eq_909
Huge Freak
- Waardering
- 1
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
RubenSossa zei:

Verder doen pullups, chins en rows ook goed hun werk. Voor triceps alle vormen van presses en dips!
Ook touwklimmen is voor mij niet echt een optie. Maar om deze beweging zo goed mogelijk te evenaren, dacht ik zelf aan rope pullups (met handdoeken) bv. Deze lijkt mij het dichtste in de buurt te komen van rope pull's. Wat zeggen jullie?? Nog oefeningen die jullie in het hoofd schieten?? 
calibre zei:RUBEN ? BEN JE ZEKER?
Bij ons op de judo hadden we een touw hangen waarrond nog eens een wijde band in judostof hing. Wij moesten ons dus eigenlijk optrekken beginnend met kont op de grond, met gestrekte benen en grip gewoon in die stof. Killer voor beiden grip en lats/biceps. Heb jij natuurlijk niet veel aan.

calibre zei:Morgen probeer ik eventueel al eens band pullups. Zou het zoals gezegd nog liever met stof doen maar daarvoor zal ik eens moeten rondkijken want het moet toch wat langer zijn dan een handdoek (miss een oud bedovertrek)

idd het moet niet gekker wordeng-men zei:De curlkoning gaat geen curls meer doen? Waar gaat dat heen in de wereld.

18fitie zei: