Fitness Seller

Rubensossa's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.441
Op zich wel een lekkere training. Alleen die 11 reps met 90kg lijken me een beetje magertjes? Vooral als je 1rm 140 is? Maarja, het zal wel geen echte rep-out zijn geweest.

was eigenlijk nog niet proper opgewarmd, anders denk ik dat 15x90 kg er wel in had moeten zitten.

Op zich wel een lekkere training. Alleen die 11 reps met 90kg lijken me een beetje magertjes? Vooral als je 1rm 140 is? Maarja, het zal wel geen echte rep-out zijn geweest.

dat komt omdat een 11 rep meer vraagt van andere spiervezels dan een 1RM met 140 kg.

Dat snap ik frenkpie.

extra workload op squats is oke, maar pas op he :D

je BP staat genoteerd, go for more!!

Zou je niet eens stoppen met dat cutten?
No offence, maar je bent er de laatste tijd niet bepaald sterker op geworden, eet 's wat meer en train zwaarder, werkt ook!
Tenminste, ik heb het gevoel dat dit cutten je onnodig veel kost en (te) weinig oplevert.

als je het ff niet gewend bent om hoge reps te maken, dan schiet je gewoon vreselijk vol!

• #2.447
Vandaag:

Full squats:
warm up
2x3x120 kg
2x2x130 kg
2x1x140 kg (pr)
1x150 kg (easy) (pr)
1x160 kg (PR!!)

Handclap pullups:
8x (pr)
8x (normal pullups)
8x (normal ,,)

Highpulls:
5x60 kg (easy)
2x100 kg (te zwaar, niet explosief genoeg)
3x3x80 kg (jezus, kuiten staan in de fik)

GHR's:
3x8xbw -10kg

Pushdowns ss. with Machine curls:
beide 3 sets high reps

-Voelde me op één of andere manier vrij sterk vandaag, dus daarom max op squat. Relax dat het iets heeft opgeleverd.. :) Een parallel squat van 180 kg moet er nu zeker inzitten.
-highpulls voor het eerst gedaan vandaag, ff de explosiviteit en techniek onder de knie krijgen.
-pushdowns en curlzzz for fun..:D

t*ring.. impressive fullsquat. Netjes.

ik wilde ook die high pulls eens gaan proberen binnenkort, kom je op je tenen te staan bij het hoogste punt of niet?

Yep..

Is gewoon een powerclean zonder dat je em 'opvangt' zeg maar. En meestal pull je em iets lager.

Netjes hoor Ruben, moet het toegeven, had ik niet verwacht!
180 ga ik binnenkort ook 's squatten, over een weekje of 2/3..

Netjes die squat! Apart dat je toch nog af en toe pr's zet terwijl je flink cut.

• #2.454
Bruut hoor, die fullsquat...
Toch bizar, dat je er op zo weining kcal nog zulke trainingen uit krijgt, ik heb nou soms al moeite om op mijn poten te blijven staan bij mijn benen-trainingen en ik zit echt FORS hoger in de KCals... Majah...

:thumbup:

• #2.456
Bruut hoor, die fullsquat...
Toch bizar, dat je er op zo weining kcal nog zulke trainingen uit krijgt, ik heb nou soms al moeite om op mijn poten te blijven staan bij mijn benen-trainingen en ik zit echt FORS hoger in de KCals... Majah...

:thumbup:

Ja, opzicht wel vreemd. Had wel redelijk goed geslapen en genoeg gegeten van tevoren. 160 kg voelde nog vrij licht op m'n schouders en met uitstappen. Heb wel een beetje gebruik gemaakt van stretch/reflex onderaan.

super netjes hoor!

dit geeft natuurlijk wel aan dat er écht wat gaat gebeuren als je weer beetje normaal gaat eten ;)

• #2.458
  • #2.459
vandaag:

Benchpress:
warm up
8x100 kg
5x110 kg
2x2x120 kg

Pushpresses behind-the-neck:
warm up