Fitness Seller

Rubensossa's trainingslog

Eindelijk ziet hij het in. :)
Je curls zijn toch al sterk en lopen toch voor. Nu hard knallen op die compounds. Je biceps gaan er echt niet onder lijden.

• Topic Starter Topic Starter
RubenSossa zei:
@Calibre: ik ben trouwens van plan om towel pullups te gaan doen, met 2 handdoeken, voor elke hand ééntje.. Deze lijkt me het meest in de buurt komen van touwklimmen.. Je zou je dan bv. alternated op kunnen trekken. Wat zeg jij?

Heb ik al gedaan, handdoek in elk hand. Echter met kleine handdoeken en daar schiet er al niet te veel meer over eens ik ze over mijn chin up baar gehangen had. Miss wel mogelijk als je grote handdoeken gebruikt.

goed zo ouwe curl addict!

rope pull ups is wel pittig, heb ze laatst ook geprobeerd. succes kerel.

geef hem 1maand en dan zitten de curls er weer in:D. die klimmer mag ook wel ff squaten wat een t*ring kleine benen

punani zei:
geef hem 1maand en dan zitten de curls er weer in:D. die klimmer mag ook wel ff squaten wat een t*ring kleine benen

nah.. ik probeer het minimaal 2 maanden vol te houden, om niet te curlen! :D

Ik heb ook jiu-jitsu banden, kga me daar zo ook maar mee optrekken oid :D. Wordt nog gezellig op deze manier :).

punani zei:

Duh? Dikke poten = extra massa, en die extra massa is nutteloos, aangezien hij slechts zijn UB gebruikt.

Vandaag ff naar de dumpstore geweest en een touw van 20 m lang en 20 mm dik gehaald..

ff achter in de tuin over een tak heen geslingerd om te touwklimmen.. Nou, dat viel dus vies tegen. Kreeg me net 2x omhoog gepulled (puur met UB)...:(

Dat wordt toch eerst wat oefenen met towel pullups en face pulls..:D

had je al magnessium gekocht?

Ziet er goed uit allemaal , succes :thumbs:

ja eelt is geen probleem natuurlijk , maar schuur blaren wordt je niet vrolijk van

vandaag:

75 reps rope pulls.. (zo'n 5 min. bezig geweest..)

Touw van 20 mm vastgemaakt aan mn bed, voeten tegen mn bed aan, plat op de grond liggen en dan mn UB omhoog trekken.. Ach ja, het is niet echt zwaar, maar is toch wát.. :D

Ook het effect dat pullups op je rows zullen hebben niet onderschatten. Ik heb een goed maandje 3-4 keer per week chin ups gedaan en rows waren 10 kg omhoog geschoten, good luck ermee

Vandaag niet getraind omdat ik ziekjes ben.

Af en toe lees ik ook dit log nu even.

Zeker respect voor de manier waarop je traint. Bij de oudjes thuis in de garage :roflol:

Impressive stats kerel...

met betrekking tot die rope pulls ...
Als je nu je chin-up bar laat hangen. en je hangt een wat langere handdoek (badlaken ofzo) er overheen, achter de haak langs en dan weer eroverheen.. dan heb je toch ook de goede grip?

Lol @ die gym perikelen.. Bij ons heb je ook steeds meer van die breezah's zijn ze met een groepje van 4. gaan ze om de beurt bankdrukken.. de andere 3 staan dan enorm te ouwehoeren om die bank heen en vinden het ow zo lollig op om even extra op de stang te drukken..

Hoe bewaart degene die traint in godsnaam zijn concentratie op die manier?
en ze doen wel 10 sets per persoon..

Vandaag: fullbody:

Powerclean/pushpress/backsquat/pushpress:

1x1x5x1x60 kg (1xPC, 1xPP, 5xBSQ, 1xPP)
1x1x5x1x60 kg
1x1x5x5x60 kg
1x1x5x1x70 kg
1x1x5x1x70 kg (alles pr, eerste keer zo gedaan)

damn.. hier raak je van buiten adem..:D
oefening wordt uitgevoerd achterelkaar, tijdens 1 uitvoering wordt het gewicht niet op de grond gelegd!

Towel Pullups (shoulderwidth grip):
8xBW (pr)
8xBW (woow, mn vingers..:D)
5xBW
3xBW (grip totaal op..)

Zeer nice oefening voor grip.. Damn, dat voel je in je vingers, handen en onderarmen!! Ga ik er zeker inlaten, deze oefening! Tevens worden de lats en biceps ook goed aangepakt.
Uitvoering: 2 handdoeken om de chinbar heen slaan, op schouderbreedte. Handdoek een beetje oprollen voor houvast en optrekken maar!! :)

Incline DB press:
8x26 kg
8x32 kg
8x32 kg (easy)

Maar 3 sets, want bench heeft op dit moment geen prioriteit.

Face pulls:
10x50 kg
8x60 kg
6x70 kg (pr)
6x70 kg

Met handdoek uitgevoerd, dus ook weer goed voor de grip!

Weigthed dips:
8xBW+12 kg (pr)
6xBW+18 kg (pr)
4xBW+22 kg (pr) (ging goed)
8xBW

damn.. triceps hartstikke vol! :D
de oefening was extra lastig, omdat ik de dumbbells tussen mn voeten heb moeten klemmen..

Weighted Chins:
7xBW+15 kg
4xBW+15 kg
6xBW (op..)

Gewoon op, van al dat gepull..:cool:
Was pas een uurtje voorbij, dus what the hell, nog één oefening!

Parallel BB rows (supinated grip):
8x60 kg
8x60 kg
8x60 kg

Pfoee!! Heftige pulltraining..:D

Leuk om te vermelden: tijdens de laatste oefening kwam één van de gym-medewerkers naar me toe om een praatje te maken. Ik vroeg hem of ze ooit nog eens nieuwe spullen gaan aanschaffen. Wat zou je dan willen hebben, vroeg hij.. Een squatrek bv. zei ik. Want nu kun je amper squatten, of je moet de barbell powercleanen (gym-ecto keek hierbij heel verbaasd :D), of je bent toegewezen tot de legpress. Tja, zegt ie, we willen eigenlijk geen bodybuilding imago creeëren, dus dat zal er niet inzitten. Ik: Bodybuidling imago??? Squatten is voor allerlei atleten goed, voor iedereen die een actieve sport doet. Hij: Ja, maar squatten is een slechte oefening, want het knelt je zenuwen af in je nek! Ik: Je moet de bar ook niet in je nek liggen, maar op je traps.. Hij: Ja, maar dan nog kun je altijd wat afknellen en we willen nou eenmaal meer naar de kant van een medisch verantwoord sportcentrum..:roflol:

Hierbij heb ik het maar gelaten, want meneer GYM wist er blijkbaar heel veel van af! :roflol:

Done!

komt me bekend voor. verder wel een mooie training.grts

je zou ze toch schoppen he die mannen, ze werken ook op mn zenuwen(nu probeer ik arrogant over te komen, dan zagen ze mss minder)

nette training verder, hoe voelen je bi's ? :)

Hybrids r0x0r. Je bent wel wat dingen aan het bijleren precies, keep it up. :thumbs:

Terug
Naar boven