AndroidHealthClinic

Rubensossa's trainingslog

Vette PR met de barbell curls!
en suc6 met de strongman training :D breng zeker verslag uit!

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.722
Thx! Zal zeker verslag uitbrengen!

Succes met je eerste strongmantraining!

proficiat met je Barbellcurl PR ( 70 kilo!!), en suc6 met je eerste strongman training!

Top dat je nu toch ook onderdelen gaat trainen. Waar ga je? Heb je met Raymond contact gehad of met JBremers van hier?

Lekker van je deads en je curls. Veel succes met je strongman training

• #2.729
Top dat je nu toch ook onderdelen gaat trainen. Waar ga je? Heb je met Raymond contact gehad of met JBremers van hier?

Yup, heb er echt superveel zin in! Heb met JBremers contact gehad en die traint wekelijks met Raymon Merckx, Maurice Hellebrand e.a. Er wordt getraind in Itteren, waar volgens mij ook vaker wedstrijden worden gehouden.

Succes man! Willen wel verslagje zien natuurlijk ;)

Of course. Jullie krijgen een mooi, gedetailleerd verslag van mij.

Lekker van je deads en je curls. Veel succes met je strongman training

Thx bro!

• #2.730
Helaas, StrongMan training van vandaag ging niet door.

Wachten tot volgende week, dus ff kijken of ik dit weekend nog kan trainen.

Jammer zeg, had me er op verheugd om te lezen wat je er van gebakken had!

kerel!! super bezig welke wedstrijd ga je meedoen?

• #2.734
Jammer zeg, had me er op verheugd om te lezen wat je er van gebakken had!

Yup, me too!

Idd jammer, maar helaas niks aan te doen. Volgende week wordt het gewoon knallen!

kerel!! super bezig welke wedstrijd ga je meedoen?

Wedstrijd? Ik ga de komende tijd nog zeker geen wedstrijden meedraaien. Ik wil eerst eens een tijd fatsoenlijk op onderdelen kunnen trainen. Misschien een C-wedstrijd eind dit jaar of begin 2008..

• #2.735
Vandaag:

Ondanks de afgelaste StrongMan training, toch maar naar de gym gegaan.

Fullsquats:
warm up
5 x 100 kg
3 x 120 kg
2 x 140 kg
2 x 1 x 150 kg PR
8 x 120 kg pr

Clean and (strict)press:
10 x 40 kg
5 x 60 kg
3 x 70 kg
3 x 80 kg (1e rep PP)
5 x 60 kg

Pullups:
10 x bw
8 x bw
6 x bw

Hammer curls:
6 x 30 kg
6 x 39 kg pr
6 x 34 kg
8 x 27,5 kg

Pushdowns:
4 sets x fullstack

Was dit keer met m'n vriendin in 'haar' sportschool gaan trainen en ik moet zeggen, het beviel goed. Een éénmalige training koste me 7 euro. Verder was er een degelijk squatrek aanwezig, zo'n 2 of 3 losse olympische halters en zo'n 300 kg totaal gewicht aan schijven. Verder dumbbells tot 39 kg. Ook genoeg plaats om te deadliften. Enig nadeel: ze draaiden vooral R&B muziek, maargoed, daar heb je je MP3 speler voor gekregen..
Al met al, een geslaagde sportschool voor de hardcore atleet, één die je tegenwoordig niet meer vaak tegenkomt.

ja is goede vooruitgeplant.. je boekt goede vooruitgang nu de onderdelen nog doen:D

300kg aan schijven en dumbbells tot 39kg ... kweet niet of je daar echt ver mee komt ;)

ahum, nee lijkt me dat je iets meer vewacht van je sportschool.

Maar goed, misschien zegt het nog meer over de verdere gyms in je buurt...

Mijn volgende gym heeft ook ongeveer deze stats (dumbbells tot 42 en 1 paar van 48) en schijven tot zo'n 300kg, voor sommige mensen kan dat genoeg zijn. ;)

Onze gym heeft zo.n 1000 kg aan schijven sossa en vaste dumbbells tot 40 plus schroef dumbbells tot wat ever you like. Mijn andere gym waar ik train heeft ook zo'n 1000 kg aan schijven en dumbbells tot 70kg.

Maar ach tot 39 kg kun jij in ieder geval je biceps trainen:p

Terug
Naar boven