Fitness Seller

Rubensossa's trainingslog

he jongens fl**ker toch eens op met die onzin!
het is een trainings log en ik probeer netjes en serieus te zijn! gaan jullie lekker ergesn anders zeiken ja!

• Topic Starter Topic Starter
bij deze krijgt MWB een verbod opgelegd om nog verder in mijn log te posten! :mad:

RubenSossa zei:
bij deze krijgt MWB een verbod opgelegd om nog verder in mijn log te posten! :mad:
excuss??
ik ben niet die gene die onzin post!

maar als je het echt zo wilt! wat ij wilt!

bij deze een verbod voor eduard en no fear om nog in mijn log te komen! dit geld niet voor jou ruben
ik heb geen moeite met jou

aub:mad:
wat een ****in onzin dit zeg

mooi, dat is dan opgelost.

Als je nu eindelijk begrijpt dat ik je vriendje niet wil zijn dan is alles duidelijk!

ik val jou niet lastig, jij valt mij niet lastig. Beiden happy! :)

In het begin heb ik je vaak een bicepsfreak gevonden die op het forum zwierf.
Maar nu ik je trainingslog zo volg en je vids bekijk heb ik gewoon diep respect voor je.
De meeste oefeningen welke je gefilmd hebt voer je gewoon zeer goed uit, zo ook de pull-ups (ze gaan tot aan de borst ja) tate-press en pendlay rows (zij het wat MM zei dat je na elke rep het gewicht even neerlegt)
Het aantal pull ups is impressive.
Maar voor massa en kracht te bouwen kun je idd beter 50 pull-ups met gewicht doen.
Maar als 200 pull-ups je doel zijn, is dat natuurlijk jouw goed recht om dat te doen.
Ik ga zelf ook maar eens volgens de ladders chinnen, omdat ik nu sets van 6 doe, en daar haal ik er max. 8 van, dus 48 in totaal.

@PB: Thx bro! hehe.. ben er een beetje stil van, maar heb natuurlijk ook diep respect voor jou! :thumbs:

over Pavel's ladder chins: Tja, ik zou zeggen probeer het eens, want ik merk dat je qua kracht/spieruithoudingsvermogen snel vooruit gaat en ik heb er echt veel plezier van! :)

Powerblade zei:
Maar nu ik je trainingslog zo volg en je vids bekijk heb ik gewoon diep respect voor je.
De meeste oefeningen welke je gefilmd hebt voer je gewoon zeer goed uit, zo ook de pull-ups (ze gaan tot aan de borst ja) tate-press en pendlay rows (zij het wat MM zei dat je na elke rep het gewicht even neerlegt)
Het aantal pull ups is impressive.
Maar voor massa en kracht te bouwen kun je idd beter 50 pull-ups met gewicht doen.
Maar als 200 pull-ups je doel zijn, is dat natuurlijk jouw goed recht om dat te doen.
Ik ga zelf ook maar eens volgens de ladders chinnen, omdat ik nu sets van 6 doe, en daar haal ik er max. 8 van, dus 48 in totaal.
maar je blijft gewoon een bicep freak:p

idd, hij blijft een biceps-freak.

lol

Powerblade zei:

Hij is nu een van ons!!!! :D
Iedereen die zich in dit subforum waagt, wordt bekeerd.

Volgens mij wordt hij nu een bench freak :D

@punani: klopt..

@chunky: hehe..

@MM: Thx! :)

@18fitie: nah..

@chunky: yep! ;)

En Binnenkort weer LB? zoals daar die mooie afkorting voor is gevonden :rolleyes:

Vandaag:

Squats:
10x50 kg
5x70 kg
3x90 kg (full)
2x100 kg (full)
1x110 kg (full)
1x120 kg (full)
1x125 kg :cool: (pr) (onder parallel)
Fx130 kg (onder parallel) halverwege omhoog had ik 2 vingers hulp nodig..
5x80 kg

yeah.. dit keer ging het lekker! de 125 ging goed, alleen stond mn kop op ontploffen toen ik naar boven kwam. De 130 net niet..

Boxsquat (wide stance, parallel box):
10x50 kg
5x80 kg [Link niet meer beschikbaar]
3x100 kg [Link niet meer beschikbaar]
3x100 kg
5x80 kg

De eerste boxsquats op mn self-improved spa-kratje..:D Ging wel lekker, maar was zwaarder dan de vorige keer, omdat deze box gelijk aan parallel is..

Deadlift:
Opwarmen
5x120 kg [Link niet meer beschikbaar]
4x120 kg
5x120 kg
5x100 kg (meer gelet op techniek)
5x100 kg

Graag commentaar op mn techniek, want heb het idee dat ik de techniek nog steeds niet 100% onder de knie heb..:o

Incline db curls: (24 kg)
Opwarmen
6x24 kg (pr) :D
5x22 kg (+ 4 partial reps)
8x12 kg (+ 4 partial reps)
7x12 kg

Hammer curls:
8x22 kg
7x22 kg

Concentration curls:
12x12 kg links [Link niet meer beschikbaar]
12x12 kg rechts [Link niet meer beschikbaar]

hehe.. biceps waren lekker vol, zoals jullie wellicht kunnen zien. De laatste filmpjes zijn speciaal voor PB, Punani en chunky.. tja.. once a bicepsfreak, always a bicepsfreak! ;)

Done!

Dikke biceps. :)

enig commentaar wat ik zou veranderen aan je deadlift:

je ziet op de film goed, dat je eerst je reet omhoog haalt en dan het gewicht pas van de grond. Probeer het eerste stuk vanuit je benen te tillen (dus hou je rug in dezelfde hoek) en waneer je benen dan bijna gestrekt zijn begin je je deadlift vanuit de rug in te zetten, dus dan pas beginnen met strekken.

Ik hoop dat het duidelijk is zo. Ik heb zelf nooit aanwijzingen van een pro gehad ofzo, maar dit zijn persoonlijke ervaringen. Ik hoop tevens dat iemand dit dan ook kan staven.

succes makker, ziet er erg goed uit (ook de bultjes op je armen, die jij biceps noemt ;-))

Ben het eens met chunky. Je doet hetzelfde als wat ik deed en daar ga je bij zwaardere gewichten de mist in (dit ging nog heel erg simpel zo te zien).
Je gebruik je rug als een hefboom. Een paar dingen waar je op moet letten:
- Bar langs je schenen (kan niet zien of je dat doet op 't filmpje)
- Trek de bar naar achteren en niet omhoog
Misschien is het voor jou ook een idee om 't een sumo te proberen..

Verder gewoon weer mooie training!

super biceps kerel. je blijft gewoon een freak:D. donderdag "mag" ik weer curlen. ga denk ook weer voor wat lager gewicht en wat extra reps altijd lekker:D

Gaat goed ruben, die biceps zijn huge :), hoeveel meten die onderttussen

hehe, als je biceps femoris net zo sterk zou zijn (in verhouding) als je biceps brachii, zou je niet 15 kg minder squatten dan je bencht... schaamt ow zegt wi-'j hier int oost'n!

maar goed wel een PR, dus de progressie is er :D
keep it up bro!

Terug
Naar boven