StevenG
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 123
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik gebruik nu creatine.. ook al bijna 3 kg erbij in een dikke 3 weken, wil ook wel helpen.
Kan zijn dat het komt, door het feit dat ik Smolov doe, dat ik ook extra aankom, is het overwegen waard (if you got the balls to do it)

Lees eerst heel zijn log, hij heeft al smolov gedaan![]()

Beter lezen
Hij is naar mijn weten gekapt na 2 trainingen, smolov in de cut is dan ook wat teveel van het goede..
edit: Heb het net teruggelezen, heeft 1 training gedaan.. van de microcycle. Na de zomer was hij van plan opnieuw te beginnen. Anyway, 't zou een goeie zet zijn in mijn ogen.

Beter lezen
Hij is naar mijn weten gekapt na 2 trainingen, smolov in de cut is dan ook wat teveel van het goede..
edit: Heb het net teruggelezen, heeft 1 training gedaan.. van de microcycle. Na de zomer was hij van plan opnieuw te beginnen. Anyway, 't zou een goeie zet zijn in mijn ogen.

Balen van je handen zeg! (Ik vind het) Geen schande om je setjes met (dunne winter)handschoenen te doen. Dat eelt went ook wel met chins, rows, en andere Pull's

idd mooie training! Goed dat je vooruitgang boekt op de mp