XXL Nutrition

Rubensossa's trainingslog

Doel? Nut? godsake, ik had gewoon zin om vandaag deze oefeningen te doen. Waarom denk je dat ik het kan volhouden om jarenlang te trainen? Om oefeningen te doen waar ik op dat moment zin in heb, daarom. Niet alles hoeft een doel of nut te hebben.

Ongesteld misschien? Ik vraag gewoon wat je doel is kan toch zijn dat je voor de lol traind of voor je AbbZzzz of weet ik wat ?

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.422
Ongesteld misschien? Ik vraag gewoon wat je doel is kan toch zijn dat je voor de lol traind of voor je AbbZzzz of weet ik wat ?

haha, nee, ik ben niet ongesteld en nee, ik was ook niet boos op je. Ik wil alleen maar zeggen dat niet alles gelijk een doel of nut moet hebben, voor mij dan.

Kusje.

Misschien wou jou over 2 maanden in de Hyperion klimmen? (Sequoia sempervirens)

:kiss:

Ik zal er vast van te voren bij zeggen dat je deze link kun je niet zien als je niet bent ingelogd, twee simpele oplossingen, account maken of er niet op klikken.

IronMass Forums

mooi stukje dat

om ff veel getyp korter te maken, hier de kern van het verhaal achter BBD's link:

Do what you have to do in order to have fun in your training, even if it means doing some of those worthless exercises.

Keith Wassung

• #2.428
om ff veel getyp korter te maken, hier de kern van het verhaal achter BBD's link:

Do what you have to do in order to have fun in your training, even if it means doing some of those worthless exercises.

Keith Wassung

Gelukkig kan een training ook leuk zijn als je PR's haalt, met oefeningen die er wel toe doen :)

Squatten is in zijn geval ook waardeloos, simpelweg omdat hij die 100 rep squat met 100 kilo gewoon niet binnen een half uur kan finishen... jammer maar helaas.. daar heeft hij de ballen niet voor..

Eeej ruben, wat voor nut heeft.....:D

Zie het als nken man, dat heeft ook geen nut (tenminste ik hoef nog geen koters), dus ik doe het gewoon omdat ik er zin in heb!

toppie!

• #2.433
Ik weet niet of het al gevraagd is, maar wat is het nut van die trainingen?

:jk: bro.

Hey Ruben ik meende dat jij ook The Anti-Bodybuilding Hypertrophy Program had gevolgd? Zo ja zou je dan es naar mijn vraag willen kijken?

• #2.436
Update:

momenteel zit ik nu op een 89-90 kg op nuchtere maag. Bf schat ik zo'n 13%. Krachtgains zijn gelukkig niet echt afgenomen, spiermassa heb ik ook nauwelijks verloren.

M'n voedingsschema zal de komende 2 maanden zo uitzien:

Sunday - mod carb
Monday (training) - low carb day
Tuesday - high fat day
Wednesday (training)- mod carb day
Thursday - mod carb day
Friday (training) - low carb day
Saturday (cardio) - mod carb day

Mod carb = 250-300 gram kh
Low carb = 150 gram or less
High carb = no more than 500 gram
High fat = 150 gram

Zondag: 250 gram kh, 200 gram eiw, 60 gram vet = 2340 Kc
Maandag: 150 gram kh, 220 gram eiw, 60 gram vet = 2020 Kc
Dinsdag: 200 gram kh, 200 gram eiw, 120 gram vet = 2680 Kc
Woensdag: 250 gram kh, 200 gram eiw, 60 gram vet = 2340 Kc
Donderdag: 250 gram kh, 200 gram eiw, 60 gram vet = 2340 Kc
Vrijdag: 150 gram kh, 220 gram eiw, 60 gram vet = 2020 Kc
Zaterdag: 250 gram kh, 200 gram eiw, 60 gram vet = 2340 Kc

1x per 2 weken high carb day: 500 gam kh, 200 gram eiw, 60 gram vet = 3340 Kc

Ik zal kijken hoe dit uitpakt. Bedoeling is dat ik nog een paar procenten in bodyfat drop, tot zo'n 10-11%.

Waarom zijn 2 van de dagen dat je low carb doet ook trainingsdagen ???

• #2.438
Gisteren:

Bench Press:
11x90 kg (pr)
5x100 kg
3x120 kg
2x120 kg

Full Squats:
3x6x100 kg

Legpress:
25xfullstack (150 kg)

Chest supported db rows:
12x30 kg
8x30 kg
8x26 kg
10x26 kg

Calf raises:
3x15x75 kg

Dips:
15x
12x
14x

Hammer curls:
12x22 kg
8x26 kg
7x30 kg

-cs db rows zeer strikt met squeez..
-squats ga ik nu bij elke UB training erbij doen, puur als extraatje.

nette training :)

Op zich wel een lekkere training. Alleen die 11 reps met 90kg lijken me een beetje magertjes? Vooral als je 1rm 140 is? Maarja, het zal wel geen echte rep-out zijn geweest.

Terug
Naar boven