- Waardering
- 74
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 112kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maak je er toch eentje van een stuk boom of een oude telefoonpaal ofzo...
hehehe, zo makkelijk is dat niet, lijkt me. Probeer maar eens een boom te kappen hier in Nederland, daar kom je niet mee weg.
Een telefoonpaal, tja, hoe kom je eraan?

Omdat squatten het beste in zijn soort is.
Ik zie het nut niet van een logpress als je ook militairy's, pushes presses en jerks (e.a) kan doen.

ik ben in real life nog nooit iets tegen gekomen dat even makkelijk vastpakt als een barbell of en dumbbell dat omhoog getild/anderszins verplaatst moet worden.
Log press is gewoon een goede uitbreiding van je oefeningen. Zeker als je een beetje functioneel wil trainen.
daarnaast is het idd veel leuker om een vat van 50 kg te pressen dan een bb van 50 kg
ga liever om zn curls zeuren![]()
Ik kom sowieso nooit dingen tegen die IRL bovenhoofd gedrukt moeten worden, dus wat is er dan functioneel aan?
En ik zeur er niet over, dat het leuker is is een prima reden, maar ik was beniewt of er misschien een diep strongman geheim achter zat.
Ik kom sowieso nooit dingen tegen die IRL bovenhoofd gedrukt moeten worden, dus wat is er dan functioneel aan?

BBD is dan ook een gefrustreerde ecto.Dan heb jij nog nooit iets in de bouw of op het platteland gedaan volgens mij![]()

maar zoals jij laat zien kunnen die waarschijnlijk ook groot worden!
hoe voelt je lichaam na zo'n band sessie?