Fitness Seller

Rubensossa's trainingslog

i know, maar er pcies geen centrale sites met pl oefeningen (met pics)
en google maar es op "dumbbell log lift" :s

wat is een ME bench btw?

ps sry ruben voor de "topicvervuiling" :)

ME= max effort, naar een max toe werken (dus 1rm, 3 rm, 5 rm, what ever zolang je maar ne pr maakt(probeert te maken)).

Goede gm's dutch:D

nice training en wel goed verzonnen log presses op de calve raise.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.123
gripwork:

CoC#1:
3x3 (links en rechts, easy)

CoC#2:
rechts op een halve cm closed (nog een week..)
links op een cm closed
3xnegatives rechts en links
5xpartials rechts en links

Hammer front levers:
2x10x5 kg

Hammer back levers:
2x10x5 kg

Towel chinups:
8xbw
10xbw

Lekkere "Alternatieve" training! Succes nog met die CoC! we zien het wel verschijnen.. heb je dat boek van Pavel Tsatsouline - Naked Warrior al gelezen?

dus ook WSB aan het doen, zag ik nu dat je mee gaat doen aan een meet?
De gewichten gaan goed nice squat!

• #2.126
Vandaag:

ME BENCH:

Bench:
warm up
5x110 kg
3x120 kg (easy)
1x130 kg (easy)
1x140 kg (vrij vlotjes) (last van elleboog, dus gestopt)

Peckdeck:
3x10xfullstack

Pullups:
8x
8x

Seated cable rows:
2x8xfullstack

Calf raises ss. with Triceps pushdowns:
5x10xfullstack/ 3x20xfullstack (best veel last van m'n rechterelleboog, dus hoog in reps)

Hammer curls:
3x15

-k*t, moet echt voorzichtig zijn met m'n elleboog (denk een ontstoken tricepsaanhechting), anders ben ik straks nog verder van huis..

Was vandaag naar een nieuwe gym aant zoeken en dacht, ga eens kijken naar de Universiteitsgym waar ik vroeger getraind heb. Eenmaal daar, zag ik opeens dat ze wat nieuwe dingen hadden: Jawel, een superrelaxte bank met zeer veel ruimte tussen de haltersteunen (ideaal voor een wijde of smalle grip) en YEEEHAAAA!!!! Een OLYMPISCHE HALTERSTANG met genoeg Olympische bumperplates!!! :D Verder een oud squatrek :) en wat andere nieuwe shit wat niet belangrijk is. Nu ben ik alleen benieuwd of ik daar fatsoenlijk en zwaar kan squatten en vooral deadliften, mede omdat er dus maar 1 olympische halterstang is, die bedoelt is voor de bench. Ach, ik eigen me die stang gewoon toe..:D
En nu komt het, het hele jaar onbeperkt trainen voor 75 euro totaal..:P

75 Euro voor een heel jaar :eek: Dat zijn bedragen waardoor het in mijn broekje een beetje nat word :D

Nice! ook om te horen van die Uni, Die Barbell vinden ze maar iets op ;)

75 euro per jaar? Hoe kan dat? Zit toch wat achter zeker :).

Ja dat het een universiteitsgym is wss. Omdat studenten meestal niet veel geld hebben:)

Laatst bewerkt:
  • #2.131
Yup, via de universiteit is het gewoon heel goedkoop en ik ben nog altijd student! ;)

kan jij studeren nog goed combineren met je training? als ik dat zo hoor van mijn ouders dat zij enorm veel moesten studeren :s

Ach, volgens mij studeert Ruben rechten, dus met dat veel studeren valt het wel mee. ;)

• #2.134
hehe, studeren moet eigenlijk 40 uur per week, maar ik haal het ook wel met 4 uur per week..:D

Daarbij nog 4 uur in de week les, kom ik op zo'n 8 uur per week aan studeren. Heb ik nog genoeg tijd over om te trainen! ;)

kan jij studeren nog goed combineren met je training? als ik dat zo hoor van mijn ouders dat zij enorm veel moesten studeren :s
Ja, en het is de schuld van de autochtonen dat de mocro's niet geaccepteerd worden in Nederland.

-ging wel lekker, alleen vet irritant dat ik m'n GM's moest eindigen, omdat de gym-instructeur te erg aant kankeren was. De bar zou tezeer mijn zenuwen afknellen in m'n nek, terwijl ik de bar laag op m'n traps had liggen.. Laatste keer dat ik daar getraind heb.
-GHR's heb ik op de latpully gedaan, waarbij ik achter m'n oren het triceps-rope vasthield. 10 kg had ik maar nodig om volledige reps te maken met gestrekte heupen.

Wat een gay mother****er, wat een debielen lopen er ook rond zeg, wist hij uberhaupt wel welke oefening je aan het doen was?

En die GHR's daar ben ik eigenlijk wel benieuwd naar hoe je deze uitvoert, misschien een mogelijkheid dat je een filmpje maakt?

gripwork:

CoC#1:
3x3 (links en rechts, easy)

CoC#2:
rechts op een halve cm closed (nog een week..)
links op een cm closed
3xnegatives rechts en links
5xpartials rechts en links

Waar kan ik meer informatie vinden met betrekking tot deze manier van trainen?

Verder lees ik overal fullstack, goed bezig man, ook de GM's mogen er wezen!!
Wel klote van je elleboog, hopelijk herstelt het snel, beterschap.

• #2.139
Thx Masallah! :thumbs:

Die GHR's doe ik zo: je gaat met je knieen omgekeerd (met de rug naar de pully) op het zitje van de latpully zitten. M'n hielen klem ik achter de kniesteunen van de pully. Je houdt je rug recht en je heupen gestrekt (recht) en dan buig je langzaam voorover tot parallel en kom je op kracht van je hamstrings/gluteus/kuiten weer omhoog. Hierbij houd ik achter m'n hoofd een touw vast, bevestigd aan de pully om m'n eigen lichaamsgewicht iets te ontlasten. Strikte bodyweight GHR's zijn namelijk bruut zwaar.

wat beteft die CoC training, kijk eens op www.ironmind.com en ga naar Captain of Crusher's!

goed bezig ruben oppassen met de elleboog heb ik nu zelf ook al weer tijdje last van en duurt erg lang, 75 euro voor de gym is bizar weinig paar jaar terug koste het in a'dam bij het universitair sportcentrum al bijna het dubbele.

Terug
Naar boven