- Waardering
- 99
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
builderB zei:lol had over het box gedeelte van de DL gelezen. (waren de DL's overigens pronated?)
Adema is right..... dat is voor iemand met jouw armen wel gewoon belabberd... dat wordt bloed zweten de volgende keer mannetje!

RubenSossa zei:hehe.. true!
Rackpulls waren vrij licht, maar dat kwam door andere omstandigheden. Onder mij in een fysio-zaal werd op dat moment yoga gegeven door zo'n ouwe t**f. Na mn eerste setje kwam ze al naarboven om te zeiken, dus toen heb ik het maar heel rustig aan gedaan. 180 kg rackpulls zouden dan teveel lawaai maken met een houten vloer..![]()

, traplopen met gewichten is natuurlijk wel zo vet! 
builderB zei:hehe so true, vraag gewoon ff of ze haar gehoorapparaat uitzet de volgende keer
waarom doe je ze niet op straat of zo, traplopen met gewichten is natuurlijk wel zo vet!
![]()

Rackpulls waren vrij licht, maar dat kwam door andere omstandigheden. Onder mij in een fysio-zaal werd op dat moment yoga gegeven door zo'n ouwe t**f. Na mn eerste setje kwam ze al naarboven om te zeiken, dus toen heb ik het maar heel rustig aan gedaan. 180 kg rackpulls zouden dan teveel lawaai maken met een houten vloer.
g-men zei:Zit er thuis een oud wijf te yogaen onder jou? Of heb je niet thuis getraind. Waarom moet dat zo'n lawaai maken met meer dan 110 kg, je kan je gewicht bv ook racken.
Die dips gaan eindelijk ergens op lijken dude, 6XBW + 20kg kijk nu komen we ergens![]()

Powerblade zei:Dan maar niet PL sT gaan deadliften op je kamertje.
Kun je dat gewicht uit haar hoofd gaan tillen beneden.
Toch maar in een gym gaan trainen als je nog zwaarder wilt, want een mannetje van 96kg+een barbell van 180kg=276kg is toch een zware puntbelasting op een houten vloer, als je precies tussen 2 balken staat zou je er zomaar door de planken heen kunnen gaan.