XXL Nutrition

Rubensossa's trainingslog

Het grote voordeel aan deze uitvoering is, dat je dankzij het contragewicht, wél een full rom kan maken zonder tot failure te hoeven gaan of met negatieven aan de slag moet gaan.

Ben met name bang om een Face Plant te maken als ik die oefening uit wil voeren :o
eerst maar is de techniek onder controle krijgen, zal wel even duren denk ik?!?

Als je veel contragewicht neemt (kilo of 20+) kom je waarschijnlijk al niet helemaal full rom meer (vanwege de grote arm uiteraard). Dus voor een crash op je gezicht hoef je niet zo bang voor te zijn ;)

Als je veel contragewicht neemt (kilo of 20+) kom je waarschijnlijk al niet helemaal full rom meer (vanwege de grote arm uiteraard). Dus voor een crash op je gezicht hoef je niet zo bang voor te zijn ;)

Volgende week maar weer een keer proberen dan.

Oefening = lood en lood zwaar..

Ik weet het heb het een keer geprobeerd ben er ook gelijk meegekapt, haha face plant gevalletje :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.148
Vandaag:

ME SQUAT:

Deadlifts:
warm up
3x140 kg
1x160 kg
1x180 kg (super easy)
Fx200 kg (huh?..)
Fx200 kg (damn, echt ****ing ****ing irritant)

Frontsquats:
warm up
3x100 kg (damn, ff wennen)
2x5x80 kg

GHR's (-10 kg):
4x5

Calf raises ss. with Hanging leg raises:
4x10 / 4x10

Triceps pushdowns:
3x15 (voor m'n elleboog)

matige training.. vind het raar dat je op die DL faalt. Mss gewoon een zwakke dag, die horen er ook bij. Volgende x weer knallen (Y)

Was dit met een niet-olympische bar en gewichten, want dat zou de failure wel enigszins kunnen verklaren.

• #2.151
Yep, gewoon een olympische stang met bumperplates. Snap er ook niks van, 180 ging supervlot, maar 200 kreeg ik maar 20 cm van de grond.

Misschien te slechte concentratie, of gewoon een ****ing bad day..

Ben van plan om full deads ff voor 2 maanden eruit te gooien en me te concentreren op zware GHR's, Goodmornings, Squats en Rack pulls.

Moet je doen Ruben dat laatste, ik ga donderdag ook weer voor het eerst sinds heel lang deadlifts doen, ben benieuwd..
Maarja, denk gewoon een slechte dag, kan een keer gebeuren, komt wel weer!

superk*t

vergeten en verder gaan.

je kan makkelijk die deads laten gaan en toch vooruit gaan, zeker met de oefeningen die je an noemde, heb het zelf ook ondervonden dat dat geen probleem is. Wel zou ik speed deads blijven doen, gewoon iets van 6 singles ergens tussen de 60 en 70 %, na je speed squats.

• #2.155
Thx all! Ja, gooi zware deads er ff uit, kijken wat assistance oefeningen opleveren.

• #2.156
ME BENCH:

benchpress:
warm up
6x100 kg
2x3x120 kg
6x100 kg

Peckdeck:
3x10

Dumbbell log presses:
warm up
3x3x30 kg

Pullups:
3x8

Overhead dumbbell extensions:
3x8x30 kg

Cable pushdowns:
3x12

Hammer curls:
8x24 kg
6x28 kg
6x30 kg

-pfff, ****ing warm in de gym.

bij ons was het ook al zo fokking hot, lekker zweten joh.

waarom pak je je tri's niet direct na je bench?

• #2.158
ff update:

sinds 3-4 weken ben ik weer serieus aant cutten en dit keer gaat het wel lekker. Oplossing: regelmatig daten met een leuke meid, krijg je vanzelf minder honger..:D

gewicht: 91 kg (was 95 kg)
taille: 89 cm (was 94 cm)
bf%: denk zo'n 12-13%

Ik ga nog ff door met cutten, totdat ik een taille heb bereikt van 86-87 cm. Dan zit ik op zo'n bf% van 11% schat ik en dat vind ik laag genoeg. Dat probeer ik met afwisselende dagen van high carb en low carb te onderhouden.

WSB en cutten?

je krijgt het altijd voor elkaar om aparte combinaties te maken.

hehe, mr Gullegde is het toch ook gelukt? :D (of was da geen WSB'er?)

maar nu ben ik toch benieuwd. We hebben de standaard ME dagen genoeg gezien: 1 RM's rossen. Chunky gaat voor z'n massa nu op high reps zitten op ME dag. Maar jij gaat er een beetje half tussen zitten.

Enige reden? Of was het gewoon een kwestie van een 3RM halen?

waar doe je die logpresses mee?

Terug
Naar boven