XXL Nutrition

Rubensossa's trainingslog

Ik refereer dan naar een training een tijdje geleden waar hij 70kg rowde en 110-120kg benchte.

calibre zei:
Ik refereer dan naar een training een tijdje geleden waar hij 70kg rowde en 110-120kg benchte.

Nu is dat 80-90 en 140-150, dus nog net zo erg.
Hoor je dat Ruben? Een wijf is wat je bent!

Wanneer ga je nou eens serieus wat aan je rows doen? Ik begrijp je chinup-geilheid, maar het is tijd om een nieuwe skill te leren.

respect voor die chins rubben!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.187
hehehe.. Grappig dat iedereen hier mn max op rows schijnt te weten, terwijl ik dat nog nooit getest heb.

Mn max op parallel rows zal wel rond de 110 kg liggen, dus zo p*ssy zijn die niet. ;)

RubenSossa zei:
hehehe.. Grappig dat iedereen hier mn max op rows schijnt te weten, terwijl ik dat nog nooit getest heb.

Mn max op parallel rows zal wel rond de 110 kg liggen, dus zo p*ssy zijn die niet. ;)

Leek me ook al sterk dat je wel goed bent in chinnen, maar zeer zwak in rows :p.

Zo zwak is tie nu ook weer niet, maar het is gewoon beter voor je lichaam als het in evenwicht is, dus moeten zijn rows zeker meer in verhouding komen met zijn Bench presses!!

Hoezo zou het beter zijn voor je lichaam? Omdat je spiergroepen dan evenveel belast?

• #1.192
Vandaag:

Towel Chins:
10xbw
8xbw [Link niet meer beschikbaar]
7xbw
5xbw
5xbw > 35 reps (pr) :)

Handstandpushups:
3x3xbw

Incline benchpress:
5x90 kg (2 sec. stop)
6x90 kg
6x90 kg
6x90 kg

Parallel bb rows:
5x80 kg
4x90 kg
2x100 kg (pr)
2x110 kg (PR b*ch) :D
1x120 kg (failed, geen nette uitvoering) [Link niet meer beschikbaar]
2x110 kg [Link niet meer beschikbaar]
8x90 kg (PR) [Link niet meer beschikbaar]

btw, behalve die 120 kg was geen ene set tot failure.. wie zij ook alweer dat m’n rows p*ssy waren?

Weighted dips:
7xbw +25 kg (PR) (=122 kg) [Link niet meer beschikbaar]
6xbw +25 kg
6xbw +25 kg
6xbw +25 kg [Link niet meer beschikbaar]
10xbw

Eat that bastards! :P

BB curls:
3x60 kg
1x70 kg (PR) [Link niet meer beschikbaar]
1x75 kg (failed) [Link niet meer beschikbaar]
6x60 kg HELL YEAHH!! (PR) [Link niet meer beschikbaar]
4x60 kg
8x50 kg

Mr. Biceps is back.. :D
Die 75 kg bb-curl had ik wel gehaald als ik van te voren geen bb rows had gedaan.

Done!

btw, behalve die 120 kg was geen ene set tot failure.. wie zij ook alweer dat m’n rows p*ssy waren?
Ik, je weegt bijna 100kg en kunt net 2x110 rowen. Ik wil 150 op de teller zien tegen de zomer. Ik zeg dit met pijn in mijn hart; maar goed getrained bro :thumbup:

Wat heb je met je haren gedaan :eek:

• #1.195
@Adema: Thx, 150 kg BB rows gaan we voor! :)

@EQ: Tondeuse, 3mm.. :D

Dus al dat gecriticast heeft er voor gezorgd dat je een super training heb afgeleverd :D moeten we dan misschien vaker doen :)

nice training, schuiven die stoelen daar nu weg bij die dips? :D

sterke training bro!
Maar rubben, zijn die rows toch zo strict niet he (of ligt het aan de video of aan mij)

Terug
Naar boven