Fitness Seller

Rubensossa's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.221
Vandaag:

Omdat ik morgen voor 8 dagen naar Zweden ga, heb ik alleen wat oefeningen gedaan waarin ik zin had. Er is een grote kans dat ik in Zweden een good old forest workout houd, waarvan ik probeer filmpjes te maken. Tot over een week comrades!! ;)

Parallel bb rows:
6x90 kg
5x90 kg
6x80 kg
4x100 kg (pr) :)
5x90 kg

Bench press:
6x100 kg
6x100 kg
5x100 kg
5x100 kg

Towel chinups:
12xbw (pr) :D
6xbw
6xbw (thick towel)
6xbw (thick towel)

Bench lockouts:
5x100 kg
5x120 kg
5x120 kg
5x100 kg
10x80 kg

Incline db curls:
3x24,5 kg (pr?)
3x24,5 kg
4x22 kg
4x22 kg

Done!

Breng es een Zweedse chick voor mij mee!
Have fun kerel. :wave:

Nogmaals veel plezier toegewenst in Zweden.

succes met de zweedse chicks. En pas maar op straks haal ik je incline curl in

Veel plezier daar in Zweden man, geef ons een mooi verslagje wanneer je terug bent ;)

• #1.226
@All: Thx boys! :) Verslag kunnen jullie volgende week lezen!

veel plezier kerel!

Ik verwacht natuurlijk filmpjes waarin je, gesterkt door je roze glitterposeerslip, worstelt met beren en boomstammen overhead pressed.

idd en curlt met een zweedse nakende tsjik

Veel plezier kerel! Zweedse vrouwen.. goed voor je testosteron! :)

Have a good time :)

• #1.232
Jow, back from Sweden!

Was een heftige, zware week. Eerste dag 2,5 uur met een 30 kg backpack moeten lopen om ons stekkie uit te zoeken. De rest van de week vooral hout gekapt en gezaagd voor het kampvuur en veel gelopen. Verder elke dag op zo'n 1800-2200 Kc geleefd. Verder geen bos-workout maar kunnen doen, de energie die je binnen krijgt heb je veel te hard nodig voor belangrijkere zaken. 's nachts in een tentje slapen bij zo'n -2 tot 3 graden Celsius kost je ook wat brandstof..:D

Verder zo'n 2 a 3 kg afgevallen, maar volgens mij geen spiermassa verloren. Hoogstens wat vocht wat uit de spieren zijn getrokken. Armomtrek is nog steeds 45 cm en mn biceps lijkt een stuk gepiekter, dus waarschijnlijk alleen wat droger geworden! :)

Morgen een lekkere training!

Pf zo'n genen wil ik ook :p Zo weinig eten en zo goed als geen gewicht verliezen.

Heb je niets spannender te vertellen? Dat je insecten opat voor de eiwitten bijvoorbeeld?

Edit:

Laatste Activiteit: Vandaag 00:26
Bekijkt onderwerp Nice! @ 00:26

Algemeen > Film, Muziek & Uitgaansleven > Geile Hanenhok!
Nice!

:roflol: Die kerel komt terug van een weekje in de bossen, post een kort berichtje in zijn log en hupla naar het geile hanenhok

Laatst bewerkt:
  • #1.234
@Calibre: Tja, na een weekje in de bossen heb je best een zware zak. :roflol:

Welkom back Rubiceps!

succes met je training weer kerel!

Welkom terug,
check je log vanavond weer voor je aanstaande monstertraining.

Waar zat je ergens in zweden, heb nog wat bekende rondlopen daar :D, van mijn weekje in londen :)

hellooo.... :D

foei foei sossa, maar igg welcome back :thumbs:..... Veel plezier met trainen!

Wb pikkerd.

Terug
Naar boven