- Waardering
- 1
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Samu zei:Lekkere body Ruben!
Goeie training hoor. Is het alleen niet lastig dat die chinbar kan draaien?

Markywannabee zei:gaaf man die filmpjes steeds!
is echt wat voor mij! zo kan ik zien hoe ze heten en gelijk zien hoe je ze doet!
kan ik mijn plaatjesn op google ook gelijk vergeten

chunky zei:nette training ruben. Is het nou de bedoeling bij de ladder pull ups dat je na je 7 herhalingen overstapt naar 6 en dan weer naar beneden werkt of begin je dan meer op nieuw met 1 en werk je weer naar boven?
gr
Markywannabee zei:dat chinnen zoals jij dat doet is toch eigenlijk het zelfde als lat pulldown bijna?
als k chin dat doe ik dat met handen ongeveer op schouderbreedte en met polsen naar binnen toe zodat je dus meer je biceps gebruikt!
in jou geval doe je voornamenlijk je rug!
of is het daarom dat je het wide-pronated grip noemt?
nee, het chinnen (het zijn trouwens pullups) wat ik doe, is niet bijna hetzelfde als lat-pulldown. Ik vind Chins of Pullups een stuk effectiever!mmmRubenSossa zei:nee, het chinnen (het zijn trouwens pullups) wat ik doe, is niet bijna hetzelfde als lat-pulldown. Ik vind Chins of Pullups een stuk effectiever!
ja, ik doe wide-pronated pullups, ofwel wijde greep, waarbij de handpalmen naar voren wijzen. Maar had je zo'n soortgelijke vraag niet al eerder gesteld?
tja weet niet meer ( word oud ) of ik die vraag al eens gesteld had!

eduardjanssen zei:Ja een paar pagina's terug inderdaad. Ik denk dat hij steeds dezelfde vraag kopieerd om jouw in de zeik te nemen!