Leophyte
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 92
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 113kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
dat viel mij dus ook op.hou die onderarmen stilbuilderB zei:qua been/heup/rug techniek redelijk, beweging kan mooier.
wat me het meest opvalt is de kleine flexie van je onderarm, je lijkt het gewicht iets te roeien. Pas hier absoluut mee op! (niet doen dus! zeker jij wil geen scheur in je biceps)
Adema zei:Aap, gewoon benen en rug strekken en dan is je lift done. Schouderbladen bij elkaar trekken is gelul.
175 is yours![]()

Valt me mee dat je mij nog geen PM hebt verstuurd, ik deadlift meer dan Ruben hoorSiRoj zei:Jah, dat is mijn PM jah!!! En nee, het was niet bedoelt om je in een 'negatief' daglicht te zetten.. Met gebruiken bedoel ik ook creatine e.d... Tis gewoon een vraag, geen verwijt oid.!
Mijn excuses als het zo over kwam!!!
het was totaal niet zo bedoelt, ik ben gewoon aan het kijken, zie mensen resultaten boeken en vraag me af hoe lang ze daar voor hebben moeten zwoegen, totaal niet negatief, heb er juist veel respect voor!
En ik zit dit ff in je log jah, omdat jij mij niet eens vraagt wat ik er mee bedoel, heb geen pm terug gehad, maar je post het direct (al is het zonder naam)
Ik denk dat dit gewoon een misverstand was.....

Leophyte zei:Valt me mee dat je mij nog geen PM hebt verstuurd, ik deadlift meer dan Ruben hoor
j/k Bro
Wie het eerst de 200 heeft![]()

wimmos zei:Over die DL techniek, vindt niemand dat hij wat dichter bij zijn benen moet blijven met de barbell? Bij leophyte werd het indertijd vernoemd en vind dit wat evenwaardig, nee?

RubenSossa zei:huh?? ik sleep de bar zelfs langs mn schenen en bovenbenen kerel! weet het nog goed, deed best zeer..![]()
. Deze: [Link niet meer beschikbaar]
, begrijp waardoor het komt, vind het best als je die vraag laat staan.. Zal het een volgende keer iets beter verwoorden 

Hoezo niet??SiRoj zei:@ Leophyte: Zeg ff wanneer, dan kom ik kijken, jou geloof ik toch niet meer na vnv![]()

haha prachtig laatste deadlift top filmpje van leon ze techniek was erg gevaarlijkRubenSossa zei:
heb begrepen dat het beter gaat nu. ben benieuwd wie het eerst de 200 van de grond trekt
punani zei:haha prachtig laatste deadlift top filmpje van leon ze techniek was erg gevaarlijkheb begrepen dat het beter gaat nu. ben benieuwd wie het eerst de 200 van de grond trekt
![]()