AndroidHealthClinic

Rubensossa's trainingslog

RubenSossa zei:
probleem zat niet in de lockout, maar het lag aan de grip..

Volgende keer geen towel chinups van te voren en magnesiumblokjes kopen en dan lift ik zo 190 kg van de grond! ;)

That's the spirit baby! :hedbang: Gefeliciteerd met je pr.

Persoonlijk vind ik het lekker om met OH squats te beginnen als een soort van warming up, omdat de gewichten daarmee sowieso relatief laag zijn. Ook heb je je hele lichaam nodig en dan ben je nog fris. En daarna je speedwerk voor je maxwerk. Bij overheads zet ik mn handen maximaal breed tegen de schijven aan. Merk dat ik het liever nog iets breder heb maar dat gaat helaas niet. :D Hoe doen anderen dat met lange armen?

ik ga snel me deadlift weer oppakken, voordat je me voorbij stoomt kerel!

Pink niet tegen schijven, maar tegen die uitstulping die de schijven tegenhoudt. Daar duw ik tegen, veel makkelijker om spanning te houden imo. Zou ze net als WuLee graag nog iets breder pakken, mja. :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.004
Vandaag:

Parallel Crucifix:
35 sec. x 12 kg (pr)

hehe.. leuke oefening. Ga deze elke keer voor mn UB training doen, zodat ik over een tijdje 20 kg voor 30 seconden omhoog houd..:D

Weighted Chins:
5xbw+15 kg
5xbw+20 kg (pr)
5xbw+20 kg
8xbw

Ging wel lekker..

Bench press:
Opwarmen
3x130 kg (pr) :cool:
3x130 kg (3de rep failed)
7x100 kg

de bedoeling was 3x3x130 kg, maar bij de 2de set had ik tijdens de laatste rep hulp nodig. Ach, evengoed erg tevreden. Volgende week kijken hoevaak ik 140 kg gedrukt krijg, ik hoop uiteindelijk op een max van 150 kg..:D

Parallel rows:
8x70 kg
8x70 kg
8x70 kg
8x70 kg
14x50 kg (high-rep set)

gewoon lekker.

Seated db cleans:
8x12 kg
5x17 kg (pr)
5x17 kg

Parallel Crucifix:
32 sec. x 12 kg

Toch nog 32 sec. op het laatst van de training..:)

Tate presses:
4x24,5 kg :D
5x22 kg
6x22 kg

+15 min. Cardio

Done!

Erg goeie training! Vooral mooie chins en bench :thumbs:

lekkere training man.
Maar heb je een plaatje van die paralel crusefix, ben wel benieuwd!

• #1.007
damm:eek: dat probeerde ik een paar maanden geleden, en toen had ik moeite met 6kg een halve minuut..

goede benchpress en chins nick!

nice chins bro!

goede workout, compleet.

hoe cardio je?mooie training zieke chins

• #1.012
@All Thx! :)

@punani: Thx, cardio doe ik op mn hometrainer. Lichte resistance, maar wel een flink tempo! ;)

Goede training :thumb:.

netjes ruben, die bench gaat zeker goed. Chinnen ook weer pr, met die crucifix zeker gekeken naar Mariusz. En nog steeds geen bb curls:D

• #1.015
g-men zei:
netjes ruben, die bench gaat zeker goed. Chinnen ook weer pr, met die crucifix zeker gekeken naar Mariusz. En nog steeds geen bb curls:D

Thx bro! :) hehe, die crucifix had ik idd van Mariusz afgekeken..:D

pssst... ik heb op het laatst een paar setjes incline curls gedaan.. niemand zeggen he?

zijn die tate's zittend?

netjes hoor kerel!

• #1.018
Vandaag, extra sessie rows en squats:

Horizontal pullups (met deurrek):
15xbw [Link niet meer beschikbaar]
15xbw
12xbw
12xbw

vid is behoorlijk vaag, door slechte belichting, maar met mn voeten rustend op een stoel, trek ik me op aan de stang.

Back levers:
Stuk of 5x geprobeerd om horizontaal stil te hangen. Eerste keer haalde in net 1 a 2 sec. Andere keren waren niet benoemingswaardig.

Backsquats:
50 reps x bar

ps. gewicht is momenteel 96 kg 's morgens en bovenbeenomtrek 68 cm! :)

met 96 kg levers uitvoeren (zelfs backlevers) vind ik al een prestatie opzich bro!
how does it feel to be back (a bit) on the bar? :D
over die hor. pullups kan ik niet oordelen heb ze nog niet gedaan.

ja hoe voelen die hor pull ups eigenlijk,

Terug
Naar boven