AndroidHealthClinic

Rubensossa's trainingslog

Je bent van 10 reps full rom naar 14 gegaan..een increase van 40% dus, in één maand. Quit the bitchin.

(dit wil niet zeggen dat je nu met je luie aars achterover mag gaan zitten, miet)

Wat is je doel met die pullups eigelijk? Zoveel mogelijk achtereen?

• Topic Starter Topic Starter
Adema zei:
Je bent van 10 reps full rom naar 14 gegaan..een increase van 40% dus, in één maand. Quit the bitchin.

(dit wil niet zeggen dat je nu met je luie aars achterover mag gaan zitten, miet)

oeps..:D

hehe.. je hebt gelijk. Ik heb ff gecheckt en ben op 29 december met de ladders begonnen, dus ben in feite nog géén maand bezig..:o

Is dus idd een increase van ruwweg 40% in minder dan een maand!:eek:

quite impressive, al zeg ik het zelf..:cool:

ps. Thx to you bro, jij hebt me verwezen naar die link! :thumbs:

Ruben, als ik het goed zie heb je 3 weken 5*5 gedaan en ben je nu bezig met 3*3, klopt dat?

nou maar hopen dat ik over een maand ook 40%verhoogt heb.grts

Angerfist zei:
Ruben, als ik het goed zie heb je 3 weken 5*5 gedaan en ben je nu bezig met 3*3, klopt dat?

ehh... nee..

ik ben voor de bench pas begonnen met 5x5, deze week wordt mn 2de week
5x5 voor de bench.

Zoals Chunky zegt bij je DL en powerclean, als je kont omhoog gaat moeten je schouders evenveel mee omhoog gaan tot je juist boven je knieën bent, dan ga je je rug strekken.
Bij de clean moet je dit explosiever doen en gooi je je heupen naar voren tegen de stang, op het moment dat de heupen de stang raken doe je de powershrug en een calfraise, op deze manier geef je de stang maximaal opwaarts momentum.
Als je dit goed doet voel je het gewicht van de stang geneens meer nadat ie vertrokken is tot die op je schouders ligt.
Als het goed lukt zit er zeker 100kg in.(wat de powerclean betreft, de pushpress is een ander verhaal)

hehe.. ik weet nu pas dat ik de powerclean hartstikke fout deed.

Ik bumpte bijv. niet met mn heupen tegen de bar, maar maakte meer een soort power upright row, met een reverse curl! :roflol:

Ga me eerst eens ff de hang clean fatsoenlijk aanleren (2de pull), voordat ik verder ga met powercleans.. :D

RubenSossa zei:
Ga me eerst eens ff de hang clean fatsoenlijk aanleren (2de pull), voordat ik verder ga met powercleans.. :D
Imo kan je direct beginnen powercleanen hoor. Gewoon heel traag van de grond heffen (hier kan je nog makkelijk es overlopen wat je moet doen!) en dan als je boven je knieën bent pas denken dat je er tegen moet stoten. Nu ook niet direct boven je knieën, maar halfweg je bovenbeen ofzo. :)

:roflol: dus dat was een uprightrow/reversecurl wat ik de laatste paar keer deed:eek:

Je bent niet de enige ruben, ik zal de volgende keer eens die raad opvolgen van oa samu:rolleyes:

:roflol: dus dat was een uprightrow/reversecurl wat ik de laatste paar keer deed:eek:

Je bent niet de enige ruben, ik zal de volgende keer eens die raad opvolgen van oa samu:rolleyes:

Vandaag; UB:

Pavel’s weighted:cool: ladder pullups:
1,2,3,4,5 (BW + 10 kg)
1,2,3,4
1,2,3
1,2
1
6 reps (BW)
5 reps (BW)
4 reps (BW) > 50 reps totaal (waarvan 35 met 10 kg extra gewicht):D

mwaah.. niet zo’n lekker gevoel in mn lats zoals ik dat normaal heb met hoger rep totaal. Verder ging het me redelijk goed af. Binnen 15 min. ongeveer..

Pendlay rows:
Opwarmen
5x70 kg
5x70 kg
5x70 kg
5x70 kg
5x70 kg

Incline bench (assistance):
Opwarmen
7x80 kg
7x80 kg
7x80 kg
8x70 kg
15x50 kg

Hang clean:
5x30 kg
5x30 kg
5x30 kg
5x30 kg

Powerclean + pushpress
5x40 kg
5x40 kg
3x50 kg [Link niet meer beschikbaar]
5x50 kg

moet nog echt het gevoel erin krijgen.. ben nog tezeer met de verschillende bewegingen bezig in mn hoofd, ofwel het gaat niet automatisch..:(

Barbell curls:
Opwarmen
8x50 kg
6x55 kg (pr) nice.. [Link niet meer beschikbaar]
10x40 kg [Link niet meer beschikbaar]

6x55 kg na 2 zware rugoefeningen had ik niet gedacht..:)

Incline Tate presses ss. Incline db curls (assistance):
10x15 kg/ 10x15 kg
8x15 kg/ 9x15 kg
12x12 kg/ 12x12 kg

whooeeee, arms are tight and fully pumped..hehe.. ze meten op dit moment 47 cm.. :D
Verder 2 uur getraind.. hehe.. best lekker!

nette training. ben benieuwd hoelang het duurt voordat je ook 120 reps chint met 10kg extra gewicht:cool:

47 cm!

wow

nette training ruben al is twee uur wel wat lang, maar dat hebbie al gauw met dat volume en dat ladder gedoe!

Mooi hoor Ruben!

nice guns. wat me opvalt in de filmpjes is het volgende:guns,lats,chest is zeer netjes. schouders,traps enzo dat zijn je zwakke plekken of zie ik dat helemaal verkeerd???

punani zei:
nice guns. wat me opvalt in de filmpjes is het volgende:guns,lats,chest is zeer netjes. schouders,traps enzo dat zijn je zwakke plekken of zie ik dat helemaal verkeerd???

klopt.. armen, borst en lats zijn mn sterkste punten en ook sterke spiergroepen.

schouders, middle and lower traps, onderrug en benen mogen én meer massa én meer kracht gebruiken! ;)

Gaat goed ruben, zeg kerel geef eens een paar cm van je armen. Wat kan jij nu met zo'n grote armen doen ??? :P

ook duidelijk komt goed ruben met de instelling die je hebt.Aan je trainingen zal het niet liggen.grts

Die powerclean komt wel hoor, gaat al iets beter. Wat je anders es moet proberen, is van uit zij-aanzicht te filmen. Leer je ook veel van.
Goeie training verder. :thumbs:

Terug
Naar boven