die onderhand voorbij?)
feli met je PR's natuurlijk!

g-men zei:je bent soms net een stuiterbal Ruben, Elke keer heb je weer een nieuw idee, dan weer, Chinnen tot je erbij neer valt met als voorbeeld de piramides en towel chins, dan weer UB/LB met veel MP (nadruk schouders) dan weer Squat assault(nadruk benen), hardlopen, cutten, WSB..........
Alles heeft zijn nut zeg ik maar, staar je niet blind op een leul artikel elke keer. Ik vind dat je goed en serieus traint maar ik denk dat je soms gewoon teveel wilt.

g-men zei:je bent soms net een stuiterbal Ruben, Elke keer heb je weer een nieuw idee, dan weer, Chinnen tot je erbij neer valt met als voorbeeld de piramides en towel chins, dan weer UB/LB met veel MP (nadruk schouders) dan weer Squat assault(nadruk benen), hardlopen, cutten, WSB..........
Alles heeft zijn nut zeg ik maar, staar je niet blind op een leul artikel elke keer. Ik vind dat je goed en serieus traint maar ik denk dat je soms gewoon teveel wilt.
RubenSossa zei:Day 1: ME SQUAT:
Day 2: ME BENCH:
Day 3 DE SQUAT:
Day 4 DE BENCH: