Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
oke maar is voor mij breed ik doe 10cmRubenSossa zei:breed?? Volgens mij kijk je niet zo goed.. M'n handen staan ongeveer 30 cm uit elkaar!Dat noem ik toch vrij close gripped!
ga het eens proberen denk dat ik met 30cm wel wat hoger uit kom.op het einde van de training ben ik normaal te moe voor zware close grip.grtsRubenSossa zei:@All: Thx!
@Punani: 10 cm breed lijkt me veel te zeer belastend voor de polsen en de nadruk wordt imo dan te zeer op de triceps gelegd!![]()

Maar ik kon echt niet verder trainen, zo belabberd voelde ik me. Stond gewoon te trillen op mn benen. Heb ff uitgerust, water gedronken en in een lekker warm bad gegaan.. Na het avondeten voelde ik me weer stukken beter, dus de training continues..:
volgende keer een ladder van 7 proberen!! 

Samu zei:

18fitie zei:
netjes ruben, die eerste oef. doe ik je niet na, hoe diep ben je gegaan met je hoofd de grond aantikken?

punani zei:1ding snap ik niet. gyms dicht maar je traint toch thuis? wel lekkere dips!

zeker netjes dan(figuurlijk e)RubenSossa zei:

verklaard hetRubenSossa zei:normaal train ik thuis op mn kamer, maar vanwege de carnavalsvakantie ben ik deze week bij mn oudjes thuis, waar ik slechts één halter heb liggen..
Dus dan wordt het of naar de gym, of een good old garage workout!!
goede good old garage workout
En nee, had geen magnesiumblokjes bij me..