Adema
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Adema zei:Je bent van 10 reps full rom naar 14 gegaan..een increase van 40% dus, in één maand. Quit the bitchin.
(dit wil niet zeggen dat je nu met je luie aars achterover mag gaan zitten, miet)
Angerfist zei:Ruben, als ik het goed zie heb je 3 weken 5*5 gedaan en ben je nu bezig met 3*3, klopt dat?

Imo kan je direct beginnen powercleanen hoor. Gewoon heel traag van de grond heffen (hier kan je nog makkelijk es overlopen wat je moet doen!) en dan als je boven je knieën bent pas denken dat je er tegen moet stoten. Nu ook niet direct boven je knieën, maar halfweg je bovenbeen ofzo.RubenSossa zei:Ga me eerst eens ff de hang clean fatsoenlijk aanleren (2de pull), voordat ik verder ga met powercleans..![]()

ladder pullups:

punani zei:nice guns. wat me opvalt in de filmpjes is het volgende:guns,lats,chest is zeer netjes. schouders,traps enzo dat zijn je zwakke plekken of zie ik dat helemaal verkeerd![]()