XXL Nutrition

Rubensossa's trainingslog

Agreed with B!
Verder vind ik dat je op die laatste na de spanning al veel beter opbouwd!

builderB zei:
qua been/heup/rug techniek redelijk, beweging kan mooier.

wat me het meest opvalt is de kleine flexie van je onderarm, je lijkt het gewicht iets te roeien. Pas hier absoluut mee op! (niet doen dus! zeker jij wil geen scheur in je biceps :D)
dat viel mij dus ook op.hou die onderarmen stil

Aap, gewoon benen en rug strekken en dan is je lift done. Schouderbladen bij elkaar trekken is gelul.
175 is yours :)

• Topic Starter Topic Starter
Adema zei:
Aap, gewoon benen en rug strekken en dan is je lift done. Schouderbladen bij elkaar trekken is gelul.
175 is yours :)

hehe.. Thx! dan heb ik m idd gehaald, hoewel de techniek bij die 175 wel netter kan..

Zal ff mn eerder post veranderen..ipv 170 > 175 kg! :D

en ff om terug te komen op die elleboog flexie: True, moet ik mee uitkijken, het was maar een fractie, maar jullie hebben zeker gelijk..

@All: Thx! :)

btw: Heb weer een tentamen gehaald!! met een zesje ervanaf gemaakt! Whoeee!! weer 6 studiepunten binnen!! :D :)

Laatst bewerkt:
netjes ruben respect!

Beste mensen,

Ik wil toch ff iets kwijt..

WTF is er tegenwoordig aan de hand?? Ik geloof dat meerderen van jullie ermee lastig worden gevallen, daarom moet ik dit ff in het openbaar kwijt!

Deze PM kreeg ik van iemand, waarvan ik zijn identiteit respecteer:

Hey man,

Ben erg onder de indruk van je log... Ik vroeg me een aantal dingen af, wat heb gebruik in het verleden/nu?
Hoe lang train je al?

Mvg, .......

What the f*cking hell?? How come dat deze gasten menen dat je gelijk gekuurd hebt of aan het kuren bent?? Menen ze dat je geen 250 kg deadlift kan maken als je natural bent? :scratch:

damn.. triest vind ik het..

Jah, dat is mijn PM jah!!! En nee, het was niet bedoelt om je in een 'negatief' daglicht te zetten.. Met gebruiken bedoel ik ook creatine e.d... Tis gewoon een vraag, geen verwijt oid.!

Mijn excuses als het zo over kwam!!!

het was totaal niet zo bedoelt, ik ben gewoon aan het kijken, zie mensen resultaten boeken en vraag me af hoe lang ze daar voor hebben moeten zwoegen, totaal niet negatief, heb er juist veel respect voor!

En ik zit dit ff in je log jah, omdat jij mij niet eens vraagt wat ik er mee bedoel, heb geen pm terug gehad, maar je post het direct (al is het zonder naam)

Ik denk dat dit gewoon een misverstand was.....

ey sossa? waar is die 250 kg deadlift dan man? :D

@ SiRoj, dit soort dingen kun je ook op het forum vragen, daar is het voor.

@SiRoj: Oke, dan heb ik het blijkbaar fout begrepen.. de laatste tijd wordt er namelijk door een aantal forumleden naar je kuurverleden gevraagd, en met name naar AAS.

Als je het niet erg vindt laat ik je post staan, je hebt nu toch al uitgelegd dat het niet om AS gaat!

Als antwoord op je vraag: Ik ben pas vanaf september/oktober 2005 echt fatsoenlijk aan t trainen, met dank aan de mensen hier in deze sectie!! Verder mot je vreten als een varken en dan zijn eventuele supps. helemaal niet nodig. Enige wat ik ernaast gebruik is Whey, Multi-Vit en af en toe creatine. That's all! ;)

@BuilderB: hehe.. die 250 kg was maar een vb. en niet op mijzelf gericht! :D

Je moet toegeven ruben je gaat hard de laatste tijd, de mensen bewonderen je :D

at SIRoj: sinds ik 2 blikjes met knakworstjes per week eet ga ik weer omhoog in kracht!!

ruben aan de riods :eek:
;)

SiRoj zei:
Jah, dat is mijn PM jah!!! En nee, het was niet bedoelt om je in een 'negatief' daglicht te zetten.. Met gebruiken bedoel ik ook creatine e.d... Tis gewoon een vraag, geen verwijt oid.!

Mijn excuses als het zo over kwam!!!

het was totaal niet zo bedoelt, ik ben gewoon aan het kijken, zie mensen resultaten boeken en vraag me af hoe lang ze daar voor hebben moeten zwoegen, totaal niet negatief, heb er juist veel respect voor!

En ik zit dit ff in je log jah, omdat jij mij niet eens vraagt wat ik er mee bedoel, heb geen pm terug gehad, maar je post het direct (al is het zonder naam)

Ik denk dat dit gewoon een misverstand was.....
Valt me mee dat je mij nog geen PM hebt verstuurd, ik deadlift meer dan Ruben hoor ;)

j/k Bro

Wie het eerst de 200 heeft :D

Over die DL techniek, vindt niemand dat hij wat dichter bij zijn benen moet blijven met de barbell? Bij leophyte werd het indertijd vernoemd en vind dit wat evenwaardig, nee?

wimmos zei:
Over die DL techniek, vindt niemand dat hij wat dichter bij zijn benen moet blijven met de barbell? Bij leophyte werd het indertijd vernoemd en vind dit wat evenwaardig, nee?

huh?? ik sleep de bar zelfs langs mn schenen en bovenbenen kerel! weet het nog goed, deed best zeer.. :D

RubenSossa zei:
huh?? ik sleep de bar zelfs langs mn schenen en bovenbenen kerel! weet het nog goed, deed best zeer.. :D

Mjah had er maar eentje bekeken en bleek de slechtste van allemaal te zijn :D . Deze: [Link niet meer beschikbaar]

Schenen gaan heel goed maar op het einde lijkt barbell toch verder van je benen?

@ Ruben: Oké dan :D, begrijp waardoor het komt, vind het best als je die vraag laat staan.. Zal het een volgende keer iets beter verwoorden :)

@Builderb: Ik stuur liever PM om dit soort dingen in andermans logs te voorkomen...

@Nofeartrain: Knakworsten jah? Morgen direct maar even een dozijn van inslaan

@ Leophyte: Zeg ff wanneer, dan kom ik kijken, jou geloof ik toch niet meer na vnv :P

Ontopic dan maar weer....

Laatst bewerkt:
SiRoj zei:
@ Leophyte: Zeg ff wanneer, dan kom ik kijken, jou geloof ik toch niet meer na vnv :P
Hoezo niet?? :D
Eehm, ik hoop op het einde van Dan Alexander. Dus over 8 weken zeg maar. Dan ga ik in nuchtere toestand op jacht naar de 200.
Pff, valt niet mee zo'n stukje typen.

RubenSossa zei:
hehe.. Deal! filmpje dient als bewijs! ;)
haha prachtig laatste deadlift top filmpje van leon ze techniek was erg gevaarlijk:eek: heb begrepen dat het beter gaat nu. ben benieuwd wie het eerst de 200 van de grond trekt:D

punani zei:
haha prachtig laatste deadlift top filmpje van leon ze techniek was erg gevaarlijk:eek: heb begrepen dat het beter gaat nu. ben benieuwd wie het eerst de 200 van de grond trekt:D

hehe.. ben ik ook benieuwd naar. Heb nog 8 weken te gaan om van 175 naar 200 kg te gaan.. :D

Terug
Naar boven