Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
niks is zeker, maar als ik een wedstrijd ga doen, dan via GPC.

mooi, misschien dat je squat dan een keer ergens op gaat lijken!
veel succes!
Die speedbenches, voer je die net zo uit als je je ME bench doet? Dus beiden met arch of beiden zonder arch?
Waarom zeg je dat het nu tijd is om de #2 te crushen, was je doel eerst een aantal met de #1 te doen, alvorens dat moest lukken. Ik had van jou wel gedacht dat je #2 allang kon pakken. Als je een advies kan (mag) geven, zou ik me veel meer richten op korte setjes, bijvoorbeeld 5 x 3 reps of nog minder, singles zelfs. Ga overcrushes doen met die #1. Pak de # 2 vast en kniip zo lang en zo hard mogelijk. Man dat ding knijp jij zo bij mekaar na drie zulke trainingen.
Verder doe je nog wel eens wat met je bands, want ik zie ze nooit meer voorbijkomen.
paar noobquestions:
- waarom doe je speedbench? is dat om plateaus te overwinnen?
- Pushpresses ?
- dumbbell log lift?
- ergens een site met pics over deze oefeningen?

Calf machine log presses:
5x50 kg
3x60 kg
1x70 kg (zwaar)
.
Is wel een idee idd (wel goed vastzetten, anders gooi je die machine om
). Maar is de grip niet te smal?Nette training. Alleen beetje laag volume op de Rows.
haha vetIs wel een idee idd (wel goed vastzetten, anders gooi je die machine om
). Maar is de grip niet te smal?
hehe, ben zelf op het opstapstukje gaan staan, dus dan valt ie niet zomaar om!
Ja, grip is eigenlijk wat te smal, vandaar dat het een stuk zwaarder is dan MP's of standaard overhead presses. Goeie GM's.
Je had die kneus er eigenlijk een voor moeten pompen, mietje dat 't is. Nee, nog beter, je had 'm moeten vragen of hij je wou helpen met je quarter squats van 200+ kg, vragen om een handdoekje, omdat het zo zeer doet..
Ruben, ga zo door, eat those ****erz!
Als je goed had opgelet, dan zie je dat je bij een standaard WSB schema zo'n 3 a 4 keer per week je lats traint. Dus 3 zware sets is zeker genoeg.
!
Dit is mij ook duidelijk. Alleen... komt het je herstel toch niet ten goede? Als je Di wo vrij en za (bijv) je rug traint... Kun je (doe ik zelf nu ook) niet beter 2 dagen in de week, 2 oefeningen voor rug doen?