Fitness Seller

Rubensossa's trainingslog

Nice training buff bro!

Alleen laat je de barbell bij de millitary presses niet diep genoeg zakken imho. Ik druk altijd vanaf het borstbeen.

eq_909 zei:
Alleen laat je de barbell bij de millitary presses niet diep genoeg zakken imho. Ik druk altijd vanaf het borstbeen.
Viel mij ook meteen op.

Voor de rest prima training, alhoewel ik de gewichten nog wat magertjes vind met jouw bw :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.344
hou toch op stelletje zeikerds! :D

het is van onderaf opgenomen + buig ik mn hoofd iets naar achteren, dus ik kan je verzekeren dat de barbell dieper zakte dan wat jullie je voorstellen. Nee, oké, niet tot mn borstbeen (lukt me ook nog niet), maar wel tot bovenkant borst.
Zowiezo is de eerste rep elke keer diep genoeg.

Snatch/OH squat ziet er al stukken beter uit!!!

Zozo, gaat lekker! Ik ga mij ook storten op de full body workouts, bevalt me wel!

• #1.348
Thx!

@Marsel: Goed bezig, alhoewel dit geen FB training was, maar gewoon een standaard UB training. Ga over een paar weken ook beginnen met 4x per week FB.

4 x pw full body en dan cutten erbij?

lijkt me op het eerste gezicht geen verstandige keuze, maar ik ben benieuwd!

succes, training ziet er respectvol uit

• #1.350
@Chunky: Thx bro, maar 4xFB met cutten gaat makkelijk imo. Ik ga ook niet te ver in Kc zakken met cutten. Blijf rond onderhoud zitten, op zo'n 3000 Kc per dag, met verhoging van cardio, kijken hoe dat uitpakt.

ik zou alleen bang zijn voor blessures, dus pas op met het zwaar pakken van oefeningen. Maar dat was vast al je opzet van je FB, low rep, high intensity.

Je MP sucked ass ivm met je bench. PR is always good though...

overigens is imo het op je borst/sleutelbeen laten komen bij een MP genoeg. mijn gevoel zegt me dat de baar op je sternum laten zakken, niet geheel fris is voor je schoudergordel.

• #1.353
@B: True. MP moet nog een stuk hoger, zeg zo'n 95 kg, toch ben ik er erg blij mee! Verder vind ik ook dat té diepe MP's niet gezond zijn en ga het dan ook niet riskeren.

builderB zei:
Je MP sucked ass ivm met je bench. PR is always good though...

overigens is imo het op je borst/sleutelbeen laten komen bij een MP genoeg. mijn gevoel zegt me dat de baar op je sternum laten zakken, niet geheel fris is voor je schoudergordel.

Ja idd, lijkt mij ook een beetje laag.. Ik ga zelf ook nooit lager dan dit.

damn ik kan die filmpjes niet zien. Moet toch ook wat meer oly oefeningen gaan proberen maar voorlopig kan ik niet eens een frontsquat.

• #1.356
Anders ff VCL Media player downloaden, zo gepiept!

nice training dude. Filmpjes niet kunnen bekijken(pc werkt retetraag)

Lekkere training man!!

wat was die site ook alweer waar jij die coc's vandaan had?

Terug
Naar boven