MuscleMeat

Rubensossa's trainingslog

Lekkere body Ruben! :lick:
Goeie training hoor. Is het alleen niet lastig dat die chinbar kan draaien?

Goeie training weer :thumbs:
Heb alleen het idee dat je schouders wat achter lopen (qua kracht). Aan de andere kant had je al incline presses gedaan.
Die chins zijn trouwens perfect uitgevoerd, heel netjes

• Topic Starter Topic Starter
Samu zei:
Lekkere body Ruben! :lick:
Goeie training hoor. Is het alleen niet lastig dat die chinbar kan draaien?

tja.. hehe.. thx!

verder vind ik het geen probleem dat die chinbar kan draaien, ben er inmiddels aan gewend. En het maakt het natuurlijk net iets moeilijker.. beter toch? :D

gaaf man die filmpjes steeds!

is echt wat voor mij! zo kan ik zien hoe ze heten en gelijk zien hoe je ze doet!

kan ik mijn plaatjesn op google ook gelijk vergeten

Markywannabee zei:
gaaf man die filmpjes steeds!

is echt wat voor mij! zo kan ik zien hoe ze heten en gelijk zien hoe je ze doet!

kan ik mijn plaatjesn op google ook gelijk vergeten

:roflol:

Wanneer mogen we jouw filmpjes aanschouwen?

@Ruben, wederom lekkere training!

@all: Thx!

@Leophyte: ja, schouders lopen bij mij idd achter, qua massa en qua kracht. Probeer er vanalles aan te doen, maar het wilt gewoon niet opschieten..:(

lekkere training en nice vids ruben. Die pendlay rows houd je je hoofd ergens tegen zie ik, zal ik ook eens proberen. En die tate wanneer je deze omhoog drukt durk je dan de dumbbells tegen elkaar? Chintalent zo te zien :)

Hehe, je traint idd hardcore. Ook goede hardcore muziek erbij van Kylie, top!:dance: :D

Mijn brachialis zijn vandaag ook vertiefd van mn 100 reps gister.:mad:

Ik zou niet zolang wachten met gewicht toevoegen op chins, 100 reps is natuurlijk wel leuk, maar 30 zware reps met gewicht toegevoegd is effectiever.

Pendlay rows is trouwens met deadstop op de vloer na elke rep.

Leuke trainingen, power to the thuistrainers! :)

Misschien moet je 's die 5x5 methode proberen van het banken op je MP.
Zoiets heb ik ook ongeveer gedaan, ben wel aardig vooruit gegaan de laatste maanden.

@18fitie: ja, dumbbells tegen elkaar aanhouden!

@Wulee: Tja.. op Kylie ga je als een trein, niet dan?? :D

@Metalmilitia: ik zie wel, maar 220 reps kunnen chinnen in 30 min. is natuurlijk erg vet!

@Leophyte: Thx, goed plan, ga er de volgende keer mee beginnen! :thumbs:

looking good man! die tate presses heb ik er tegenwoordig ook in (hier gezien :P).....nog even en de halve sportschool doet ze haha

nette training ruben. Is het nou de bedoeling bij de ladder pull ups dat je na je 7 herhalingen overstapt naar 6 en dan weer naar beneden werkt of begin je dan meer op nieuw met 1 en werk je weer naar boven?

gr

chunky zei:
nette training ruben. Is het nou de bedoeling bij de ladder pull ups dat je na je 7 herhalingen overstapt naar 6 en dan weer naar beneden werkt of begin je dan meer op nieuw met 1 en werk je weer naar boven?

gr

je begint dan weer opnieuw bij 1 wat je dan opwerkt naar 6 reps.

****ing honden jullie ik elke training ploeteren op de chinbar en jullie maken gewoon ff bijna 100reps. vandaag word me dag(hoop ik). Verder is mijn uitvoering gelijk aan de jouwe alleen me aantal (nog:D)niet haha.grts

dat chinnen zoals jij dat doet is toch eigenlijk het zelfde als lat pulldown bijna?

als k chin dat doe ik dat met handen ongeveer op schouderbreedte en met polsen naar binnen toe zodat je dus meer je biceps gebruikt!

in jou geval doe je voornamenlijk je rug!

of is het daarom dat je het wide-pronated grip noemt?

Markywannabee zei:
dat chinnen zoals jij dat doet is toch eigenlijk het zelfde als lat pulldown bijna?

als k chin dat doe ik dat met handen ongeveer op schouderbreedte en met polsen naar binnen toe zodat je dus meer je biceps gebruikt!

in jou geval doe je voornamenlijk je rug!

of is het daarom dat je het wide-pronated grip noemt?

:rolleyes: nee, het chinnen (het zijn trouwens pullups) wat ik doe, is niet bijna hetzelfde als lat-pulldown. Ik vind Chins of Pullups een stuk effectiever!

ja, ik doe wide-pronated pullups, ofwel wijde greep, waarbij de handpalmen naar voren wijzen. Maar had je zo'n soortgelijke vraag niet al eerder gesteld?

Ja een paar pagina's terug inderdaad. Ik denk dat hij steeds dezelfde vraag kopieerd om jouw in de zeik te nemen!

RubenSossa zei:
:rolleyes: nee, het chinnen (het zijn trouwens pullups) wat ik doe, is niet bijna hetzelfde als lat-pulldown. Ik vind Chins of Pullups een stuk effectiever!

ja, ik doe wide-pronated pullups, ofwel wijde greep, waarbij de handpalmen naar voren wijzen. Maar had je zo'n soortgelijke vraag niet al eerder gesteld?
mmm:rolleyes: tja weet niet meer ( word oud ) of ik die vraag al eens gesteld had!:o

jammer genoeg kan ik die oefening van jou niet in mijn gym doen want we hebben er geen stang die in de lucht hangt!

maar ik geef je gelijk dat ik ook denk dat dit beter werkt voor je rug dan dat je een seated lat pulldown doet op een machine!

ooit ga ik ook eens ( als ik op mezelf zit ) een home gym inrichten en 1 ding komt er gelijk in en dat is zon ding aan het plafond!:cool:

edit ----

EDJE shut up!

Terug
Naar boven