- Waardering
- 2
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
excuss??RubenSossa zei:bij deze krijgt MWB een verbod opgelegd om nog verder in mijn log te posten!![]()

maar je blijft gewoon een bicep freakPowerblade zei:In het begin heb ik je vaak een bicepsfreak gevonden die op het forum zwierf.
Maar nu ik je trainingslog zo volg en je vids bekijk heb ik gewoon diep respect voor je.
De meeste oefeningen welke je gefilmd hebt voer je gewoon zeer goed uit, zo ook de pull-ups (ze gaan tot aan de borst ja) tate-press en pendlay rows (zij het wat MM zei dat je na elke rep het gewicht even neerlegt)
Het aantal pull ups is impressive.
Maar voor massa en kracht te bouwen kun je idd beter 50 pull-ups met gewicht doen.
Maar als 200 pull-ups je doel zijn, is dat natuurlijk jouw goed recht om dat te doen.
Ik ga zelf ook maar eens volgens de ladders chinnen, omdat ik nu sets van 6 doe, en daar haal ik er max. 8 van, dus 48 in totaal.

Powerblade zei:In het begin heb ik je vaak een bicepsfreak gevonden die op het forum zwierf.
Maar nu ik je trainingslog zo volg en je vids bekijk heb ik gewoon diep respect voor je.

Metal^militia zei:Hij is nu een van ons!!!!
Iedereen die zich in dit subforum waagt, wordt bekeerd.
(pr) (onder parallel)
Ging wel lekker, maar was zwaarder dan de vorige keer, omdat deze box gelijk aan parallel is..