XXL Nutrition

Rubensossa's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
Vandaag; LB:

Boxsquats (20 cm hoog):
Opwarmen
3x70 kg
3x80 kg
3x80 kg
3x80 kg
3x80 kg
3x80 kg
3x80 kg [Link niet meer beschikbaar]
6x50 kg

Lekker diep..:) kritiek of commentaar op vid gewenst! :D

Frontsquats:
5x50 kg
4x70 kg
5x70 kg

benen waren op..

Cleans+OH press:
Opwarmen
3x60 kg [Link niet meer beschikbaar]
3x70 kg (pr) [Link niet meer beschikbaar]
1x80 kg (PR) :D [Link niet meer beschikbaar]

Yeahh!!! 80 kg clean en press, heerlijk!!:cool:

One-arm deadlift:
3x50 kg
3x60 kg (gewicht begon onstabiel te worden)
3x50 kg
3x50 kg

hmm..geen relaxte oefening..:(

Done!

ziet er erg goed uit ruben! box squat mooi vindingrijk, techniek is goed naar mijn mening!

cleans ook erg netjes, maar net als bij je dead zou ik ook je bips wat lager situeren bij het aanvangen van de oefening! Verder erg netjes, nogmaals.

Misschien dat ze het mij verkeerd uitgelegd hebben, ik dacht altijd zakken tot de Box, aanraken en omhoog niet er op gaan zitten.

--------------[Persoonlijke noot :P]-------------
Ben 1 keer op een bankje gaan zitten omdat ik spanning in mijn benen kwijtraakte dacht de stang wel ff achter me weg te gooien, kwam mijn middelvinger klem tussen het power rack en 120 kilo :( loop nu al bijna een jaar met een litteken op men vinger!! dokter vond het niet nodig om te hechten!! zeker 5 cm groot.

--------------[/Persoonlijke noot :P]-------------

lookin' nice, lekkere diepe boxsquat

lol ari70

Nog 15+kg overhead te gaan bro ;). Kan je filmpjes nog steeds niet bekijken, helaas.

@chunky: Thx!

@Ari70: LOL!

@18fitie: Thx!

@Adema: Jep, moet idd nog 15 kg bij! :D

@ Ari, je moet juist op de box gaan zitten, zodat je de hip flexors kan ontspannen, dan weer spannen en hop omhoog. Het is tevens de bedoeling da je de excentrische beweging echt onderbreekt.

chunky zei:
@ Ari, je moet juist op de box gaan zitten, zodat je de hip flexors kan ontspannen, dan weer spannen en hop omhoog. Het is tevens de bedoeling da je de excentrische beweging echt onderbreekt.

:stupid:

@chunky: Thx bro!

Zie ik aan al die movies dat jij compleet thuis traint Ruben?
Na die tips van jou denk ik, ik zal zijn trainingslog eens bezoeken, erg interessant, je doet dus ladders pullups. klinkt interessant.. alleen denk ik dat ze @ sportschool mij raar aan zullen kijken als ik er mee begin.. nog nooit iemand dat zien doen

Cool die filmpjes Ruben. En thuis trainen roeleert. Misschien dat ik binnenkort ook een keer wat filmpjes ga maken, zie m'n log.

Even je filmpje van die 1x80 bekeken.
- Het is een powerclean, geen clean.
- Nog dieper zakken met die kont als je start.
- Trager starten vanaf de grond en pas van boven je knieën volop versnellen. Je moet ook met je benen een stoot geven tegen die stang, lijkt alsof je dat niet doet (kan ook aan camerastandpunt liggen).
- Als je laat zakken: Eerst op schouders, dan tegen quads, dan op grond. Zoals je die nu vanaf je schouders liet zakken! :eek:

Edit: Nope aan die 3x60 te zien stoot je niet met je benen tegen die stang. :)

ik kan de filmpjes op deze pc niet bekijken, zal ik later doen.

Je bent echt goed bezig, van GTST-bicepfreak naar sterke GTST-bicepfreak in slecht een aantal weken, petje af hoor!

@Hiekie: yep, train altijd thuis. Hardcore rules baby!! :D
btw, what the **** zal jou het verrekken wat andere in de sportschool van jouw trainingsstyle vinden! Een tijdje die ladder chins doen, en je chint zo 15x achterelkaar in één set. Kijk ze eens kijken dan.. ;)

@Zelda: Thx!

@Samu: je hebt helemaal gelijk bro! :) Het is idd een powerclean, gevolgd door een press. Ik bedoelde ook powerclean, heb me dus vertypt..:D
Verder heb ik een normale clean nog nooit gedaan..

@Lambik: Thx, denk ik.. :scratch:

Het is zelfs geen powerclean, maar een halve upright row met een reverse curl ;)

Beetje aan je techniek schaven en er zit zo 100kg in :thumbs:

Wou zeggen, kracht is er blijkbaar wel!
Die cleans heb ik ook wel 's geprobeerd, krijg met moeite 70 kg omhoog, net zoals jij die 80 pakt zeg maar :D. Maar leuk die filmpjes, vooral blijven doen!
En voor degenen bij wie het niet werkt, download Real Player.

Damn kerel, je word nog eens sterk!;)

Volgens mij als jij begint met een powerclean en uitstoot met een pushpress dan pak je 100 kilo.

Altijd leuk trouwens om te zien, die filmpjes van je.

mwah vind die clean er niet echt goed uitzien. Boxsquat is redelijk oke.

Een goede clean beweging is erg moeilijk, maar zeker te leren. Lees er veel over. (Deejay Spike heeft een magnifieke beschouwing van de snatch op dbb staan)

Overigens gaat het niet lang meer duren of je gaat iets anders nodig hebben om te squatten.

Hiekie zei:
Zie ik aan al die movies dat jij compleet thuis traint Ruben?
Na die tips van jou denk ik, ik zal zijn trainingslog eens bezoeken, erg interessant, je doet dus ladders pullups. klinkt interessant.. alleen denk ik dat ze @ sportschool mij raar aan zullen kijken als ik er mee begin.. nog nooit iemand dat zien doen
wat boeit jouw dat nou. denk je dat nooit iemand mee raar aankijkt:rolleyes: . verder ruben gaat goed kerel box squat ga ik binnenkort ook mee starten:D

@all: Thx!

@MetalMilitia: hehe.. oke dan!

@BuilderB: weet het.. en echte powerclean is ook lastig..helaas moet ik het me toch zelf aanleren, en moet ik het hebben van jullie advies en commentaar.. :)

vandaag ff getest hoeveel die ladder pullups me opgeleverd hebben:

na een beetje opwarmen:
15 reps achterelkaar, waarvan 14 reps met volledige ROM..:twitch:

hmm..valt me toch een beetje tegen..had gedacht dat ik rond de 16-18 reps zou kunnen doen..

Misschien dat de ladders met 10 kg extra gewicht z'n voordelen biedt..:)

Terug
Naar boven