MuscleMeat

Rubensossa's trainingslog

Ik heb nog een goede exel-sheet waar je mss wel iets mee bent..
PM me je email-adres ofzo want ik krijg het hier niet toegevoegd :cool:

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.682
thx!

Ik zat zelf ook te denken om op trainingsdagen zo'n 3700-3800 Kc te eten (zo'n 600 Kc boven onderhoud) en op rustdagen zo'n 3300 Kc.

Ik gebruik nu creatine.. ook al bijna 3 kg erbij in een dikke 3 weken, wil ook wel helpen.
Kan zijn dat het komt, door het feit dat ik Smolov doe, dat ik ook extra aankom, is het overwegen waard (if you got the balls to do it ;))

Ik gebruik nu creatine.. ook al bijna 3 kg erbij in een dikke 3 weken, wil ook wel helpen.
Kan zijn dat het komt, door het feit dat ik Smolov doe, dat ik ook extra aankom, is het overwegen waard (if you got the balls to do it ;))

Lees eerst heel zijn log, hij heeft al smolov gedaan ;)

Lees nog eens goed dan ;)

Lees eerst heel zijn log, hij heeft al smolov gedaan ;)

Beter lezen ;)
Hij is naar mijn weten gekapt na 2 trainingen, smolov in de cut is dan ook wat teveel van het goede..

edit: Heb het net teruggelezen, heeft 1 training gedaan.. van de microcycle. Na de zomer was hij van plan opnieuw te beginnen. Anyway, 't zou een goeie zet zijn in mijn ogen.

• #2.687
Beter lezen ;)
Hij is naar mijn weten gekapt na 2 trainingen, smolov in de cut is dan ook wat teveel van het goede..

edit: Heb het net teruggelezen, heeft 1 training gedaan.. van de microcycle. Na de zomer was hij van plan opnieuw te beginnen. Anyway, 't zou een goeie zet zijn in mijn ogen.

Hoewel Smolov inderdaad een goed idee is qua gains, zowel kracht als massa, zal ik er toch ff mee moeten wachten, omdat ik in een deadlift programma zit, dat van Ed Coan's. Smolov erbij is dan echt wat teveel van het goede.

Maar daarna geeft misschien juist een extra groei impuls! ;)

Tuurlijk joh ik zou Smolov doen met Ed Coan en daarbij German VOlume Training terwijl je 8.000 calorieen probeert weg te werken, daarbij loop je elke dag 1 uur hard en s'ochteds fiets je op 60 % van je max een halfuur om vetopslag te voorkomen. 2 trainingen in de week extra besteed je aan Rehab en stretching.

HOU DE DOELEN REEEL!;)

Ongeveer 3800 kcals lijkt me perfect met een goed UB/LB schema en geen p*ssy dagen.

Beter lezen ;)

s'cusi, ben nogal een snelle lezer :rolleyes:

• #2.690
Donderdag:

Deadlifts:
warm up
2x183 kg
-
einde deadlift sessie na m'n eerste workset. Eelt van m'n linkerhand wederom dermate afgescheurd, dat zware deadlifts niet meer mogelijk waren.. :(
Volgende week dus gewoon deze sessie nogmaals..

Benchpress:
warm up
5x5x100 kg (easy)

Fullsquats:
warm up
5x120 kg
2x2x140 kg

Seated MP lockouts:
warm up
5x90 kg
2x110 kg PR
3x5x100 kg PR

ROM was vanaf voorhoofd tot lockout, ofwel ellebogen 90 graden, medium grip.

Hammer curlzz:
15x22 kg
10x30 kg
15x22 kg

Nouja, baalde enorm van die deadlifts. Kracht zat er zeker in, maar de baar vasthouden met een hand waar vel van af is, houd je niet lang vol. Volgende keer beter.

Balen van je handen zeg! (Ik vind het) Geen schande om je setjes met (dunne winter)handschoenen te doen. Dat eelt went ook wel met chins, rows, en andere Pull's

• #2.692
Balen van je handen zeg! (Ik vind het) Geen schande om je setjes met (dunne winter)handschoenen te doen. Dat eelt went ook wel met chins, rows, en andere Pull's

I know, maar heb geen handschoentjes en vertik het om ze ooit te kopen. Straps had ik niet bij me, anders had ik die nog kunnen proberen..

denk dat je met die 3800 wel een end moet komen, ik krijg dagelijks ook zoiets binnen en zit ook tussen de 100-103 kg.

Ohhh:mad: die deadlift! Dan maar one handed!

Gelukkig maak je het weer goed met MP lockouts.

• #2.695
Vandaag:

UB training:

MP:
warm up
10x50 kg
5x60 kg
2x3x70 kg
1x80 kg PR
3x70 kg
5x60 kg

CS DB Rows:
12x20 kg
12x26 kg
8x30 kg
10x30 kg

Benchpress:
warm up
5x100 kg
3x120 kg
2x130 kg
1x140 kg oude pr (wel zwaar)
6x100 kg

DB Curls:
10x20 kg
8x26 kg
8x30 kg
15x22 kg (hammer)

Dips:
3x15xBW

MP begint beter te worden, bij 80 kg zat er net geen 2de rep in. Doel is 90 kg clean MP binnen 2 maanden. Bench ging wel oké, 140 was dit keer wel echt de max. Morgen is LB aan de beurt, deads en squats..:D

Nette training:thumbs:

idd mooie training! Goed dat je vooruitgang boekt op de mp

Zou leuk zijn als je morgen ook in de buurt komt van je PR met je Squats.. Deadlift record komt over paar weken wel :D!

Terug
Naar boven