Fitness Seller

Rubensossa's trainingslog

Aan al die smileys te zien vond je het wel lekker :D, goede training ;)

Agreed with Samu
En man, man man.. Sterke tate presses!

@punani: deed ik ook eerst, maar ik had hier gelezen dat het het beste is om ter hoogte van het acromoin is en volgens mij is dat +- 30cm

• Topic Starter Topic Starter
@All: Thx! :)

@Punani: 10 cm breed lijkt me veel te zeer belastend voor de polsen en de nadruk wordt imo dan te zeer op de triceps gelegd! ;)

goede training Ruben, idd sterke tate, en je deads worden nu acceptabel:)

RubenSossa zei:

@Punani: 10 cm breed lijkt me veel te zeer belastend voor de polsen en de nadruk wordt imo dan te zeer op de triceps gelegd! ;)
ga het eens proberen denk dat ik met 30cm wel wat hoger uit kom.op het einde van de training ben ik normaal te moe voor zware close grip.grts

Omdat hier in t zuiden alle gyms potverdomme dicht zijn met carnaval, ben ik weer eens lekker creatief bezig geweest..:D

Vandaag; Good Old Garage workout:

Handstand-pushups:
4xBW (BW is met kleren 95 kg)
4xBW
5xBW damn.. echt een zware oefening..voel het vooral in mn triceps..:)

Eigenlijk alle sets pr, nooit eerder gedaan. Best lastig in het begin, om je stabiliteit te handhaven, wanneer je door je armen zakt.

Iron Beam Pullups (finger-grip):
10xBW
8xBW
6xBW
6xBW
5xBW
5xBW> 40 reps total

Incline Pushups:
20xBW (explosive)
20xBW
15xBW (met 1 sec. stop)

DB Rows:
50 reps x 12kg

damn, en toen voelde ik me dus stront misselijk. Ik weet niet of het nu aan de intensiteit lag (vrij weinig rusttijd elke keer) of aan de 300 gram magere kwark die 2 weken over datum was, die ik 30 min. voor de training heb gevreten..:D Maar ik kon echt niet verder trainen, zo belabberd voelde ik me. Stond gewoon te trillen op mn benen. Heb ff uitgerust, water gedronken en in een lekker warm bad gegaan.. Na het avondeten voelde ik me weer stukken beter, dus de training continues..:

Ladder Dips: (tussen 2 stoelen)
1,2,3,4,5,6
1,2,3,4,5
1,2,3,4
1,2,3
1,2
1> 56 reps

easy..:D volgende keer een ladder van 7 proberen!!

Incline DB Curls: (stoel tegen muur aan leunend)
9x18kg
8x18kg
7x18kg

Hammer Curls:
10x18kg
10x18kg

Nice.. armen full and pumped..:cool:
Nothin' wrong with a good old garage workout..:D

Done!

1ding snap ik niet. gyms dicht maar je traint toch thuis? wel lekkere dips!

punani zei:
1ding snap ik niet. gyms dicht maar je traint toch thuis? wel lekkere dips!

normaal train ik thuis op mn kamer, maar vanwege de carnavalsvakantie ben ik deze week bij mn oudjes thuis, waar ik slechts één halter heb liggen..:D
Dus dan wordt het of naar de gym, of een good old garage workout!!

Mooie training Ruben, ben ooit eens wezen kijken bij Pineapple gym in Maastricht omdat een maat van mij daar woonde. Stonden er allemaal anabolenkikkers met ontbloot bovenlijf op een platformpje te deadliften.
Leek me een geschikte sportschool voor een geflipte atmosfeer en een paar heftige workouts.

RubenSossa zei:
normaal train ik thuis op mn kamer, maar vanwege de carnavalsvakantie ben ik deze week bij mn oudjes thuis, waar ik slechts één halter heb liggen..:D
Dus dan wordt het of naar de gym, of een good old garage workout!!
verklaard het:D goede good old garage workout:p

lagge hoor die workout!
Je motivatie is iig top!

Vandaag naar de gym geweest en wat heb ik me weer geërgerd.. een aantal redenen waarom ik liever thuis train, dan in een gym:
1. Geen f*cking Breezah's die ik de hele tijd pulldowns en machine curls zie doen..
2. Geen f*cking corky's die met een bolle rug, en voeten op het bankje liggen te benchen..
3. Geen f*cking allochtonen die arabisch aan t schreeuwen zijn onder elkaar..
4. Mijn eigen muziek, ipv die mieterige gym muziek..
5. M'n eigen equipment, ipv troep-equipment, waarvan meer dan 80% uit machines bestaat..
6. En zo kan ik nog wel ff doorgaan.

Maargoed, hier dan mn training van vandaag:

Ik wilde beginnen met backsquats, maar toen ik al zag dat ze geen squatrek hadden en ook geen fatsoenlijke smithmachine, heb ik maar voor de legpress gekozen.. (de ergernis begon vanaf hier)

Leggpress: (45 graden naar boven pressen)
opwarmen
5x150 kg (easy)
3x180 kg (still easy)
3x180 kg
3x180 kg
3x200 kg (full block)
3x200 kg
3x200 kg

Ging wel lekker, de 200 kg waren redelijk zwaar. Ondertussen was er 2 meter verderop een allochtoon aan t kreunen en zuchten onder z'n 20 kg barbell tijdens benchen..(niet gelogen) :shake:

Hacksquats:
8x50 kg
6x60 kg
6x60 kg
6x60 kg

SLDL's:
opwarmen
6x100 kg
6x100 kg
6x100 kg
6x100 kg

Hier wederom kapot geërgerd. De bar was zo f*cking smal dat ie gewoon in mn handen sneed en verder was ie verdomd te glad.. 100 kg pronated grip is normaal geen probleem voor mij, maar hier was het een geklungel om m voor 6 reps vast te houden.. :grumble: En nee, had geen magnesiumblokjes bij me..

BB shrugs:
10x80 kg
10x80 kg
10x80 kg
10x32 kg dumbbells
10x32 kg dumbbells

2 Breezah boys van +/- 55 kg elk staarden me als een botsauto aan, alsof het de eerste keer was dat ze deze oefening zagen.. De een was met een bolle rug aan t benchen, de andere was met gestrekte benen op de smithmachine aan t benchen..:duh:

Hyperextensions:

na 1 setje gestopt, omdat er iets niet klopte aan het bankje..:yell:

Legcurls:

3 setjes voor knieflexie..

Calf raises:
10xBW+75 kg
8xBW+120 kg
7xBW+120 kg
8xBW+100 kg
14xBW+50 kg

hehe, het einde van deze ongelooflijk irritante training.. Wat ben ik blij dat ik normaal thuis train..:D

Done!

Terug
Naar boven