Fitness Seller

Rubensossa's trainingslog

doe je het touwklimmen zonder je benen te gebruiken? maakt het direct een pak zwaarder, zeker eens proberen.

Ruben, jij had eerst toch ook problemen met het cleanen van de barbell. Dat je de barbell niet op je schouder kon leggen. Alsof je spieren te kort lijken oid. Ik heb dat nu ook, wat heb jij er aan gedaan?

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.344
Ruben, jij had eerst toch ook problemen met het cleanen van de barbell. Dat je de barbell niet op je schouder kon leggen. Alsof je spieren te kort lijken oid. Ik heb dat nu ook, wat heb jij er aan gedaan?

niks, daarom kan ik het nog steeds niet..:D

• #2.345
had al een dikke week niet met m'n coc's gespeeld, dus zonet pak ik ff voor de lol de #2 in m'n rechterhand...

****ing CLOSED!! klik, zei het metaal. ****ing #2 is OWNED!! :hedbang:

daarna nog ff 10x coc#1 met rechts dichtgeknepen.

zalig! Heb je de #3 al in huis of nog niet?

Het werd tijd kerel! Wellicht heeft je touwklimmen de doorslag gegeven? netjes!

Hey,

nette log hoor!

Maar hoe komt het dat je in 1 jaar maar 2 kilo gegained hebt als ik vragen mag?

Hey,

nette log hoor!

Maar hoe komt het dat je in 1 jaar maar 2 kilo gegained hebt als ik vragen mag?

Op een gegeven moment gaat het niet zo snel meer, maar spierkwaliteit word wel beter. Daardoor ben je misschien niet (veel) zwaarder, maar zie je er wel beter uit.

Op een gegeven moment gaat het niet zo snel meer, maar spierkwaliteit word wel beter. Daardoor ben je misschien niet (veel) zwaarder, maar zie je er wel beter uit.

ja, ok.. hij is wel volop droog en veel spiermassa.

je kan nu dus zeggen dat hij op zijn `top`zit...?

• #2.352
ja, ok.. hij is wel volop droog en veel spiermassa.

je kan nu dus zeggen dat hij op zijn `top`zit...?

top? ik weet niet wat je precies denkt, maar ik train al tijden niet meer op massa, maar op kracht. Gewicht interesseert me niet veel meer. Doel is nu om een stuk droger te worden, liefs onder 10% en dan weer volop aan m'n krachtdoelen werken.

You go girl! ;)

• #2.354
zalig! Heb je de #3 al in huis of nog niet?

Nee, ga ik één dezer weken ff bestellen.

Het werd tijd kerel! Wellicht heeft je touwklimmen de doorslag gegeven? netjes!

Thx, denk dat juist de rust (dikke week geen coc work) hiervan de oorzaak is.

Bij lange na niet, meneer Sossa curled alleen liever dan hij squat.

True.

• #2.355
Vandaag:

weinig tijd, leren voor tentamen, dus ff korte UB workout:

Touwklimmen:
4.5m hoog, 4x (één klim is zo'n 12 slagen totaal, dus 6 'reps' per arm)

Thumbless wide grip pullups:
14x
10x

Dumbbell floor presses:
15x28 kg, 3 sets

Dumbbell oh triceps extensions:
6x18 kg (pr)
5x18 kg

Hammer curls:
15x24 kg
10x28 kg

-touwklimmen op puur je UB is behoorlijk pittig. Vooral negatives (omlaag komen) is behoorlijk zwaar op je ellebogen. Beetje oppassen dus..
Verder is het wel vet dat ik zonder problemen 4.5 meter omhoog klauter met 90 kg lichaamsgewicht.

hey ruben ik heb eens enkele stukjes in je log gelezen maar ik snap een paar termen niet;
wat zijn lockouts en wat betekent het cleanen van de barbell? Verder.. waar train je in maastricht? (miss via PM)

By the way, ik heb gisteren pas echt het gevoel gehad om bijna voor 100% de juiste techniek met bankdrukken onder de knie te hebben. Ik drukte eerst altijd met m'n schouders naar achteren en schouderbladen bij elkaar geknepen, wat goed is. Maar nadat ik van Dave Tate had gelezen dat je ipv de bar wegdrukt, jezelf moet wegdrukken van de bar, heb ik gisteren imo pas écht voor de eerste keer juist gebankt. Terwijl ik hieraan dacht spanden m'n midden traps zich stevig aan en zetten m'n lats flink uit. Ik heb nu dus behoorlijke spierpijn in m'n midden-traps, iets wat ik nog nooit heb gehad met banken! Het voelde ook veel stabieler, fijner en krachtiger.

ik heb het eens geprobeerd, je drukt idd egt vanuit de contractie van je spieren, voelde het ook meteen meer in de lats vooral, :thumbs:

28kg floorpresses bij een 140 bench hoe komt dat?

hey ruben ik heb eens enkele stukjes in je log gelezen maar ik snap een paar termen niet;
wat zijn lockouts en wat betekent het cleanen van de barbell? Verder.. waar train je in maastricht? (miss via PM)

Kijk even op google en typ in Rack Lockouts

nice kerel, doe het je niet na denk dat klimmen!

mooi geklommen aapje

Terug
Naar boven